چه قیام عمل می کنند که تهمت و تهدید به استناد?

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت پیاده روی از خانه به دیدار سنت جان کلیسا پس از منطقه پاک شد از م

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت پیاده روی از خانه به دیدار سنت جان کلیسا پس از منطقه پاک شد از مردم در اعتراض به مرگ جورج فلوید. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت و تهدید دوشنبه به اقدام نظامی در شهرهای آمریکا اگر تظاهرات خشونت آمیز هایی که در روز های اخیر نیست مهر.

"اگر یک شهرستان و یا دولت حاضر به اقدامات لازم برای دفاع از زندگی و اموال خود را از ساکنان آن من خواهد شد استقرار نظامی ایالات متحده و به سرعت حل این مشکل برای آنها را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک بیانیه کوتاه در باغ گل رز کاخ سفید.

برای انجام این کار رئیس جمهور نیاز به استناد آنچه شناخته شده به عنوان قیام عمل 1807. متن اصلی قانون که اصلاح شده است چندین بار پس از آن برای اولین بار تصویب شده به شرح زیر است:

قانون اجازه استخدام زمین و نیروهای دریایی ایالات متحده در موارد insurrections

بود آن تصویب شده توسط سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در کنگره مونتاژ شدهکه در تمام موارد از قیام و یا انسداد به قوانین یا ایالات متحده یا هر فرد ایالتی یا منطقه ای که در آن قانونی است برای رئیس جمهور ایالات متحده به جلو تماس شبه نظامی به منظور سرکوب چنین قیام و یا ایجاد قوانین به موقع اجرا آن باید قانونی برای او به استخدام برای همان مقاصد از جمله بخشی از زمین یا نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان باید در نظر گرفته شود لازم است و اولین مشاهده همه پیش نیازهایی از قانون در این رابطه.

تصویب 3 مارس 1807.

عمل گذشته بود استناد در سال 1992 به سرکوب لس آنجلس شورش پس از تبرئه از چهار افسر پلیس سفید در ضرب و شتم رادنی کینگ سیاه و قبل از آن در سال 1989 در طول غارت گسترده در St. Croix, Virgin Islands, پس از طوفان هوگو.

قبل از استناد به آن رئیس جمهور "باید اول موضوع را اعلام سفارش شورشیان برای متفرق کردن در یک مدت زمان محدود 10 U. S. C. § 334.4. اگر وضعیت حل و فصل نیست خود رئیس جمهور در مورد صدور یک فرمان اجرایی به ارسال نیروهای" با توجه به سال 2006 گزارش سرویس پژوهشی کنگره.

است که در همان سال این قانون اصلاح شد به گسترش موارد که در آن ممکن است رئیس جمهور به استناد قانون پس از دولت فدرال پاسخ به توفان کاترینا در سال گذشته مورد انتقاد قرار گرفت.

آن را اجازه "رئیس جمهور به استخدام نیروهای مسلح در طول یک فاجعه طبیعی یا حمله تروریستی است."

که آیا دولت باید درخواست حضور کسانی که نیروهای نظامی در دولت که "لزوما" مورد توجه کارشناسان است.

یک بخش از قانون (§251) می گوید: (تاکید ما):

"[T]او رئیس جمهور ممکن است به درخواست آن قوه مقننه یا فرماندار آن اگر قوه مقننه نمی تواند برگزار تماس به خدمات فدرال چنین از شبه نظامیان است."

اما بخش بعدی (§252) می گوید:

"هر زمان که رئیس جمهور معتقد است که غیر قانونی انسداد ترکیب یا nbsp یا شورش علیه اقتدار ایالات متحده آمریکا آن را غیر عملی برای به اجرا درآوردن قوانین ایالات متحده در هر دولت و با دوره عادی از رسیدگی قضائی او ممکن است به خدمات فدرال چنین از شبه نظامیان از هر کشور و از جمله استفاده از نیروهای مسلح که به نظر او لازم است برای اجرای آن قوانین و یا به سرکوب شورش."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن