نمایندگان مجلس با رای به بستن فیلیپین' بزرگترین شبکه تلویزیون

مانیل فیلیپین - پزوی فیلیپین نمایندگان مجلس با رای جمعه برای رد تمدید مجوز از این کشور بزرگترین شبکه تلویزیون,

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

مانیل فیلیپین - پزوی فیلیپین نمایندگان مجلس با رای جمعه برای رد تمدید مجوز از این کشور بزرگترین شبکه تلویزیون, خاموش کردن اخبار مهم ارائه شده است که بارها و بارها تهدید رئیس جمهور بیش از آن بحرانی پوشش.

مجلس نمایندگان کمیته فرانچایز توسط رئیس جمهور رودریگو Duterte سیاسی متحدان رای دادند 70-11 رد جدید 25 سال حق رای دادن برای ABS-CBN Corp. کمیسیون ملی ارتباطات دستور داده است که پخش به تعطیل در ماه مه پس از آن پیر حق رای تمام شده است. آن را متوقف و سیمای اما رای آن طول می کشد خاموش هوا به طور دائم.

Duterte و متحدان خود را مطرح کرده بود سوال در مورد شبکه انطباق با قانون و نظر خود را حق رای دادن.

رسانه های بین المللی ناظران را محکوم کرد بسته شدن ABS-CBN که در سال 1953 تاسیس شد به عنوان یک ضربه عمده به آزادی مطبوعات.

دیده بان حقوق بشر گفت: نمایندگان مجلس با رای بود "دردناک حمله به آزادی مطبوعات در کشور" و این بزرگترین ضربه به آزادی رسانه ها ناشی از هر دولت قانون پس از آن دیکتاتوری فردیناند مارکوس بسته رادیو و تلویزیون غول پیکر و دیگر رسانه ها پس از اعلام حکومت نظامی در سال 1972 است.

"این حرکت جامد استبداد جمهور رودریگو Duterte که متهم ABS CBN از slights در برابر او و سیاسی هدفمند آن را برای امتناع از پا دولت خط و انتقاد خود را به اصطلاح "جنگ با مواد مخدر' گفت:" فیل رابرتسون معاون آسیا و مدیر متحده مبتنی بر حقوق ،

منعکس کننده میزان فشارهای بیش از شبکه خاموش شدن هر دو مخالف و چند کلید Duterte متحدان سوال تلاش به آن نزدیک است. نگرانی هایی را نیز مطرح شده توسط طیف متنوعی از گروه ها از جمله کسب و کار مدیران جناح چپ فعالان و مقامات کلیسای کاتولیک.

ABS-CBN بیش از 11,000 اخبار و تولید پرسنل در سراسر کشور. گذشته از گزارش coronavirus نیز آلوده کرده است که بیش از 50000 نفر کشته و 1,314 در فیلیپین, این مواد غذایی ارائه کرده است و کمک های پزشکی به بیش از 2 میلیون نفر شرکت کردند.

شبکه گذشته توقیف تحت حکومت مارکوس و بازگشایی بعد از سال 1986 بیمارستانها در حال تمام شدن توسط ارتش-حمایت "قدرت مردم" شورش.

رسانه ها ناظران متهم Duterte و دولت او از muzzling رسانه های مستقل مانند ABS-CBN که گزارش انتقادی در مورد مسائل از جمله مبارزه با مواد مخدر سرکوب را ترک کرده است که هزاران عمدتا فقیر مواد مخدر مظنون مرده است. Duterte متهم کرده است این شبکه از پخش خود را پرداخت کمپین تبلیغ و طرفداری از یک نامزد رقیب در سال 2016 انتخابات اتهامات این شرکت را تکذیب کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری هری رقو می گوید Duterte در زمان و موقعیت های خنثی در ABS-CBN حق رای دادن تجدید و در سمت چپ آن به کنگره برای تصمیم گیری است.

اما پیش از حق رای دادن انقضا دولت وکیل-ژنرال خوزه Calida خواسته دیوان عالی کشور در ماه فوریه به لغو franchises ABS-CBN و فرعی در یک جداگانه در تلاش برای تعطیل این شرکت به اتهام سوء استفاده از آن فرانشیز و نقض قانون اساسی منع سرمایه گذاری خارجی در فیلیپین رسانه ها. ABS-CBN رد اتهامات.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن