دپ متقابل مورد بررسی قرار گرفت در مورد تهمت بیش شنیده ام "مصرفکننده" برچسب

لندن - جانی دپ مواجه دومین روز از cross-examination شنبه توسط وکلا صورت تلخیص خورشید است که از یک افترا ادعا م

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

لندن - جانی دپ مواجه دومین روز از cross-examination شنبه توسط وکلا صورت تلخیص خورشید است که از یک افترا ادعا می کنند پس از تماس با ستاره هالیوود یک "همسر شخص برتر از اقران."

دپ است تحت پیگرد خورشید ناشر, اخبار, گروه روزنامه و سردبیر اجرایی دن Wootton, بیش از یک مارس 2018 مقاله که گفت که او تا به حال آزار جسمی همسر سابق Amber Heard.

مورد باز روز سه شنبه در دادگاه عالی لندن با دپ نشسته در شاهد جعبه و انکار شنیده است مبنی بر اینکه او حمله و او را در موارد متعدد.

"دزدان دریایی کارائیب" ستاره گفت: شنیده ام را "بیمار" ادعا می کند "کاملا نادرست است." او به نام همسر سابق خود sociopathic, خودشیفتگی و عاطفی نادرست است.

آفتاب وکیل ساشا Wass تلاش است تا رنگ دپ به عنوان یک فرار شخصیت با مواد مخدر عادت دیرینه و خشم-مدیریت مشکل است.

دپ اذعان گرفتن هر دو نسخه و مواد غیر قانونی از دوران کودکی اما رد شنیده است صدف او یک "هیولا" هنگامی که او نوشید و در زمان مخدر.

"من عصبانی بود اما این بدان معنا نیست که من یک خشم مشکل" دپ روز سه شنبه گفت. "من هم خودم بیان با خنده. من لازم نیست یک طنز مشکل است."

دپ, 57, و, شنیده, 34, ملاقات در مجموعه ای از 2011 کمدی "The Rum Diary" و ازدواج در لس آنجلس در ماه فوریه 2015. آنها طلاق در سال 2017 و در حال حاضر تلخی متهم یکی دیگر از سوء استفاده.

خورشید را دفاع متکی شنیده است اتهامات 14 حوادث خشونت دپ بین 2013 و 2016 در نقاط از جمله لس آنجلس, استرالیا, ژاپن, باهاما و اجاره جت. او آنها را انکار می کند و می گوید: شنیده ام یک بازیگر و مدل حمله او را با اقلام از جمله نوشیدن می و سیگار و قطع انگشت خود را با پرتاب یک بطری ودکا در او.

شنیده حضور در دادگاه است و انتظار می رود به شواهد و بعد از آن در دادگاه که قرار است طی سه هفته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب