قاضی رد مشکل تحریم صورت می کاوشگر دادستان اعتبار

بزرگنمایی این تصویر دادستان ایالات متحده دفتر منطقه جنوب نیویورک رها کرده بود پیگرد آن را در حال حاض

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دادستان ایالات متحده دفتر منطقه جنوب نیویورک رها کرده بود پیگرد آن را در حال حاضر به دست آورد پس از آن آمد به نور است که دادستان و عوامل شکست خورده بود به نوبه خود بیش از شواهدی است که می تواند باید کمک کرد این متهم در دست نیست. VW عکس/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
VW عکس/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی

یک قاضی فدرال است را رد کرد و پرونده مرد متهم به نقض قوانین تحریمی آمریکا آوردن به یک مشکل پیگرد قانونی به پایان رسید که با وکلای دولت در صندلی داغ.

ایالات متحده منطقه قاضی آلیسون ناتان گفت: هیئت داوران حکم گناه خواهد بود خالی "است و هیچ اثر قانونی" در دستور جمعه. پیش از این باراک اوباما برای منطقه جنوبی نیویورک به این نتیجه رسیدند که "آن را نمی خواهد در منافع عدالت به بیشتر پیگیر این پرونده است."

غیر معمول حماسه برجسته دولت ترک تعقیب آن در حال حاضر برنده پس از آشکار است که دادستان فدرال و عوامل شکست خورده بود به نوبه خود بیش از شواهدی است که می تواند به کمک علی صدر هاشمی نژاد سوار یک دفاع.

بیش از سه ماه پس از محاکمه و دو سال پس از صدور کیفرخواست به باراک اوباما نشان داد یک ایمیل به ارز که در آن یک دادستان پیشنهاد در وسط دادگاه که آنها ممکن است "دفن" یک سند در یک پشته از مقالات دیگر آنها به صدر وکلا. مقامات گفتند کاغذ نمی شد در واقع به خاک سپرده شد چرا که آنها آن را تحویل دادند کمتر از 24 ساعت بعد.

وکلای دفاع رید واینگارتن و برایان Heberlig گفت: آنها حتی بیشتر شگفت زده در مورد نادرست وزارت دادگستری ساخته شده قبل از شروع به محاکمه در مورد راه های که در آن FBI جستجو صدر ایمیل. تا به حال کسانی که حقایق شناخته شده آنها گفت: یک دادگاه هرگز جای گرفته اند به عنوان دولت رئیس شواهد را پرتاب شده است ،

صدر شده بود متهم به نقض قوانین تحریمی آمریکا علیه ایران با حرکت میلیون ها دلار در پرداخت های خود را برای خانواده کسب و کار از طریق سیستم مالی آمریکا. این پرونده جنایی علیه او می توانست تا به حال پیامدهای جدی برای آزادی خود و وضعیت مهاجرت خود را.

"این غلط محاکمه علی صدر به پایان آمد امروز که به دادگاه داده فوق العاده, درخواست از ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوب نیویورک به اخراج این مورد که به رسمیت شناخته شده است که دادستان' فاحش سرکوب بردی exculpatory شواهد تا بعد از حکم محروم صدر از یک محاکمه عادلانه" Weingarten و Heberlig در بیانیه ای گفت جمعه. "دادگاه سفارش را کنار بگذارند غیرقانونی به دست آمده حکم به باطل و از درجه اعتبار ساقط و اخراج مورد با تعصب با امکان محاکمه مجدد یا تجدید نظر شود."

یک سخنگوی اقدام منهتن آمریکا وکیل آدری اشتراوس کاهش یافته است به نظر. در اوایل این ماه, مقامات گفت: اشتباه نمی شد و در نتیجه "ایمان بد" و یا عمدی نقض قوانین. آنها گفته بودند انجام تحقیقات خود را به آنچه رفت.

این موضوع ممکن است در اینجا به پایان ، قاضی ناتان به حال خواستار اطلاعات در مورد که دولت وکلا و سرپرستان نقش مهمی در این مورد است. و در جولای 8, سفارش او نشانه های او ممکن است با استفاده از قدرت خود برای بررسی و مجازات دولت برای آنچه که او به نام "مناجات از مسائل که بوجود آمده اند در این مورد است."

در این نظام قاضی چپ باز امکان او را به برگزاری یک جلسه به بررسی "اعتبار اطمینان از خطای غیر عمدی ساخته شده توسط خط دادستان درگیر در این پرونده است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن