دولت اسلامی افغانستان حمله بر زندان, کشتن 21, با شدت گرفتن در

کابل - مقامات می گویند گروه دولت اسلامی در حمله به یک زندان در شرق افغانستان برگزاری صدها نفر از اعضای خود را

توسط MINERALNEWS در 13 مرداد 1399

کابل - مقامات می گویند گروه دولت اسلامی در حمله به یک زندان در شرق افغانستان برگزاری صدها نفر از اعضای خود را به خشم آمده است بعد از کشته شدن دست کم 21 نفر در مبارزه با شبه.

که با توجه به Attaullah Khogyani سخنگوی والی ولایت ننگرهار.

Khogyani دیگری می گوید: 43 نفر دیگر زخمی شدهاند.

او می گوید: مرده شامل زندانیان.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

یک گروه دولت اسلامی در حمله به یک زندان در شرق افغانستان برگزاری صدها نفر از اعضای خود را خروشان در روز دوشنبه پس از کشته شدن دست کم 11 نفر در مبارزه با شبه محلی و رسمی گفت.

یکی دیگر از 42 نفر زخمی در درگیری مسلحانه آغاز شد که یکشنبه شب در ولایت ننگرهار افغانستان گفت: ظاهر عادل سخنگوی ولایت در بخش بهداشت و درمان. او انتظار می رود تلفات افزایش یابد.

انتحاری در ابتدا هدفمند دروازه ورودی زندان در ولایت ننگرهار ولایتی سرمایه برخی از 115 کیلومتر (70 مایل) در شرق پایتخت شد. شبه نظامیان دولت اسلامی پس از آن باز آتش نیروهای امنیتی افغان امنیت تاسیسات.

داعش و گروه های وابسته در افغانستان به عنوان شناخته شده است, در خراسان, استان مسئولیت این حمله است. وابسته است که مقر آن در ولایت ننگرهار.

انگیزه این حمله نبود ، با این حال برخی از زندانیان فرار کرده اند در طول جنگ گفت: یکی دیگر از استان های رسمی که صحبت خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به صحبت با روزنامه نگاران.

زندان خانه حدود 1500 نفر از زندانیان که چند صد اعتقاد به تعلق به گروه دولت اسلامی وابسته در افغانستان است.

این حادثه یک روز پس از سازمان اطلاعات افغانستان گفت: یک عضو ارشد گروه دولت اسلامی فرمانده کشته شده توسط نیروهای نزدیکی جلال آباد.

در حالی که گروه دولت اسلامی دیده است و آن به اصطلاح خلافت کشش در سراسر عراق و سوریه از بین بروند پس از yearslong مبارزات انتخاباتی این گروه به ادامه جنگ در افغانستان است. افراط گرایان نیز مبارزه با طالبان در این کشور که ایالات متحده در سرنگون پس از سال 2001 به رهبری آمریکا حمله پس از حملات یازدهم سپتامبر ، حملات 11.

طالبان سیاسی سخنگوی سهیل شاهین آسوشیتدپرس گفت که گروه او بود و نه درگیر در افغانستان. آمریکا و اسرائیل به یک توافق صلح با طالبان در ماه فوریه است. دوم مهم دور از مذاکرات بین طالبان و رهبری سیاسی در افغانستان است و در عین حال برای شروع است. هنوز هم واشنگتن و ناتو در حال حاضر آغاز خروج نیروهای در خط با معامله.

"ما باید یک آتش بس و نه درگیر در هر یک از این حملات در هر نقطه از کشور," او گفت:.

طالبان اعلام سه روز آتش بس شروع جمعه به صورت عمده مسلمان تعطیلات عید قربان. آتش بس تمام شده در 12 صبح روز شنبه هر چند آن را بلافاصله روشن اگر آن را می توان توسعه یافته به عنوان انصارالله یمن برای اوایل شروع به داخل افغانستان مذاکرات که بارها و بارها به تاخیر افتاده است واشنگتن پس از امضا قرارداد صلح با طالبان در ماه فوریه است.

طالبان نیز تا به حال رد درگیر بودن در یک بمب گذاری انتحاری در شرق ولایت لوگر در اواخر روز پنجشنبه که منجر به کشته شدن دست کم نه نفر و زخمی شدن 40.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

افغانستان دیده های اخیر افزایش خشونت با اکثر حملات ادعا های محلی گروه دولت اسلامی وابسته است.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Kathy Gannon در اسلام آباد کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب