حقوق مدنی آیکون John Lewis به یاد زادگاه خود

TROY علا. - حقوق مدنی آیکون و دیرین گرجستان congressman John Lewis یاد شد شنبه — در روستایی آلاباما, شهرستان ک

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

TROY علا. - حقوق مدنی آیکون و دیرین گرجستان congressman John Lewis یاد شد شنبه — در روستایی آلاباما, شهرستان که در آن داستان خود را آغاز کرد — به عنوان یک مرد فروتن که بر خاست از خانواده اش در مزرعه با یک چشم انداز است که "خوب مشکل" می تواند جهان را تغییر دهید.

صبح خدمات در شهر تروی در روستایی Pike County برگزار شد در تروی دانشگاه که در آن لوئیس اغلب به شوخی یادآوری صدراعظم که او رد شد پذیرش در سال 1957 به خاطر او سیاه بود و که در آن در دهه های بعد او دکترای افتخاری اعطا شده.

لوئیس که شد حقوق مدنی و نماد و دیرین گرجستان کنگره درگذشت 17 جولای در سن 80.

صبح روز شنبه سرویس شد با عنوان "پسر از تروی" نام مستعار کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور به لوییس در اولین جلسه خود را در سال 1958 در مونتگمری. پادشاه فرستاده بود 18 سال, پیر لوئیس یک رفت و برگشت بلیط اتوبوس به دلیل لوئیس بود علاقه مند در تلاش برای حضور در آن-همه-سفید دانشگاه در تروی, فقط با 10 مایل (16 کیلومتر) از خانواده اش در مزرعه در Pike County است.

این اولین بار بود که از شش روز از یادمانهای و خدمات است.

در روز یکشنبه خود پرچم-بخور تابوت است به اجرا در سراسر ادموند Pettus پل در سلما که در آن یک بار "آزادی سوار" بود و در میان حقوق مدنی تظاهرکنندگان مورد ضرب و شتم سربازان دولت در سال 1965. او همچنین به دروغ در آرامش در دولت و کنگره آمریکا در مونتگمری. یکی پس از دیگری یادبود در ایالات متحده آمریکا کنگره آمریکا در واشنگتن که در آن او را به دروغ در دولت خدمات مراسم تشییع جنازه برگزار خواهد شد در گرجستان است.

در تروی دانشگاه خدمت برادران و خواهران خود را به یاد می آورد Lewis — که به نام رابرت در صفحه اصلی به عنوان یک پسر که تمرین موعظه و آواز انجیل آهنگ ها و ترس از رعد و برق. و به عنوان یک مرد جوان که در سمت چپ با یک ذهن به تغییر جهان است.

"من به یاد داشته باشید روزی که جان در سمت چپ صفحه اصلی. گفت: "او را به دردسر نه به راه است ... اما همه ما می دانیم که جان کردم دچار مشکل شدم در راه بود اما خوب مشکل" برادر خود ساموئل لوئیس گفت.

"و تمام مشکلات است که او خود را به تغییر جهان" ساموئل لوئیس گفت.

لوئیس در تابوت بود در دانشگاه را عرصه ای که در آن شرکت کنندگان نشسته بودند با فاصله از هم جدا و ماسک های مورد نیاز برای ورود به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

"جان لوئیس من می خواهم شما بدانید در مورد John Lewis که جذب حداقل از ما" برادرش هنری اعطای لوئیس گفت. حتی به عنوان یک مشغول کنگره و او همیشه زمان برای حضور در خانواده توابع و یا به ایجاد یک سورپرایز ظاهر در یک مدرسه و یا جشن تولد.

برادر خود گفت: در روز Lewis گرفت به کنگره که آنها رد و بدل شست. او بعد پرسید: Lewis آنچه او فکر می کرد زمانی که آنها انجام داد. "او گفت:" من فکر کردم این یک راه طولانی از cotton fields of Alabama,'" هنری اعطای لوئیس به یاد می آورد.

کسانی که در مزارع پنبه شد و در آن تفکیک Pike County, که در آن لوئیس به عنوان یک کودک winced در نشانه های تعیین "سفید پوستان تنها" مکان.

در سال 1958 دیدار با پادشاه کشیش رالف Abernathy و حقوق مدنی وکیل فرد خاکستری لوئیس صحبت در مورد امکان طرح دعوی در دادگاه به سعی کنید به ادغام این دانشگاه در تروی, خاکستری, به تازگی به یاد می آورد. طرح دعوی در دادگاه در نهایت اتفاق نمی افتد به دلیل نگرانی در مورد قصاص پدر و مادر خود را در اکثریت سفید شهرستان است.

"حتی قبل از اینکه او را ملاقات دکتر شاه او علاقه مند به انجام کاری درباره انجام دور با تبعیض نژادی است. و او آن را تمام عمر خود را" خاکستری آسوشیتدپرس گفت.

لوئیس یکی از 10 کودک متولد شده در یک sharecropping خانواده است. پدر و مادر خود را نجات داد به اندازه کافی پول برای خرید مزرعه خود را که در آن لوئیس کودکان مشغول به کار در این زمینه و تمایل حیوانات. یک جوان لوئیس کمتر علاقه زمینه کار می کنند — اغلب grousing در مورد کار خسته کننده — اما مشتاقانه در زمان در کار رسیدگی جوجه در حالی که تمرین موعظه.

در زندگینامه "راه رفتن با باد" لوئیس توضیح داد که چگونه به عنوان یک جوان او مدت زمان طولانی تر برای رفتن به شهرستان در کتابخانه عمومی ولی اجازه نداشتم به خاطر آن بود که برای سفید پوستان تنها.

"حتی هشت سال می توانید ببینید وجود دارد چیزی وحشتناکی اشتباه که در مورد" لوئیس نوشت.

او در نهایت درخواست برای یک کارت کتابخانه وجود دارد دانستن او خواهد بود رد کرد و در آنچه که او در نظر گرفته خود اولین مقام عمل مقاومت نژادی آپارتاید.

در سال 1955 او شنیده ام یک صدای جدید در رادیو: شاه بود که منجر Montgomery bus boycott حدود 50 مایل (80 کیلومتر) به دور است.

لوئیس تبدیل به یک رهبر آزادی سواران اغلب در مواجهه با خشونت و قهر جمعیت و آمریکا ده ها بار. در سال 1961 او مورد ضرب و شتم پس از ورود در همان Montgomery, ایستگاه های که در آن او وارد سه سال پیش از آن برای دیدار با پادشاه است. در سال 1965 جمجمه او بود شکسته بر روی پل در سلما زمانی که مأموران اجرای قانون ضرب و شتم حقوق مدنی راهپیمایان در یک غوغا شد شناخته شده به عنوان یکشنبه خونین.

رئیس جمهور باراک اوباما در سال 2011 اهدا لوئیس مدال آزادی ریاست جمهوری گفت که او "یک آمریکایی که می دانستند که تغییر نمی تواند صبر کنید برای برخی از شخص دیگر و یا برخی از زمان های دیگر."

در سال گذشته لوییس اعلام کرد که او مبتلا به بیماری پیشرفته سرطان لوزالمعده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

خواهر رزا Tyner آسوشیتدپرس گفت که حدود یک هفته قبل از مرگ او او را در مورد احتمالا دیدن, دیگر, دکتر, اما که او کاهش یافته است. "او گفت:" من در صلح است. من در صلح و من آماده رفتن به,'," او گفت:.

خواهر او اتل مای Tyner گفت: "این یک خداحافظی. این فقط یک نوع متفاوت از سلام.

"استراحت خوبی رابرت. استراحت خوب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن