ایران می گوید اسرائیل یک "تومور سرطانی' به نابود

تهران - رهبر ایران روز جمعه به نام اسرائیل یک "تومور سرطانی" که "بدون شک خواهد بود ریشه کن و نابود شده" در یک

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399

تهران - رهبر ایران روز جمعه به نام اسرائیل یک "تومور سرطانی" که "بدون شک خواهد بود ریشه کن و نابود شده" در یک سخنرانی سالانه در حمایت از فلسطینی ها تجدید تهدیدات علیه ایران در خاورمیانه دشمن.

آیت الله علی خامنه ای در سخنرانی مشخص شده یک رام روز قدس در ایران, که به طور معمول می بیند دولت-تشویق توده تظاهرات در تهران و جاهای دیگر در جمهوری اسلامی و همچنین ایران-سازمان ملل متحد. "قدس" است که نام عربی اورشلیم.

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس ایران تا حد زیادی خواسته تظاهرکنندگان در خانه بمانند.

خامنه ای خطاب به ملت در 30 دقیقه سخنرانی پخش شده در تلویزیون دولتی, نادر, آدرس توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان دیگر مقامات در گذشته به سخنرانی. او بارها و بارها با اشاره به اسرائیل به عنوان "سرطان" و یا "تومور" در طول سخنرانی به انتقاد از آمریکا و غرب برای تجهیز آن با "انواع مختلف نظامی و غیر نظامی ابزار قدرت حتی با سلاح اتمی."

"رژیم صهیونیستی یک کشنده رشد سرطانی و ضرر به این منطقه" خامنه ای گفت. "این بدون شک خواهد بود ریشه کن و نابود شده است."

ایران تحت نظر آمریکا و متفقین شاه محمد رضا پهلوي تا به حال روابط با اسرائیل است. پس از انقلاب اسلامی سال 1979 خمینی دستور داد تا روز قدس برگزار می شود در آخرین جمعه مقدس اسلام روزه ماه رمضان به انتقاد از اسرائیل است. اواخر فلسطین سازمان آزادی رهبر یاسر عرفات در میان افراد دعوت شده به ایران پس از انقلاب است.

امروز ایران و اسرائیل باقی می ماند و دشمنان و اسرائیل اعتقاد به پشت حملات هوایی هدف قرار دادن نیروهای ایرانی در سوریه. ایران ضمن پشتیبانی از لبنان, گروه شبه نظامی حزب الله.

خامنه ای نیز در مقایسه با اسرائيل به کروناویروس در طی سخنرانی گفت: در حالی که خود را ضد اسرائیلی views بودند نه ضد یهودی.

اما در روز در حال اجرا تا جمعه دفتر او منتشر شد گرافیک کارتونی نشان خندان ایران-حمایت نیروهای اعراب و دو یهودیان ارتدوکس در بیت المقدس تحت یک عنوان است که شامل عبارت "راه حل نهایی" ، آلمان نازی با استفاده از عبارت "راه حل نهایی" برای توصیف آن طرح هولوکاست که در آن نیروهای خود را به کشته شدن 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم است.

تصویر بعد از حذف خامنه ای حساب توییتر و جاهای دیگر است در فارسی-زبان نسخه از وب سایت رسمی خود را. اسرائیل را به وزارت خارجه ارائه یک صدای جیر جیر خود را بیش از این تصویر نوشته: "ما تجربه با رهبران که بحث در مورد" راه حل نهایی " و ما قول می دهم: نه ما تماشا کنید."

___

Gambrell گزارش از دبی, امارات متحده عربی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن