بسیاری از خانه عبادت باید به دنبال کمک دولت نظرسنجی ها نشان می دهد

بزرگنمایی این تصویر نظرسنجی ها نشان می دهد که حدود یک چهارم از پروتستان جماعت و بیش از یک سوم از par

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

نظرسنجی ها نشان می دهد که حدود یک چهارم از پروتستان جماعت و بیش از یک سوم از parishes کاتولیک با موفقیت دنبال وام در دور اول SBA چک حفاظت از برنامه. Dave Logan/E+/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Dave Logan/E+/گتی ایماژ

رهبران مذهبی در آمریکا است که تا به حال تردیدی در گذشته در مورد مصرف پول از دولت ممکن است توبه پذیر تحت استرس های مالی. نظرسنجی ها نشان می دهد که بین یک چهارم و نیمه تمام کلیساهای مسیحی در این کشور را برای اعمال اضطراری وام های تحت مدیریت کسب و کار کوچک را چک Protection Program (PPP) با بسیاری از برنامه های کاربردی خود را برای تصویب بودجه.

از حدود 17,000 کاتولیک parishes در کشور حدود 10 ، 000 کاربردی برای PPP وام در دور اول از اعطای وام با توجه به پت Markey مدیر اجرایی وابسته به قلمرو اسقف مدیریت مالی کنفرانس. از این 6000 نفر تا به حال برنامه های کاربردی خود را تایید شده است. حدود 3000 اضافی parishes ابلاغ شده است که برنامه های کاربردی خود را پذیرفته شدند در دور دوم Markey می گوید.

یک نظرسنجی از کشیشان پروتستان توسط LifeWay تحقیقات نشان داده که تا حدودی کوچکتر از آن جماعت حدود 40 درصد اعمال شده برای PPP وام در دور اول. بیش از نیمی از آنها گزارش دادند که آنها تایید شده برای کمک به گفته اسکات مک کانل, LifeWay اجرایی مدیر. هیچ داده ای در دسترس هستند برای دور دوم.

"به عنوان پنجره فرصت را می بندد اکثریت انتخاب کرده اند به درخواست" مک کانل می گوید. در میان آشکار انگیزه او می گوید بودند فلسفی اعتراض به گرفتن پول از دولت معنا که نهادهای دیگر در بیشتر نیاز به کمک و عدم تخصص و یا نهادی پشتیبانی لازم برای تکمیل روند درخواست.

این LifeWay بررسی نشان داد که بزرگتر کلیساها با احتمال بیشتری نسبت به کوچکتر کلیساها به دنبال کمک های مالی. حدود نیمی از کشیشان کلیساها با میانگین هفتگی حضور 200 یا بیشتر گزارش شده است که آنها تا به حال اعمال شده برای وام نسبت به یک سوم از کسانی که با حضور کمتر از 50 است.

کنیسه ها نیز اعمال می شود برای بودجه دولت هر چند به طور قابل توجهی کوچکتر. نزدیک به 4000 کنیسه در ایالات متحده حدود 250 مورد تایید قرار گرفت برای PPP وام در دور اول از اعطای وام با توجه به نظرسنجی توسط فدراسیون یهودی آمریکای شمالی و اتحادیه ارتدوکس یهودی جماعت از امریکا است.

حتی این تعداد آمد و به عنوان یک شگفتی به برخی از رهبران یهودی آمریکا با توجه به این که بسیاری در گذشته ابراز نگرانی در مورد هر فرسایش کلیسا-دولت جدایی.

در علاوه بر این به کنیسه بیش از 300 یهودی سازمان های غیر انتفاعی مانند مدارس و اردوگاه های تابستانی, جامعه, مراکز و ارشد خانه های تایید شده اند برای PPP وام با توجه به ربکا دینار دانشیار معاون رئيس جمهور از فدراسیون یهودی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن