قضات ترس 'هرج و مرج' اگر کالج انتخاباتی نمایندگان را مهار رایگان

بزرگنمایی این تصویر دادگاه عالی تصمیم خواهد گرفت که آیا مجمع نمایندگان ملزم به حمایت از نامزد ریاست

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دادگاه عالی تصمیم خواهد گرفت که آیا مجمع نمایندگان ملزم به حمایت از نامزد ریاست جمهوری که برنده دولت خود را. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

دیوان عالی کشور شنیده استدلال شنبه در مواردی که چالش تلاش متحده برای مجازات کالج انتخاباتی نمایندگان که موفق به رای دادن برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد آنها متعهد به حمایت از.

تحت قوانین ایالتی کالج انتخاباتی نمایندگان متعهد را برای رای دهی به نامزد که حامل رای مردم در دولت خود را. اما در سال 2016 و هفت نماینده رای برای نامزدها آنها را متعهد به حمایت از.

استدلال شامل چالش ها به قوانین در واشنگتن و کلرادو است که در میان کشورهای که در تلاش برای جلوگیری از چنین "faithless انتخاب کننده" آرا با تصویب قوانین به آنها را حذف کنید یا آنها خوب و یا هر دو.

در واشنگتن مورد قضات تحت فشار قرار دادند Lawrence Lessig وکیل برای انتخاب کنندگان در موقعیت خود را که انتخاب کنندگان آنها به سادگی انجام آنچه پدران موسس پیش بینی: ورزش مستقل خود را قضاوت و وجدان خود.

"واشنگتن نمی مانند قانون اساسی, طرح," او گفت:. "آن را می پرسد این دادگاه به عنوان خوانده شده کلمه "انتخاب کننده" به عنوان "عامل" یا شاید 'شخص یا جانور سوگلی.' "

اما عدالت اموزش Bader Ginsburg مقابله: "آن را تا حدودی سخت به درک مفهوم تعهد من موظف به اما که وعده غیرقابل اجرا است."

عدالت ساموئل Alito گفت: حکم برای انتخاب کنندگان را به معنای هرج و مرج کرد که عدالت برت Kavanaugh تکرار: "فقط واقعی بودن قضات در حال رفتن به نگرانی در مورد هرج و مرج است."

نمایندگی ایالت واشنگتن وکیل عمومی نوح Purcell گفت که اگر متحده قادر به تنبیه کردن و یا حذف faithless انتخاب کنندگان "این امر اساسا تغییر چگونه آمریکا انتخابات ریاست جمهوری باید همیشه مشغول به کار در کشور ما است."

با این حال قوانین دادگاه عالی این موارد به احتمال زیاد به کانون توجه ملی در کاستی ها و ابهامات از کالج انتخاباتی در یک دوره زمانی که دو نامزد ریاست جمهوری را از دست داده اند رای مردم اما برنده انتخابات ریاست جمهوری به دلیل کالج انتخاباتی است.

مورد دوم در دو روز است که می تواند عواقب برای سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری. روز دوشنبه قضات شنیده استدلال در یک جفت از موارد مربوط به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی.

استدلال های صوتی-livestreamed جمعه و قضات شرکت با تلفن کنفرانس به دلیل اجتماعی-فاصله اقدامات اتخاذ شده در میان شیوع کروناویروس. در اینجا است مختصر و مفید از موارد شنیده شده توسط تلفن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب