در موارد تهمت سوابق مالی دیوان وزن توازن قدرت

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از انتخابات ریاست جمهوری مالی مربوط به این

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از انتخابات ریاست جمهوری مالی مربوط به این موضوع روز سه شنبه استدلال قبل از دیوان عالی کشور است. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

دیوان عالی کشور شنیده استدلال روز سه شنبه در یک جفت از موارد مربوط به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سوابق مالی, تصمیم گیری است که می تواند پیامدهای عمیقی نه تنها برای سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری بلکه برای قدرت اجرایی.

هر دو مورد شامل احضاریه برای برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از ریاست جمهوری سوابق مالی. یک جفت از تثبیت موارد — مغلوب ساختن پیشی جستن v. Ncmec و تهمت v. دویچه بانک — بپرسید که آیا کنگره این قدرت را به حکم رئیس جمهور سوابق شخصی به جز در طول یک استیضاح اقدام. و جداگانه مورد تهمت v. ونس — آدرس جدید هیئت منصفه حکم برای همان کسانی که سوابق در این دوره از تحقیقات جنایی.

در اولین مجموعه از استدلال قضات فشرده مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری و کنگره وکلا.

"در برخی از نقطه وجود دارد یک نی که می شکند پشت شتر" عدالت کلارنس توماس گفت: این کنگره موقعیت. "در برخی از نقطه آن debilitates رئیس جمهور است."

اما عدالت نیل Gorsuch پرسید: "چرا باید ما تسلیم به مجلس نظر خود را قانونی مقاصد?"

عدالت برت Kavanaugh پرسید: "چگونه ما می تواند هر دو حفاظت از خانه علاقه در به دست آوردن اطلاعات آن نیاز به قانونگذاری اما همچنین محافظت از ریاست جمهوری?"

دادگاه های پایین در برابر حکومت مغلوب ساختن پیشی جستن در همه این موارد باعث درخواست از رئیس جمهور خصوصی وکلای مدافع به دادگاه عالی. یک تصمیم است که انتظار می رود در ماه ژوئن فقط در زمان انتخابات ریاست جمهوری به حرکت به دنده بالا.

قضات شرکت تلفنی به دلیل اجتماعی-فاصله اقدامات اتخاذ شده در میان شیوع کروناویروس و استدلال بودند جریان زندگی می کنند. در اینجا مختصر و مفید از تمام موارد قضات شنیده این هفته و هفته گذشته است.

نهایی استدلال begin شنبه 10 a. m. ET هستند و شامل یک مورد در مورد کالج انتخاباتی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب