کامالا هریس دیده می شود به عنوان روشن پیشتاز به جو بایدن همسر در حال اجرا

بزرگنمایی این تصویر کالیفرنیا ایالت کامالا هریس در صدر نظرسنجی ملی اخیر درخواست پاسخ دهندگان برای خو

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کالیفرنیا ایالت کامالا هریس در صدر نظرسنجی ملی اخیر درخواست پاسخ دهندگان برای خود ترجیح جو بایدن همسر در حال اجرا. جاناتان ارنست/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاناتان ارنست/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

یکی از یک سری از گزارش های به دنبال در جو بایدن بالقوه در حال اجرا آمپول


بیش از یک ماه قبل از معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن اعلام کرد مهلت برای نامگذاری خود را در حال اجرا همسر کالیفرنیا سن. کامالا هریس دیده می شود به عنوان اجماع جبهه-دونده برای تبدیل شدن به حزب دموکرات معاون ریاست جمهوری نامزد.

گمانه زنی در مورد در حال اجرا جفت می شود اشتباه است ، در نهایت انتخاب بایدن و بایدن را به تنهایی و فقط به عنوان آن بود که باراک اوباما در تماس با شیر بایدن در سال 2008.

اما هریس است که اغلب برای اولین بار نام ذکر شده توسط دموکرات ها در داخل و در لبه بایدن کمپین مدار. او در صدر نظرسنجی ملی اخیر درخواست پاسخ دهندگان خود را ترجیح داده بایدن همسر در حال اجرا. و برای آنچه در آن ارزش او را فراری مورد علاقه در آنلاین سایت های شرط بندی.

که همه با وجود این واقعیت است که هریس خود در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری بود که ناامیدی داشتن هرگز حتی از آن ساخته شده به آیووا قفقاز.

هنوز هریس متحدان دیدن اولین-دوره سناتور کالیفرنیا و دولت سابق دادستان کل و سان فرانسیسکو دادستان منطقه به عنوان آوردن نیاز جمعیتی تعادل به بایدن بلیط. آنها همچنین او را ببینید دادستانی رزومه به عنوان ایده آل و حرفه ای پس زمینه در یک فضای سیاسی به شدت متمرکز بر عدالت نژادی و پلیس و شهرت او را به عنوان یک تیز حمله سگ سنا در جلسات به عنوان یک دارایی کلیدی برای یک همسر در حال اجرا.

شاید مهمتر از همه برای هریس شانس هر چند بسیاری از دموکرات ها معتقدند او بیشتر سیاسی و حاکم اعتبار از دیگر پتانسیل میدارد صرفه جویی شاید ماساچوست ایالت الیزابت وارن.

"او می داند که این سیستم از داخل و او می داند که ما باید به این کل فرهنگی و تغییر در پلیس در این کشور گفت:" کالیفرنیا تشکر. باربارا لی که تایید هریس انتخابات ریاست جمهوری است. "او به خوبی واجد شرایط به دلیل سابقه و هدف خود را به درک چگونه ما باید برای از بین بردن بسیاری از این سیستم است."

بایدن مواجه است افزایش فشار از دیگر دموکرات ها برای انتخاب یک رنگ.

"وجود دارد یک گریه وجود دارد شیپور برای ما به انجام کاری متفاوت برای این کشور به معنای واقعی کلمه صورت ساختاری نژاد پرستی. ... ما احساس می کنیم مثل یک زن سیاه و سفید در واقع می تواند به ارمغان بیاورد که به بلیط" LaTosha قهوه ای, co-founder از رای دهندگان موضوع صندوق و یک استراتژیست سیاسی اخیرا گفته NPR.

ایالت مینه سوتا ctq پیوست فشار هفته گذشته هنگامی که او در زمان خودش از مشاجره برای این کار و خواست بایدن به انتخاب یک رنگ به عنوان یک همسر در حال اجرا.

"اگر شما می خواهید برای درمان این کشور در حال حاضر — من پارتی, بله, اما ملت ما — این است که مطمئن شوید که یک جهنم از یک راه برای انجام آن است. و این تنها چیزی است که من فکر می کنم پس از اینکه از این طریق در دولت" Klobuchar دیگر نامزد سابق ریاست جمهوری خودش گفت: MSNBC در روز پنج شنبه.

در میان زنان آمریکایی آفریقایی تبار به عنوان به احتمال زیاد به در نظر گرفته شود هریس تنها کسی است که موفق به کسب ایالت و تنها کسی است که اجرای یک ملی انتخابات ریاست جمهوری است.

"من می خواهم به افتخار اگر خواسته و من با افتخار به بخشی از این گفتگو" هریس گفت: اواخر شب میزبان Stephen Colbert در CBS در هفته گذشته. "صادقانه اجازه دهید من فقط به شما چیزی بگویم: من همه چیز را در قدرت من هر جا که من هستم برای کمک به جو بایدن ،

"جو بایدن بزرگ خواهد بود در حال اجرا همسر"

حتی قبل از coronavirus بحران و اعتراض بیش سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس بالا برده و فشار بر بایدن به انتخاب یک همسر در حال اجرا هریس دیده می شد که شاید اجتناب ناپذیر running mate اگر بایدن موفق به کسب نامزدی حزب دموکرات.

هریس 55 ساله سیاه زن را تکمیل جمعیتی ضعف یک زن 77 ساله با مرد سفید تلاش خود را برای رهبری یک حزب به طور فزاینده ای متمرکز و با انرژی جوانتر رای دهندگان و رای دهندگان از رنگ. و بایدن و هریس به نظر می رسید راحت با یکدیگر: در سال 2018 و 2019 دو مطرح شده برای تصاویر هم در رسانه های اجتماعی پس از برخورد شانس در خیابان و در تصادف مرگبار قطار. هریس یک رابطه نزدیک با بسیاری از افراد در دولت اوباما مدار و تا به حال مشغول به کار در کنار بایدن در اواخر پسر, کمال, زمانی که هر دو به عنوان دولت به طور کلی وکیل.

بزرگنمایی این تصویر

هریس آغوش بایدن پس از او حمایت و او را در یک کمپین تجمع در دیترویت, Mich., در مارس 9. جف Kowalsky/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Kowalsky/خبرگزاری گتی ایماژ

کمپین پچ پچ در مورد هریس به عنوان یک veep-در-انتظار پرکوله شده به نقطه ای که بیش از یک سال پیش او احساس نیاز به زیر و رو کردن آن با یک تبادل نظر به خبرنگاران گفت.

"اگر مردم می خواهند به حدس و گمان در مورد در حال اجرا آمپول من را تشویق کنند که او گفت:" در مارس 2019 کنفرانس مطبوعاتی ماه پس از راه اندازی از خود در مبارزات انتخاباتی. "از آنجا که من فکر می کنم که جو بایدن بزرگ خواهد بود در حال اجرا همسر. به عنوان معاون رئیس جمهور او را ثابت کرده است که او می داند که چگونه به انجام این کار است. و قطعا وجود دارد بسیاری از نامزدهای دیگر که برای من بسیار مناسب و جالب معاون رئیس جمهور."

"که دختر کوچک من"

پچ ناگهان آمد به توقف اول بحث دموکراتیک اولیه.

فقط قبل از آن بایدن به حال گرفتار گرما از ترقی خواهان برای صحبت کردن nostalgically در مورد کار خود را در ارتباط با دو اشاره کرد segregationist سناتورهای.

"آن مضر بود به شنیدن صحبت شما در مورد شهرت از دو ایالات متحده سناتور که ساخته شده است شهرت خود را و حرفه ای در جداسازی نژاد در این کشور" هریس گفت: بایدن در این بحث. "و آن را نه تنها که" او ادامه داد: "اما شما نیز با آنها کار می کرد به مخالفت با قرارگرفتن. وجود دارد یک دختر کوچک در کالیفرنیا بود که در بخشی از طبقه دوم به ادغام خود را در مدارس دولتی. و او bused به مدرسه هر روز. و دختر کوچک من بود."

YouTube

حمله بایدن بود که آن زمان پیشتاز بود به وضوح برنامه ریزی شده است و تمرین. مدت کوتاهی پس از این بحث به پایان رسید هریس کمپین شروع به فروش تی شرت های مزین با آن کردنی خط: "که دختر کوچک من بود."

"این یک بحث!" هریس گفت: فقط در هفته گذشته, خنده, زمانی که کلبر اشاره کرد در خود را نشان می دهد که بایدن را "دندانها مانند Chiclets در سراسر مرحله" پس از حمله و او را پرسید که چگونه او و بایدن در حال حاضر می توانید همراه است. "این یک بحث! کل دلیل — به معنای واقعی کلمه آن بحث است. آن نامیده می شد یک بحث است."

او افزود: "در تمام جدیت من شناخته شده جو یک مدت زمان طولانی و من در مورد مراقبت از او را عمیقا."

بسیاری از دموکرات ها نمی مشاهده این رویارویی به عنوان چیزی که بلوک هریس از معاون ریاست جمهوری nod.

"[بایدن کرده] است در سیاست به اندازه کافی بلند است که هیچ چیز جبران ناپذیر است" گفت: یکی هریس متحد که خواست نامش فاش نشود به صحبت در مورد این موضوع. "او می شود مقدماتی و بحث و فریاد یک روز و همراه شدن بعدی. این یک سنا آموزش است."

شاید بیشتر مضر به هریس شانس به عنوان یک همسر در حال اجرا هر چند واقعیت این است که در بحث ارز مشخص شده نقطه بالا از مبارزات انتخاباتی خود را. هریس به طور خلاصه رسید در پای صندوق های رای پس از بحث و بایدن غرق شده. اما به زودی پس از Harris چیزی که رخ می دهد در وقت و زمان دوباره در طول اجرا خود را: او به نظر می رسد به عقب نشینی از پررنگ موقعیت او قبلا گرفته شده است. در قرارگرفتن او در تلاش برای آن را روشن چگونه او views بودند به طور قابل توجهی متفاوت از بایدن ،

"کامالا پلیس"

طول اولیه هریس نیز مواجه پژمرده مترقی حملات در مورد زمان او به عنوان دادستان. "کامالا پلیس" شد مختصر حمله در آوازی جهانی از فعالان پیشرو در رسانه های اجتماعی.

تا ریاست جمهوری اجرا هریس گره خورده بود خیلی از سیاسی هویت در اطراف این ایده که مترقی تر و متنوع دادستان که دفاع و پشتیبانی آنچه او به نام "هوشمند در جرم" روش: پرداختن به مشکلات سیستمیک مانند گریز و تلاش برای بازگشت افراد با سوابق جنایی به محل کار.

دانشگاه سان فرانسیسکو استاد حقوق لارا Bazelon متبلور نقد فقط به عنوان هریس, راه اندازی کمپین, نوشته, نیویورک تایمز سرمقاله انفجار هریس برای بارها و بارها shying دور از مترقی دعوا بر سر پلیس اصلاحات محکومیت غیر قانونی و مواد مخدر اصلاحات در طول زمان به عنوان سان فرانسیسکو دادستان و دادستان کل کالیفرنیا.

"تقریبا در هر نقطه عطف زمانی که وجود دارد مترقی جایگزین و یا میانه رو جایگزین او را انتخاب امن میانه جایگزین" Bazelon در مصاحبه ای گفت:.

هریس تلاش برای پاسخ به و زخمی در حملات و مبارزات انتخاباتی خود را متوقف برجسته او دادستانی پس زمینه.

تا اواسط تابستان او در حال اجرا بود در آنچه که او به نام "ساعت 3 صبح مسائل": سیاست های اقتصادی طراحی شده برای درخواست تجدید نظر برای "پدر و مادر پس از تغذیه بچه ها و قرار دادن آنها را به تخت نشسته است و در روی میز آشپزخانه تا نیمه شب بدانند به همه چیز را اجرا همه چیز را کار می کنند."

با سقوط رو حذف نظرسنجی اعداد و کمک های مبارزات انتخاباتی Harris, بازگشت به زمان خود به عنوان یک دادستان گفتن تظاهرات که "در سال 2020 عدالت است در انتخابات."

"او در بر داشت او را صدا دوباره"

"وجود دارد هرگز یک منطق روشن که چرا او و چرا او در حال اجرا بود. او در حال اجرا بود برای بیش از حد بسیاری از دلایل — هر هفته وجود دارد یکی دیگر از سیاست چیزی گفت:" برایان Brokaw, یک دیرین هریس مشاور که زد او را دو کمپین برای کالیفرنیا دادستان کل. "مردم می دانستند که آنها او را دوست داشت اما نمی دانم آنچه که او ایستاده بود."

اما پس از coronavirus بحران آغاز شد Harris شده است در خط مقدم کنگره دموکراتیک پاسخ. او نقش برجسته ای در برجسته کردن این واقعیت است که COVID-19 آمار آمریکایی های آفریقایی تبار سخت تر از هر جمعیتی و بارها تحت فشار دولت فدرال برای جمع آوری اطلاعات بیشتر است.

او همچنین پیوست ایالت ورمونت برنی ساندرز و دیگر قانونگذاران فشار به صورت ماهانه 2000 دلار پرداخت برای هر آمریکایی تا زمانی که این بیماری همه گیر به طول می انجامد.

"مردم باید قادر به دفعات مشاهده شده در دولت خود به آنها مراجعه کنید و ایجاد یک شبکه امن برای آنها به طوری که این خانواده ها نمی افتد به فقر و یا بیشتر به فقر در طول دوره این بیماری همه گیر" هریس گفت NowThis اخبار.

سپس هریس افتاده به بحران است. هنگامی که تظاهرات در خیابان های پر از سراسر کشور به خشم در برابر کشتار جورج فلوید و دیگر آمریکایی های آفریقایی تبار در بازداشت پلیس هریس یکی از اولین قانونگذاران برای پیوستن به تظاهرات خودش. او به نظر می رسد در مقابل کاخ سفید در واشنگتن به تازگی تعیین شده Black Lives Matter پلازا.

این دیرین دادستان با شهرت برای بازی آن امن ایفا نقش سرب تهیه پیش نویس گسترده لایحه پایان دادن به اصطلاح واجد شرایط ایمنی را برای پلیس استفاده از chokeholds و بدون دست کشیدن حکم و ساخت چند تغییرات دیگر خواستار شد. پیوستن به مجلس Nancy Pelosi, New Jersey بهداشت ، Cory Booker و دیگر دموکرات ها به پرده گسترده و اندازه گیری هریس قرار داده و آن را با صراحت: "ما اینجا هستیم چون سیاه آمریکایی ها می خواهند برای جلوگیری از کشته شدن."

"او در بر داشت او را صدا دوباره" مشاور Brokaw گفت. "این تمرکز او."

حتی منتقدان مانند Bazelon گرفته اند توجه کنید. "او قهرمان مترقی علل" Bazelon گفت. "و او ضبط شده است سازگار باشد و از آن خوب بوده است."

YouTube

Bazelon گفت: او به خصوص توسط یک ظاهر هریس ساخته شده در این نمایشکه در آن محافظه کار شرکت میزبان مگان مک کین فشرده هریس در مورد اینکه آیا یا نه او به حمایت از "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" جنبش است.

"من فکر کردم که کامالا هریس واقعا یک کار استادانه از تعریف آنچه مورد نیاز به اتفاق می افتد به اصلاحات پلیس," او گفت:. "و پس از آن زمانی که مگان مک کین فشرده خود را به می گویند بله یا خیر او گفت:," چه چیزی شما را توسط پال خواستار قطع بودجه دولت?' و مگان مک کین تا به حال هیچ پاسخ برای او."

برای افرادی که می خواهید برای دیدن هریس در دموکراتیک بلیط نبود بیش از حد از یک جهش به تصور سقوط مناظره با معاون رئیس جمهور مایک پنس در نقطه ای از مک کین است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب