قاضی دستور یخ به کاهش تعداد بازداشت شدگان مهاجر در کالیفرنیا تسهیلات

یک قاضی فدرال روز پنجشنبه به دستور مقامات مهاجرت به طور قابل توجهی کاهش تعداد زندانیان برگزار شد در آدلانتو یخ

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

یک قاضی فدرال روز پنجشنبه به دستور مقامات مهاجرت به طور قابل توجهی کاهش تعداد زندانیان برگزار شد در آدلانتو یخ مرکز پردازش شرق لس آنجلس به منظور محافظت از آنها را از coronavirus.

ایالات متحده منطقه قاضی تری کلاهدوز مشخص نیست تعدادی اما گفت که این جمعیت در آدلانتو یکی از بزرگترین مهاجر بازداشتگاه در کشور باید کاهش "را به یک سطح است که اجازه می دهد باقی مانده زندانیان برای حفظ فاصله اجتماعی از شش فوت از یکدیگر در همه زمان ها است."

نماز — اولین از نوع خود در کالیفرنیا — در پاسخ به طرح دعوی در دادگاه واصل مارس 14 توسط اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا بنیاد کالیفرنیای جنوبی و شرکت حقوقی Latham & Watkins. یک قاضی فدرال در میامی با صدور مشابه حاکم شنبه اما متوقف کوتاه از سخت دورى نیاز به دستور کلاهدوز.

"نگه داشتن مردم در عمران بازداشتگاه های اداره مهاجرت در میان COVID-19 همه گیر بدون در نظر گرفتن گام های اساسی برای حفاظت از آنها در برابر عفونت با این ویروس کشنده است, به, دادگاه, 'مغایر با استانداردهای معاصر انسان نجابت' گفت: "آیتالله وکیل جسیکا Bansal.

وکلا معتقد است که شرایط در آدلانتو ایجاد تسهیلات در معرض شیوع. چهار تا هشت تن از بازداشت شدگان زنده در سلول های کوچک به عنوان 8 و 10 و به اشتراک گذاری توالت سینک و دوش.

تبلیغات

کلاهدوز دستور یخ نمی اجازه می دهد تا هر زندانیان در آدلانتو و به منظور کاهش جمعیت حداقل 100 نفر در روز دوشنبه و دیگری 150 30 آوریل. مه 4, یخ باید "ضربه زدن به هدف کاهش جمعیت در سطح" منظور می گوید.

او ارائه چند راه یخ می تواند تکمیل کار: با انتشار انتخاب مهاجران; اخراج کسانی که با نهایی سفارشات حذف که خسته از همه درخواست; و یا انتقال برخی از امکانات دیگر که در آن آنها قادر به حفظ یک شش پا فاصله از دیگران است.

او را تشویق یخ مقامات به اولویت بندی برای آزادی بازداشت شدگان که 55 ساله و مسن تر و یا موجود پزشکی یا بهداشت روانی شرایط یا کسانی که هیچ سابقه جنایی یا جزئی محکومیت های کیفری.

تبلیغات

کلاهدوز همچنین دستور داد آدلانتو کارکنان به حفظ شش پا فاصله از یکدیگر و از بازداشت شدگان به جز در موارد اضطراری به پوشیدن ماسک و دستکش و ارائه تمیز کردن لوازم و ماسک و دستکش به زندانیان به صورت رایگان.

اگر مقامات فدرال "موفق به تطابق با هر یک از موارد فوق دادگاه به در نظر گرفتن آزادی فوری اعضای کلاس," او نوشت.

آدلانتو فضا برای نزدیک به 2000 تن از بازداشت شدگان اما در حال حاضر دارای حدود 1,300.

در مورد 31,000 مهاجران در حال حاضر بازداشت شده توسط یخ در سراسر کشور. به عنوان روز پنج 297 بازداشت شدگان و 35 یخ کارکنان در مراکز بازداشت آزمایش مثبت برای COVID-19.

تبلیغات

آژانس آمده است تحت بررسی بیش از حمایت از بازداشت شدگان به عنوان مواردی از این ویروس افزایش در داخل بازداشتگاه. در اوایل این هفته, ACLU ظ class-action پرونده های حقوقی به دنبال آزادی از بازداشت شدگان در Otay مسا بازداشتگاه در سن دیگو امپریالیستی در منطقه بازداشتگاه در کالکزیکو مسا ورد یخ مرکز پردازش در بیکرزفیلد و یوبا سیتی زندان شهرستان شمال ساکرامنتو. فدرال قضات در حال حاضر دستور آزادی ده ها تن از پزشکی آسیب پذیر زندانیان.

مهاجران برگزار شد در آدلانتو و دیگر امکانات راه اندازی اعتصاب غذا در هفته های اخیر بیش از عدم وجود دنده محافظ و کافی فاصله. یکی از بازداشت شدگان وجود دارد و گفته تصفیوی طبقه از واحد خود را با آب به دلیل نبود او ارائه مواد ضد عفونی کننده.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب