نیویورک نیاز به پوشش صورت در مشغول اماکن عمومی

نیویورک - حتی به عنوان سیاستمداران بحث در مورد "بازگشایی" کشور نیویورک است که هنوز هم تشدید محدودیت های در نظر

توسط MINERALNEWS در 28 فروردین 1399

نیویورک - حتی به عنوان سیاستمداران بحث در مورد "بازگشایی" کشور نیویورک است که هنوز هم تشدید محدودیت های در نظر گرفته شده برای جلوگیری از coronavirus از گسترش.

پوشش صورت خواهد بود در حال حاضر مورد نیاز در هر محل که در آن مردم نمی توانند اقامت حداقل شش فوت دور از سایر افراد است. در حالی که دیگر جداسازی اقدامات به نظر می رسد به کار کرده اند در همراهی عفونت های جدید پایین نیویورکی در ادامه به مرگ توسط صدها نفر در هر روز است. در ضمن شهر نیویورک مقامات گفتند که ایجاد اورژانس رزرو غذا و دیگر اقدامات برای مبارزه با گرسنگی در یک شهرستان که در آن تعداد زیادی از مردم پرتاب شده است ،

در اینجا آخرین coronavirus تحولات در نیویورک:

پوشش صورت

نیویورک ساکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن پوشش صورت در هر زمان آنها در تماس نزدیک با افراد دیگر در خارج از خانه های خود رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت.

این دستور نیاز به یک ماسک یا پوشش شبیه یک سربند در خیابان های شلوغ, عمومی حمل و نقل و یا هر موقعیتی که در آن مردم می توانند حفظ 6 پا اجتماعی فاصله حتی اگر آن را در حال عبور از یک شخص به طور خلاصه در یک پوشیده شده از درخت دنباله. سفارش اثر طول می کشد جمعه.

"توقف گسترش همه چیز است. چگونه می تواند به شما یک ماسک هنگامی که شما در حال رفتن به نزدیک به یک شخص؟" کومو گفت: در جلسه توجیهی روزانه. "در چه نظریه خواهد شما را به انجام این کار؟"

فرماندار که خود اجتناب ماسک طی اخبار روزانه جلسات هر چند او می آید ظرف شش پا از کارکنان خود را از این گفته خواهد شد و در ابتدا هیچ مدنی مجازات برای noncompliance, اما او اصرار بازرگانان برای به اجرا درآوردن آن را در میان مشتریان است.

هر چند بستری شدن در بیمارستان از وقوع باید وارد خاموش نیویورک مقامات هنوز در حال تلاش برای کاهش افزایش مرگ و میر. نیویورک ثبت 752 مرگ و میر سه شنبه در مجموع نزدیک به 11,600 پس از وقوع آغاز شد.

این اعداد و ارقام را شامل نمی شود تقریبا از 4000 مرگ و میر بیشتر در شهر نیویورک است که مقامات شهر می گویند احتمالا ناشی از ویروس نیست و تایید شده توسط یک آزمایشگاه تست.

Cuomo, اعلام کردند, نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio به نام برای فروشگاه ها به مشتریان سایش پوشش صورت به منظور محافظت از کارگران در برابر قرار گرفتن در معرض. د Blasio قبلا توصیه می شود پوشش صورت در عمومی در شهرستان.

جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ.

____

برنامه غذایی

در یک شهر که در آن 1.2 میلیون نفر — از جمله یک پنجم کودکان — مبارزه در زمان برای تغذیه خود از تعدادی است که انتظار می رود به رشد حدود نیم میلیون نیویورکی از دست داده اند و یا به احتمال زیاد به از دست دادن شغل خود را به زودی.

"ما مطمئن شوید که هر کس می شود مواد غذایی آنها نیاز به" د Blasio گفت: در رونمایی $170 میلیون برنامه برای کمک به.

این شهر در حال حاضر توزیع رایگان 250,000 وعده غذا در روز در مدارس و ارائه 25,000 یک روز به شهروندان ارشد. مقامات انتظار می رود برای ارائه 10 میلیون وعده های غذایی رایگان در آوریل و انتظار می رود نیاز به رشد به اندازه 15 میلیون در ماه مه.

در ضمن این شهرستان در تماس است برخی از 11,000 تاکسی و رد و بدل رانندگان — که معیشت شکسته شده اند که مردم در خانه بمانند — به استخدام آنها را به ارائه وعده های غذایی برای کسانی که نمی تواند خانه را ترک.

در حالی که به گفته مقامات این شهر عرضه مواد غذایی پایدار است آنها همچنین برنامه ریزی برای ایجاد یک 50 میلیون دلار ذخیره به عنوان بسیاری از 18 میلیون قفسه پایدار وعده های غذایی.

___

خانه های پرستاری

این ویروس شده است نامهربان در خانه های سالمندان, قتل 2,500 بیماران فقط در چند هفته اما تا کنون ایالت نیویورک حاضر به افشای نام از امکانات که در آن مردم فوت کرده اند.

مقامات دولتی در زمان یک گام به سمت شفافیت جمعه گفت: آنها در حال حاضر خواهد شد نیاز به امکانات برای گفتن ساکنان و خانواده خود را در عرض 24 ساعت اگر بیمار دیگر در خانه است قرارداد این ویروس یا درگذشت. آینده اجرایی منظور نیز شامل خواهد شد بالغ خانه که در آن بیش از 580 نفر کشته شده اند.

اما دولت همچنان به خودداری نام خانه سالمندان است که با تجربه شدید شیوع بیماری از دیگران گفت: بیماران سزاوار حفظ حریم خصوصی.

تغییر در نظر گرفته شده برای کمک به افرادی مانند سیندی کولین که گفت: خبر مربوط به او را در تلاش برای به دست آوردن اطلاعات در مورد اینکه آیا یک COVID-19 شیوع در خانه سالمندان در شهرستان جهنسن که در آن او 83-سال-در-قانون ساکن.

کولین گفت: او را در از دست دادن برای درک چگونگی انتشار اطلاعات به مخاطره می اندازد هر کسی حریم خصوصی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"من آرزو می کنم آنها را انجام دهد که" کولین گفت. "من هیچ نمی دانم اگر آن را به شما احساس بدتر و یا بهتر است اما من فکر می کنم من می خواهم احساس خیلی بهتر دانستن وجود دارد تنها 5 مورد وجود دارد به جای 25. من حدس می زنم که یکی از چیزهایی که من نمی توانند درک کنند."

___

اقتصادی معادله

کومو گفت: مردم به کار با خیال راحت قبل از واکسن توسعه یافته نیاز دارد نه تنها در مقیاس بزرگ آزمایش, اما ردیابی تماس های شخصی از افرادی که تست مثبت و جداسازی افراد آلوده.

اما تست و ردیابی افراد در دولت از 19 میلیون نفر است و بدون فدرال کمک به او گفت.

"است که یک تعهد عظیم" او گفت:. "این هوشمند, اما آن را عظیم است."

در ضمن نیویورک آغاز خواهد شد تست 2000 نفر در روز به ویروس آنتی بادی در این هفته از طریق یک تازه توسعه یافته انگشت-prick test. اولویت داده خواهد شد و به پرستاران پلیس شهر نیویورک و دیگر اولین پاسخ دهندگان به طوری که آنها می دانم که اگر آنها آلوده شده است.

هر دو کومو و د Blasio گفت: رهبران باید مشورتی در مورد تلاش برگرد تا اقتصاد بدون ایجاد فرصت برای coronavirus به خروش آمده به عقب.

"من می خواهم به راه اندازی مجدد اقتصاد به شدت ... اما بهترین راه برای انجام آن این است که مراقب باشید" de Blasio گفت.

کومو گفت: دولت می تواند با در نظر گرفتن محدودیت های بلند برای اولین بار برای کسب و کار است که مطرح کمتر خطر ابتلا به عفونت و در نظر گرفته شده بیشتر "ضروری است."

___

در خارج از زندان

سابق ایالت نیویورک در سنای رهبر دین Skelos بود و انتظار می رود به زودی منتشر می شود از زندان به خانه حبس پس از آزمایش مثبت برای coronavirus.

Skelos بوده است در خدمت چهار سال و سه ماه زندان و پس از او به اتهام اخاذی سیم تقلب و رشوه خواری.

___

وینو و تپه گزارش از آلبانی, n. y.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب