ژاپن به دنبال استرداد آمریکایی متهم در Ghosn فرار

توکیو دادستان روز جمعه گفت که یک درخواست برای استرداد دو آمریکایی بازداشت شده در آمریکا به اتهام کمک به Carlos

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

توکیو دادستان روز جمعه گفت که یک درخواست برای استرداد دو آمریکایی بازداشت شده در آمریکا به اتهام کمک به Carlos Ghosn, رئیس سابق, نیسان, ژاپن فرار در حالی که او را به قید وثیقه ثبت شده است.

"ما بیان ما عمیق ترین قدردانی از همکاری مقامات ایالات متحده نشان داده اند به درخواست ما" توکیو منطقه دفتر دادستان در بیانیه ای گفت.

"ما برنامه ریزی برای همکاری در تمام راه های ممکن است پس از استرداد روش برای این دو می تواند انجام شود به سرعت ،

تکمیل استرداد درخواست می کند فورا معنی مایکل تیلور 59 ساله سابق سبز کلاه بره و امنیتی خصوصی متخصص و پسرش پیتر تیلور, 27, تحویل داده خواهد شد.

بازداشت در ماه مه در ماساچوست آنها متهم به کمک به Ghosn فرار به لبنان در ماه دسامبر در حالی که او در انتظار محاکمه مالی سوء اتهامات عنوان شده علیه.

خود را وکیل گفته است که پریدن وثیقه است که از لحاظ فنی و نه یک جرم و جنایت در ژاپن است.

دادستان در اینجا باید خار که استدلال تاکید بر این که ژاپن حکم بازداشت برای تیلور به اتهام کمک به فرار یک جنایتکار است که جرم در قانون است.

ژاپنی دادستان نیز در تلاش برای آوردن Ghosn بازگشت به ژاپن و اما لبنان بر خلاف آمریکا ندارد یک معاهده استرداد با ژاپن است.

اگر محکوم در ژاپن تیلور می تواند حداکثر مجازات سه سال زندان و یک 300,000 ین ($2,800) خوب است.

مقامات می گویند تیلور کمک دزدکی حرکت کردن Ghosn از ژاپن در یک هواپیمای جت خصوصی با سابق نیسان رئیس tucked دور در یک جعبه بزرگ.

Ghosn که چراغ Nissan Motor Co. برای دو دهه بارها گفت که او بی گناه است. او گفت که او فرار کرد چرا که او معتقد است که او نمی تواند انتظار یک محاکمه عادلانه در ژاپن است.

او در مواجهه با اتهام تحت-گزارش درآمد آینده و نقض اعتماد در انحراف نیسان پول برای منافع شخصی. او می گوید جبران شد و هرگز در تصمیم و یا دریافت و پرداخت های قانونی شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

یوری Kageyama است که در توییتر در https://twitter.com/yurikageyama



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب