'آن را بی سابقه:' Manitoba اول ملت رفتن پیش با گروه انتخابات

WINNIPEG—اعضای یک Manitoba اول کشور را به دست یک ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده که به صندوق های رای در روز شنبه

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

WINNIPEG—اعضای یک Manitoba اول کشور را به دست یک ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده که به صندوق های رای در روز شنبه.

"ما هرگز از طریق رفته قبل از این" گفت: Shawn, Kent, یک عضو شورا برای Brokenhead Ojibway ملت است. "این بی سابقه و آن را در راه های مختلف از انجام کارهایی که ما در حال رفتن به پیدا کردن اگر آن را قابل دوام است یا نه."

برای اولین بار سازمان ملل در سراسر کشور در حال تصمیم گیری برای برگزاری انتخابات در طول COVID-19 بیماری همه گیر. Brokenhead در حدود 65 کیلومتری شمال شرق شهر وینیپگ را انتخاب کرد در اوایل این هفته به جلو بروید با آن انتخابات برای رئیس و چهار عضو شورا.

این یک تصمیم دشوار گفت: رئیس دبورا اسمیت. مقامات دریافت می کردند ثابت و تغییر اطلاعات در مورد رمان coronavirus و مراحل در حال حاضر ساخته شده برای برگزاری انتخابات.

پست الکترونیکی-در برگه های رای فرستاده شدند هفته پیش به حدود 1200 اعضای جامعه که زندگی کردن ذخیره. برای 700 نفر زندگی می کنند در ذخیره اما اسمیت وجود دارد گفت: بسیاری از اضطراب.

"افرادی بودند که احساس کردند که به دلیل عوامل سلامت است که ما باید به تاخیر بیاندازد. اما نیز وجود دارد یک صدای از جامعه است که می خواستم برای ادامه ... طوری که آنها می توانند ورزش خود را به حقوق دموکراتیک."

مارک میلر وزیر بومی خدمات کانادا خواست برای اولین بار سازمان ملل در سراسر کشور برای به تاخیر انداختن انتخابات به مدت شش ماه.

اما برای اولین بار سازمان ملل در بسیاری از مناطق ابراز نگرانی کرد که اگر آنها تصمیم به تاخیر در این امر یک نتیجه جدی — یک شکاف در رهبری در طول یک بحران بهداشتی.

هند قانون می گوید که یک فرمانده و شورای گسترش نمی نظر خود را. برای اولین بار سازمان ملل جوامع نگران بودند که بدون یک انتخابات یک دولت موقت و یا شخص ثالث خواهد بود در محل قرار داده برای رهبری جامعه است.

کلمه گسترش در سراسر جوامع بومی است که این به معنای آنها را مجبور به برگزاری انتخابات گفت: آرلن دوما grand رئیس مجلس Manitoba ندارند.

این گروه به نمایندگی از 62 برای اولین بار سازمان ملل در این استان به خارج از وزیر در ماه گذشته در مورد نگرانی است. دوما گفت: هشت برای اولین بار سازمان ملل انتخابات در حال حاضر در حال برنامه ریزی در سه ماه آینده برای این استان ،

دوما گفت که در هفته گذشته وزیر اجازه جوامع می دانند که موقت نظارتی گزینه معرفی شده بود و اجازه می دهد تا برای اولین بار سازمان ملل به رهبران همچنان در نقش خود به مدت شش ماه با یک پتانسیل فرمت برای شش ماه دیگر.

"در طول این بیماری همه گیر بهداشت و رفاه جوامع بومی تمرکز اصلی ما است" میلر گفت: در بیانیه ای در روز شنبه.

دوما گفت: این حق گام اما باید خیلی زودتر.

مونتاژ Manitoba ستاد در حال رفتن به معرفی تمام جوامع تاخیر انتخابات, او گفت:.

"این کاملا یک چیز ترسناک به فکر کردن در مورد آنچه که احتمالا می تواند اتفاق می افتد با ما داشتن انتخابات است."

اما در نهایت آن خواهد بود تا به محلی رهبری است.

اسمیت گفت: Brokenhead رهبران در نظر گرفته چه تاخیر در کوتاه مدت متوجه معنی و مشورت با اعضای. برخی می خواستم به تاخیر اما بسیاری از فکر این مهم به جلو بروید.

روز شنبه رای خود را گسترده اقدامات احتیاطی برای کاهش خطر گسترش COVID-19 او اضافه شده است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هر کسی که رای در مرکز تفریح و سرگرمی را دریافت ویژه تجهیزات حفاظت شخصی کیت که شامل یک ماسک و دستکش ضد عفونی کننده و یک قلم. تنها یک نفر خواهد بود و مجاز در یک زمان وجود خواهد داشت و پلکسی گلاس بین رای دهندگان و انتخابات افسر.

امنیت فوق العاده استخدام شده برای اطمینان از انتظار مردم برای رای دادن اقامت به اندازه کافی دور از هم جدا. رای دهندگان رانندگی به جامعه خواهد شد به نمایش نشانه هایی از بیماری و سفر اخیر سابقه و مورد نیاز خواهد بود به ترک بلافاصله پس از.

"راه کارهای انجام شده در گذشته بطور قابل توجهی متفاوت از راهی که ما می رویم به آن را انجام دهد در حال حاضر" کنت گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب