اندونزی لغو حج و زیارت با اشاره به خطرات ناشی از سفر در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر حجاج كه کعبه در طول سال گذشته و حج اسلام مقدس ترین سایت در عربستان سعودی است. ای

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

حجاج كه کعبه در طول سال گذشته و حج اسلام مقدس ترین سایت در عربستان سعودی است. این سال را به حج است که در شک و اندونزی لغو مشارکت خود را به دلیل COVID-19. اشرف Amra/Anadolu Agency via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اشرف Amra/Anadolu Agency via Getty Images

اندونزی به بیشتر مسلمانان از هر کشور در جهان است که لغو این سال را به حج و زیارت به عتبات در عربستان سعودی گفت: سلامت و ایمنی مسافران را در معرض خطر در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"دین ما به ما می آموزد که صرفه جویی در زندگی یک تعهد است. که نظر در این سیاست" وزیر امور مذهبی Fachrul رازی گفت: طی یک کنفرانس خبری در جاکارتا.

تصمیم می آید هفته قبل از اولین گروه از زائران بود که میله میله به ترک اندونزی برای شروع سفر خود را به عربستان در شهرهای مکه و مدینه.

اما مکه, اسلام, مقدس ترین شهر در حال حاضر تحت یک 24 ساعت منع رفت و آمد به دلیل coronavirus و این انتظار باقی می ماند بنابراین حداقل تا ژوئن 21.

عربستان سعودی در حال حاضر نزدیک به 90,000 تایید موارد COVID-19 در حالی که اندونزی به تازگی بیش از 27,500 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

در حالت عادی سال, عربستان سعودی, مجموعه سهمیه برای میلیون ها نفر از زائران بر اساس کشور خود را از مبدا. اما پادشاهی هنوز اعلام نشده که آیا آن را اجازه می دهد بازدید کنندگان برای این سال را به حج و آن را لغو اکثر مسافرت های بین المللی در ماه مارس به دلیل coronavirus.

"اندونزی که بزرگترین سهمیه حج زائران در جهان در ابتدا برنامه ریزی شده برای ارسال به 221,000 مردم به صورت سالانه مسلمانان سنت" جاکارتا پست ،

با قطعیت طولانی بیش از این سال را به حج وجود دارد نمی تواند به اندازه کافی زمان برای پردازش ویزا مختصات پرواز و همچنین اجرای اجباری 14-روز قرنطينه برای زائران وزارت امور مذهبی می گوید.

اندونزی تصمیم به انصراف از حج شامل همه شهروندان اندونزیایی که آیا یا نه آنها در حال برنامه ریزی برای سفر به حج در دولت رسمی سهمیه رازی گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن