آمریکایی ها خوش آمدید تابستان با یادآوری و سورئال روز یادبود

بزرگنمایی این تصویر A U. s. Marine Corps جانباز می پردازد جهات خود را در یادبود جنگ کره در پشت یک ما

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

A U. s. Marine Corps جانباز می پردازد جهات خود را در یادبود جنگ کره در پشت یک ماسک صورت در فیلادلفیا. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

حتی در یک نمونه سال روز یادبود در ایالات متحده می تواند گیج کننده ترکیبی از شادی و غم و اندوه — در یک بار دلچسب به انجمن خوش آمدید تابستان پر از پیکنیک و احزاب و غم انگیز یاد از خدمات اعضای که جان خود را در جنگ.

اما این هیچ نمونه سال.

به تعطیلات مشخصه مقابل اضداد coronavirus همه گیر است پرتاب یک نه بزرگ آچار که تنها در خدمت به پاره کردن که تقسیم گسترده تر است. حتی به عنوان برخی از خانواده ها رفتند به شن و ماسه که در آن سواحل باز کرده بود رها به خروجی پس از هفته تحت stay-at-home سفارشات بسیاری دیگر ماند قرار داده و یا تلاش چیزی جدید — از جمله مقدار زیادی از سالمندان و جانبازان را ساخته اند یک سفر برای ادای احترام خود را به افتاده دوستان نبود ویروس.

"این چیزی است که ما ناراحت اما ما درک می کنیم" ریموند Aalbue رئیس ایالات جانبازان نظامی از پادشاهان شهرستان گفت: آسوشیتد پرس در شهر نیویورک است. "هیچ دلیلی برای قرار دادن کسی در راه آسیب است."

به جای رژه مانند یک Aalbue گروه قصد دارد هر سال در شهر نیویورک جانبازان جمع آوری شده در اتومبیل های خود را برای کاروان و یا بازدید از بنای یادبود در صورت ماسک های بسیاری برای بزرگداشت سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم است.

بزرگنمایی این تصویر

دو نفر خوش آمد می گوید هر یک از دیگر با آرنج دست انداز به عنوان آنها صبر کنید برای تاج گذاری مراسم دوشنبه در بروکلین. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

فقط کمی دورتر غرب در سواحل بروکلین و بقیه از لانگ آیلند دسترسی بسته بود اما ساکنان محلی — که نیست بیش از حد از یک ناامیدی داده خیس آب و جمعه همراه بسیاری از سواحل شرق. در واقع محدودیت های آمد و به عنوان یک تسکین برای ایالت نیویورک بهداشت ، تاد Kaminsky که نشان دهنده چندین جوامع ساحل در ساحل جنوبی جزیره طولانی است.

"فقط آن را واقعا سخت به کار اجتماعی فاصله در یک واقعا شلوغ, ساحل," او گفت: دزیره Diorio عضو ایستگاه WSHU.

بزرگنمایی این تصویر

قفل دروازه بلوک های مسیر پایین به ساحل در میامی ساحل جنوبی در روز دوشنبه. در حالی که سواحل باقی مانده بسته در این منطقه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس باران شسته مقدار زیادی از برنامه به عنوان به خوبی. Wilfredo لی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Wilfredo لی/AP

در ضمن در میان این سردرگمی از غم و اندوه و نا امیدی و امداد و هیجان قبر نقطه عطف loomed در سراسر کشور: مرگ و میر مربوط به کروناویروس در آمریکا در حال نزدیک شدن 100,000 — به راحتی با کمترین تلفات از هر کشوری در جهان با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

به عنوان متحده را گام به گام به سوی بازگشایی کسب و کار و فضاهای عمومی آن تعداد مشخصی دوباره در مکان های مختلف در سراسر کشور از جمله کارولینای شمالی, آرکانزاس, و, واشنگتن d. C.

ارائه می دهد که یک استارک یادآوری.

"با این کشور شروع به باز کردن این تعطیلات آخر هفته من دوباره به همه یادآوری است که coronavirus هنوز موجود" دکتر استفان هان رئیس فدرال غذا و داروی آمریکا هشدار داد در یک صدای جیر جیر ارسال شده در روز یکشنبه ، "این است که به هر فرد برای محافظت از خود و جامعه خود. اجتماعی فاصله دست شستن و پوشیدن ماسک محافظت همه ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب