داوران نمی خواهد متهم دالاس گروهبان متهم به دستکاری

دالاس - تگزاس هیئت منصفه نمی خواهد متهم به رئيس جمهور از انجمن پلیس متهم به دستکاری با شواهد در مورد یک افسر پ

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

دالاس - تگزاس هیئت منصفه نمی خواهد متهم به رئيس جمهور از انجمن پلیس متهم به دستکاری با شواهد در مورد یک افسر پلیس دالاس که به ضرب گلوله او غیر مسلح سیاه همسایه در آپارتمان او دو سال پیش.

سابق دالاس افسر پلیس کهربا Guyger خدمت 10 سال حبس برای قتل Botham ژان در آپارتمان خود در ماه سپتامبر سال 2018 است.

Guyger, 31, گفت که او پس از بازگشت از محل کار پس از یک تغییر طولانی و اشتباه ژان آپارتمان برای خود او بود که به طور مستقیم در زیر او. پیدا کردن درب نیمه بسته نگهداشته او وارد شد و او را به ضرب گلوله فکر 26 ساله بود که یک سارق است.

Guyger به نام 911 به گزارش تیراندازی را بازداشت گرفته شده و قرار داده شده در یک تیم ، ای به فیلم نشان می دهد پلیس دالاس انجمن رئیس جمهور مایکل ماتا راه رفتن به ماشین و به Guyger به صحبت کردن با هر کسی. ماتا همچنین می پرسد یک گروهبان به خاموش کردن ماشین دوربین.

روز سه شنبه یک Dallas County هیئت منصفه کاهش یافته است به دادستانهای ماتا بیش ادعا شواهد دستکاری وکیل وی گفت: ایستگاه تلویزیون WFAA.

"تصمیم خود را نه به متهم فقط تایید آنچه که ما شناخته شده پس از سپتامبر 2018 — مایک ماتا چیزی اشتباه" وکیل رابرت راجرز در بیانیه ای گفت.

راجرز افزود: "حفاظت از حقوق اساسی از افسران پلیس" بخشی از ماتا کار و که ارتباط رئیس جمهور اعمال شد "مطابق با" پلیس دالاس بخش سیاست.

ژان وکیل خانواده, Darryl واشنگتن گفت WFAA شنبه که آلیسون ژان Botham مادر بود "شوکه شده و نا امید" توسط هیئت منصفه تصمیم. ماتا درگیر در درمان ترجیحی با Guyger با متوقف کردن خودرو را ضبط دوربین واشنگتن گفت.

"بزرگ وجود دارد اعتماد عمومی است که نقض شده است. عمومی می خواهد بداند که افسران پلیس نیست حفاظت از افسران پلیس" واشنگتن گفت.

واشنگتن رفت تا آنجا که به استدلال می کنند که اگر در خودرو ضبط شد وارد شواهد Guyger می تواند مواجه ایم دیگر حکم.

"عمومی و هیئت منصفه رو به دیدن یک دلسوز کهربا Guyger. نه کسی که اعتقاد ما بر این بود prepped و مربی به برخی اظهارات" واشنگتن گفت.

___

توضیح AP سبک سیاه و سفید: https://apnews.com/afs:Content:9105661462

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن