لهستان دارای انتخابات ریاست جمهوری به تعویق افتاد همه گیر

ورشو, لهستان - لهستان جناح راست رئیس جمهور آندره Duda است که مبارزه برای دور دوم در انتخابات روز شنبه که تست خ

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

ورشو, لهستان - لهستان جناح راست رئیس جمهور آندره Duda است که مبارزه برای دور دوم در انتخابات روز شنبه که تست خواهد شد که آیا او کمک کرده بود یک کمپین است که به تصویر کشیده حقوق بشر به عنوان یک خطرناک "ایدئولوژی" و غیر متعارف در آخرین لحظه دریافت توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید است.

از آن خواهد شد یکی دیگر انتخاباتی آزمون برای پوپولیستی رهبران در اروپا در میان coronavirus بیماری همه گیر. آخر هفته گذشته صربستان استبدادی جناح راست رئیس جمهور Aleksandar Vucic تقویت خود را نگه دارید و بر روی قدرت وجود دارد در انتخابات پارلمانی بود که تحریم احزاب مخالف.

لهستانی انتخابات به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک آزمون مهم برای دموکراسی در این مورد در پنجم پرجمعیت ترین کشور از 27 عضو اتحادیه اروپا است.

شلوغ زمینه از 11 نامزد — همه مردان می تواند آن را سخت تر برای هر کسی که برای رسیدن به این مورد نیاز 50 درصد از آرا در روز یکشنبه که در مورد انتخابات برگزار خواهد شد ژوئیه 12.

Duda حمایت قانون و عدالت یک ملی حزب محافظه کار است که با بسیاری از برای معرفی رفاه هزینه های برنامه. این سیاست ها باید کاسته سختی برای قطب و دیگران پشت سر گذاشت در نمایشی تحول اقتصادی پس از کمونیسم سقوط کرد و در سال 1989.

"لهستان تغییر کرده است. آن را برای بهتر تغییر کرده است," Duda گفت: در تجمع روز جمعه در حالی که امیدوار به نگه داشتن کار برای اطمینان از قطب های رسیدن به اروپای غربی استانداردهای زندگی.

Duda و قانون و عدالت هر دو در قدرت پس از سال 2015 نیز باعث تنش با اتحادیه اروپا و موجب تکرار اعتراضات خیابانی در صفحه اصلی به صورت قوانین بحث برانگیز دادن حزب کنترل بالا و دادگاه ها و دیگر نهادهای قضایی.

Duda, 48, که آموزش دیده به عنوان یک وکیل امضا کرده است و بسیاری از این تغییرات به قانون شده است و تمسخر توسط منتقدان خود را به عنوان یک "دفتر اسناد رسمی" و یا "قلم" برای تصویب تغییرات است که برخی از کارشناسان حقوقی می گویند نقض لهستان خود قانون اساسی است.

اتحادیه اروپا به شدت محکوم قضایی قوانین به عنوان نقض استانداردهای دموکراتیک است. در این سال ایالات متحده مبتنی بر آزادی های کاهش داد و لهستان در رتبه بندی آن از "تثبیت دموکراسی" به "نیمه تثبیت دموکراسی است."

"تخریب دولت دموکراتیک از قانون نزدیک به اتمام است" گفت: Jaroslaw Kurski سردبیر لیبرال روزنامه گازتا Wyborcza در یک تجدید نظر در این هفته برای خوانندگان برای انتخاب یک نامزد حزب دموکرات.

"اگر ما شهروندان دموکرات نیست بسیج بعدی انتخابات خواهد بود به عنوان "دموکراتیک" در بلاروس, روسیه یا مجارستان" Kurski نوشت.

با توجه به نظر سنجی Duda بزرگترین چالش می آید از لیبرال ورشو شهردار Rafal Trzaskowski که متعلق به این نرم افزار-اتحادیه اروپا و طرفدار کسب و کار مدنی پلت فرم ،

که حزب حاکم از 2007-15 با دونالد تاسک به عنوان نخست وزیر خود را تا سال 2014 زمانی که او را ترک لهستان را در یک نقش رهبری به عنوان رئیس شورای اروپا.

مدنی پلت فرم نظارت قوی رشد اقتصادی است اما در حال حاضر متهم با بسیاری از نرم افزار-بازار سیاست است که به کمک کسب و کار, اما اجازه فقر به چرک و نابرابری اقتصادی به رشد است.

در مبارزات انتخاباتی Trzaskowski, 48 وعده داده است برای حفظ قانون و عدالت را محبوب هزینه های برنامه ها در حالی که تعهد به بازگرداندن اصول قانون اساسی.

Trzaskowski وارد مسابقه اواخر بعد از انتخابات در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 10 اوراق با توجه به همه گیر. Duda را پشتیبانی قوی تقویت شده توسط چاپلوسانه رفتار, پوشش در رسانه های عمومی شروع به لغزش هنگامی که محدودیت برداشته شد و دیگر نامزدها می تواند در مبارزات انتخاباتی.

به عنوان او به نظر می رسد به از دست دادن حمایت Duda تصرف در خانواده ارزش و تعهد به محافظت از خانواده لهستانی از انتشار "همجنسگرایان ایدئولوژی" در نهادهای عمومی.

همجنسگرایان فعالان برگزار شد تظاهرات خیابانی پس از Duda متهم به دفاع از حقوق همجنسگرایان جنبش ترویج یک دیدگاه خطرناک تر از کمونیسم و گفت: او در توافق با دیگر سیاستمدار محافظه کار که گفت: "همجنسگرایان است که نه مردم آن را یک ایدئولوژی."

برخی از لهستانی جانبازان از جنگ جهانی دوم که در برابر نازی ها اشغال آلمان که عنوان قطب مادون انسان به شدت محکوم کرد Duda را با هدف قرار دادن از همجنسگرایان به عنوان یک شکل جدید از صفات انسانی.

Duda کاهش یافته است که زبان در روزهای اخیر گفت: در تجمع روز شنبه که "در لهستان وجود دارد جایی برای همه."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

انتخابات برگزار خواهد شد و چهار روز پس از Duda شد سرويس رايگان فورشيرد در کاخ سفید با مغلوب ساختن پیشی جستن که در ستایش لهستان خود را برای "حکومت قانون است."

"او را به انجام یک کار فوق العاده است. مردم لهستان فکر می کنم جهان از او ناروا" روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری مشترک با Duda.

اما سفر به واشنگتن به نظر می رسد به هیچ پیشرفت و روشن است که اگر تهمت آشکار حمایت برنده خواهد شد بیش از رای دهندگان مردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن