در مبارزه علیه ویروس, آفریقای جنوبی در انتظار یک انتظار طولانی

ژوهانسبورگ - با لبخند پیروزی و خروجی طبیعت Fino Dlamini طبیعی بود برای موفقیت در آفریقای جنوبی رونق صنعت گردشگ

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

ژوهانسبورگ - با لبخند پیروزی و خروجی طبیعت Fino Dlamini طبیعی بود برای موفقیت در آفریقای جنوبی رونق صنعت گردشگری است.

او دوچرخه تورهای سوتو در زمان بازدید کنندگان به سایت های تاریخی از جمله خانه های نلسون ماندلا و اسقف اعظم دزموند توتو و رستوران ها که در آن آنها می تواند در دیدار با آفریقای جنوبی. گردشگران و مردم محلی به سرعت اتصال بیش از منافع مشترک در ورزش و یا تلویزیون را نشان می دهد تشکیل فوری اوراق قرضه که "سحر و جادو" او گفت:.

کسب و کار خوب بود در ژانویه و فوریه و پیش بینی برای بقیه سال 2020 عالی بود. سپس coronavirus آورده و همه چیز را به توقف ناگهانی. Dlamini محدود شد به خانه کوچک خود تحت سخت مستند با چند گزینه برای به دست آوردن پول است.

میلیون ها نفر از دیگر آفریقای جنوبی به اشتراک بگذارید در همان بدبختی. این کشور با قاره توسعه یافته ترین اقتصاد نیز دارای بالاترین تعداد تایید عفونت — بیش از 21,000 به نمایندگی از 20 درصد از کل آفریقا. و از آنجا که این بیماری ممکن است ضربه اوج خود در چهار ماه بیشتر رهبران انتظار می رود به صرف به خصوص مدت زمان طولانی متعادل خطرات به سلامت عمومی با فعالیت های اقتصادی ضروری به رفاه ملی.

"ما باید صرفه جویی در زندگی و معیشت" جمهوری آفریقای سیریل Ramaphosa گفت: در این ماه یک آدرس به ملت.

تا کنون آفریقای جنوبی دیده نمی شود انفجار عفونت ویروس است که ظهور در اروپا است. یکی ممکن است عاملی است که این کشور در جوانی جمعیت با فقط 3 درصد از افراد بالاتر از سن 60 می گویند چند کارشناسان بهداشت و درمان. آفریقای کوچک جمعيت سالمندان ممکن است کمک به توضیح دهد که چرا این بیماری در حال گسترش است نسبتا به آرامی در سراسر این قاره است.

آفریقای جنوبی است که هنوز در مراحل اولیه بیماری همه گیر بهداشت و کارشناسان به پیش بینی اوج می تواند به عنوان در اواخر ماه اوت یا سپتامبر. افزایش موارد در کیپ تاون نشان می دهد که شهر ممکن است به حداکثر خود برسد در نزدیکی پایان ماه ژوئن. پیش بینی ها حاکی از صبر طولانی برای از سرگیری فعالیت طبیعی.

دیگر کشورهای آفریقایی به نظر می رسد مشابه در یک مسیر. چهل و سه نفر از قاره 54 ملت ها تحمیل کرده اند مهار اقدامات از جمله مستندات ممنوعیت در گردهمایی تعطیلی مدارس و منع رفت و آمد.

این مستند آغاز شد که 27 مارس در آفریقای جنوبی است که به افزایش تنش در سوتو گفت: Dlamini که او بسته گردشگری کسب و کار.

"مردم بی بضاعت و احساس از جان گذشته" Dlamini گفت. "این دلخراش و ترسناک است. من به دوستان این است که ما باید از طریق این زمان سخت است که یک واکسن خواهد یافت و ما می توانیم به کسب و کار. ... اما در حال حاضر آن را سخت."

با 25 دوچرخه یک وسیله نقلیه و یک تریلر نشسته بیکار Dlamini تصمیم به حرکت به چیزی کاملا جدید. او در حال حاضر فروش محصولات گوشت از ماشین خود را به سوتو ساکنان. "دنده گوشت خوک trotters گوشت و استخوان — این همه محبوب است," او گفت:. "مردم در حال تماس با من برای تکرار دستورات بنابراین کسب و کار است که به دنبال خوب است."

پنج هفته به مستند آفریقای جنوبی شروع به کاهش تدریجی در مارس 1, امکان انتخاب, معادن, کارخانه ها و کسب و کار به بازگشایی تا 30 درصد از کارکنان. رستوران خدمت می کنند غذای آماده وعده های غذایی و افراد مجاز به راه رفتن خارج برای ورزش از 6 صبح تا 9 صبح

اما اقتصاد در حال حاضر در رکود نگه می دارد و رو به کاهش. نرخ بیکاری در متناوب 29 درصد و حتی قبل از این ویروس آمار و نرخ بیکاری می تواند به 50 ٪ افزایش نسبت به اتاق بازرگانی است. خطوط گرسنه آفریقای جنوبی کشش مایل در سایت های که در آن دولت و یا سازمان های خیریه توزیع مواد غذایی است.

"مردم ما نیاز به غذا خوردن. آنها باید برای به دست آوردن یک زندگی" Ramaphosa گفت: هنگامی که راه اندازی یک $26 میلیارد بهبود بسته بندی, بزرگترین در آفریقای. این شامل پرداخت افزایش به 16 میلیون نفر در حال حاضر در رفاه و پرداخت های ماهانه به تازگی بیکار.

رکود اقتصادی است که انتظار می رود برای کوچک کردن آفریقای اقتصاد بیش از 5 درصد با توجه به NKC آفریقایی اقتصاد شرکت تحقیقاتی. ترین مجازات هستند و اثرات آن بر میلیون ها آفریقایی که تکیه بر معاملات روزانه برای به دست آوردن پول برای غذا خوردن.

غنا در غرب آفریقا و اولین کشوری بود که برای بلند کردن آن محدودیت در آوریل 20, در پاسخ به فشارهای اقتصادی. ده روز بعد کشور ثبت شده سنبله در تایید موارد COVID-19.

آفریقای جنوبی است که هنوز هم یک راه طولانی از تمام فعالیت های اقتصادی و کاهش بیشتر مشخص خواهد شد گسترش این بیماری و بستری شدن در بیمارستان.

کشور است "با در نظر گرفتن یک علم مبتنی بر رویکرد" گفت: دکتر سلیم Abdool کریم که منجر به ملی coronavirus شورای.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کیپ تاون و اطراف کیپ غربی استان در مرکز شیوع 65 درصد از این کشور در مجموع موارد. آفریقای جنوبی به نمایش بیش از 8 میلیون نفر از جمعیت خود را از 57 میلیون است و در حال حاضر تست بیش از 20 ، 000 نفر در هر روز است. بیش از 30000 سلامت جامعه کارگران با تجربه در ردیابی تماس های از بيماران مبتلا به سل در حال حاضر برای موارد مثبت COVID-19.

در آماده سازی برای عفونت های بیشتری آفریقای جنوبی ساخته شده است بیمارستان با حدود 20,000 تخت و اتحاد ایجاد شده در مناطق که در آن مردم زندگی در شرایط شلوغ می تواند قرنطینه اگر آنها تست مثبت است. این کشور کوتاه است از تخت های مراقبت ويژه.

در میان چالش های پزشکی به imploding اقتصاد قرار می دهد فشار بر Ramaphosa به بازگشایی بیشتر از کشور است. آفریقایی دیگر اقتصادهای در صورت مشکل همان است که آنها تحمل دو همزمان ضربات: شیوع ویروس و رکود در تقاضا برای کلید صادرات به اروپا و آسیا است.

با اکثریت آفریقایی eking از زندگی خود را در یک روز به صورت روز هر گونه اقدامات محدود کننده هستند و به سرعت احساس می شود و "خطر نافرمانی مدنی اگر طولانی" گفت: بندیکت ترسو, the Economist Intelligence Unit کشور مدیر ریسک برای آفریقا است.

در تلاش برای تعادل و سلامت اقتصادی نیاز دارد "وجود دارد هیچ راهی برای موفقیت شرکت به یک موضوع بدون نادیده گرفتن دیگر گفت:" پیتر du Preez ارشد اقتصاد در NKC آفریقایی اقتصاد است. او هشدار داد از "باتلاق اقتصادی" از جمله افزایش بیکاری گسترده گرسنگی و بحران انسانی.

آفریقای جنوبی دارای رتبه به عنوان یکی از ترین در جهان نابرابر کشور و رئیس جمهور است گفت: در شب آدرس به ملت است که پاسخ او به این بیماری همه گیر با هدف ایجاد عادلانه تر کشور است.

Dlamini تور اپراتور در حال حاضر فروش گوشت و گفت: او الهام گرفته است Ramaphosa رویکرد که شامل دولت تحویل آب به مناطقی که آیا آن را و بحث در مورد امکان نصب و راه اندازی توالت در مدارس که ارائه شده تنها گودال) ،

"ما نشان می دهد که ما می توانیم انجام چیزی در اینجا در آفریقای جنوبی است که ما می توانیم در برابر جامعه" Dlamini گفت. "ما باید برای آن!"

___

برام Janssen در ژوهانسبورگ کمک کرده است.

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب