2 کالیفرنیا پایگاه برداشت که ممکن است coronavirus قرنطینه سایت

وزارت دفاع روز شنبه گفت این توافق برای, خانه, تا 1000 افرادی که ممکن است نیاز به قرنطینه می شود و به محض ورود

توسط MINERALNEWS در 13 بهمن 1398

وزارت دفاع روز شنبه گفت این توافق برای, خانه, تا 1000 افرادی که ممکن است نیاز به قرنطینه می شود و به محض ورود از سفر خارج از کشور به دلیل coronavirus و دو نفر از چهار امکانات انتخاب در کالیفرنیا است.

پایگاه نیروی هوایی تراویس در Solano County and Marine Corps Air Station میرامار در سن دیگو شهرستان دو کالیفرنیا سایت های که انتخاب شده بودند سرهنگ سرهنگ کریس Mitchell یک سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای گفت:. دیگران لککلند ایر فورس بس در تگزاس و 168th نظام منطقه ای موسسه آموزشی در کلرادو.

شهروندان آمریکایی از بازگشت از سرزمین اصلی چین خواهد بود موضوع را به 14 روز قرنطينه شروع يكشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن اداره جمعه اعلام کرد.

سلامت و خدمات انسانی مقامات درخواست کرده بود که وزارت دفاع ارائه امکانات قادر به مسکن حداقل 250 نفر در اتاق های فردی از طریق Feb. 29 بیانیه ای گفت:. وزارت دفاع خواهد شد کمک به مسکن ، بهداشت و خدمات انسانی پرسنل مسئول خواهد بود برای همه و مراقبت های حمل و نقل از هر آسمان با توجه به این بیانیه.

تبلیغات

"بخش مسئولیت اصلی این است که امنیت ما و نیروی ما و خانواده های ما پایه جوامع" میچل گفت.

هر evacuees مستقر در این پایگاه ها نظارت خواهد کرد برای 14 روز و اگر آنها شناسایی شده به عنوان بیمار, بهداشت و خدمات انسانی را ترتیب برای حمل و نقل آنها را به یک بیمارستان با توجه به این بیانیه. آنها خواهد شد از هم جدا نگه داشته از پرسنل نظامی است.

در انتشار اخبار شنبه, تراویس پایگاه نیروی هوایی مقامات تاکید کرد که این وضعیت هنوز هم در حال تحول است.

"تراویس سربازان و پرسنل را نمی خواهد به طور مستقیم در تماس با آسمان و آسمان نمی خواهد که دسترسی به هر مکان پایه دیگر خود اختصاص داده مسکن" آزادی گفت.

تبلیغات

این گونه جدید از coronavirus کشته شدن بیش از 250 نفر از آن پدید آمده در ووهان چین در اواخر ماه دسامبر و در حال حاضر هشت مورد تأیید در ایالات متحده و بیش از 12 ، 000 در سراسر جهان است. با وجود موارد تایید شده در کالیفرنیا است.

اعلام این خبر یک روز پس از رشد جهانی بهداشت نگرانی از شیوع باعث تهمت به دولت اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی و اعمال محدودیت بر مردم سفر از چین به ایالات متحده است.

تحت محدودیت های پرواز جمعه اعلام کرد افرادی که سفر در هوبئی استان که در ووهان واقع شده است در 14 روز گذشته خواهد بود موضوع به یک دو هفته ای قرنطینه برای جلوگیری از این ویروس از گسترش بیشتر, مقامات گفت. استثنا خواهد بود ساخته شده برای خانواده اعضای از شهروندان آمریکایی و اقامت دائم. اتباع خارجی که به تازگی به چین سفر نمی شود مجاز به ورود به ایالات متحده در همه.

همچنین روز جمعه در ایالات متحده> مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از دستور قرنطینه از همه 195 نفر از ووهان, چین, که به تخلیه پایگاه هوایی رزرو مارس در ریورساید شهرستان در این هفته پس از فرار از شیوع کروناویروس. اجباری قرنطینه شد CDC برای اولین بار در بیش از 50 سال است.

بار نویسنده کارکنان دیوید ابر کمک به این گزارش.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن