آکادمی نیروی دریایی خارج انتصاب بیش نژادپرستانه پیام

آناپولیس, Md. - ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی آکادمی انصراف انتصاب یک ورودی از اعضای کلاس 2024 پس از بررسی

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

آناپولیس, Md. - ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی آکادمی انصراف انتصاب یک ورودی از اعضای کلاس 2024 پس از بررسی نژادپرستانه و نامناسب اظهارات یک آکادمی رسمی روز دوشنبه گفت:.

آکادمی شخصیت بررسی کمیته توصیه می شود خروج دانش آموز انتصاب پس از یک ارزیابی کامل از اطلاعات اطراف آن را "نژادپرستانه و نامناسب اظهارات" بروس گفت: Latta, این آکادمی دین از پذیرش. Latta گفت: او مورد تایید این کمیته تصمیم گیری و میلر ، شان باک آکادمی را سرپرست و همچنین موافقت با آن است.

"آکادمی نیروی دریایی نیست چشم پوشی نژادپرستی و تعصب از هر نوع در ایالات متحده آمریکا نیروی دریایی آکادمی خانواده به عنوان آن را به طور کامل نقض نیروی دریایی ما را از ارزش های اصلی و پشتیبانی نمی کند آمریکا آکادمی نیروی دریایی ماموریت" Latta در بیانیه ای گفت.

Cmdr. Alana Garas سخنگوی فرهنگستان گفت: فرهنگستان است نه شناسایی و کاهش یافته است به شرح جزئیات مورد نظر است.

سرمایه روزنامه در گزارش هفته گذشته که اخیر از دبیرستان فارغ التحصیل از مریلند پیام های ارسال شده در سال 2018 در یک پلت فرم چت. این پیام شامل تهدید به خشونت جنسی یک transphobic بیانیه نژاد پرست لقب و تهدیدات خشونت اسلحه در یک مدرسه. پیام بعدها به اشتراک گذاشته شده در توییتر.

به طور جداگانه آکادمی نیز در حال بررسی نظرات گفته شده در توییتر توسط ارشد در آکادمی. توییت از جمله نظرات مربوط به اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید در مینه سوتا است.

در اوایل این ماه یک آکادمی نیروی دریایی انجمن فارغ التحصیلان هیئت امنا عضو استعفا از سمت خود پس از یک اتفاقی Facebook تصویری زنده, پخش, او و همسرش را ساخت نژادپرستانه نظرات و استفاده از نژادی تهمت در حالی که صحبت کردن در مورد سیاه زندگی مهم جنبش است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب