فلوید خانواده و وکلای مدافع اعلام مدنی طرح دعوی در دادگاه در برابر مینیاپولیس و پلیس

بزرگنمایی این تصویر حقوق مدنی وکیل بنیامین Crump نشان داده شده شهادت در ژوئن 10 کمیته قضایی مجلس باع

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

حقوق مدنی وکیل بنیامین Crump نشان داده شده شهادت در ژوئن 10 کمیته قضایی مجلس باعث مرگ جورج فلوید اعلام کرد او در حال برنامه ریزی مدنی طرح دعوی در دادگاه در برابر "شهر مینیاپولیس و افسران پلیس" به نمایندگی از فلوید خانواده. مندل فا نگن /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن /خبرگزاری گتی ایماژ

وکیل به نمایندگی از خانواده جورج فلوید در حال آماده سازی یک طرح دعوی در دادگاه مدنی در برابر "شهر مینیاپولیس و افسران پلیس."

حقوق مدنی و وکیل صدمه شخصی بن Crump همراه با شرکت مشاور آنتونیو Romanucci هستند که میله میله به اعلام طرح دعوی در دادگاه در صبح روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مینیاپولیس.

این حرکت در می آید کمتر از دو ماه پس از فلوید درگذشت در بازداشت پلیس در مه 25, جرقه در سراسر کشور در اعتراض نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

تمام چهار افسر متهم در مرگ او را از آنجا اخراج شده است و اتهامات جنایی روبرو هستند.

درک چوین که دستگیر شد در تصویری زانو در Floyd گردن برای نزدیک به نه ساعت متهم به قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس. سه فاز سه تن دیگر از افسران سابق نیست دخالت در طول حادثه — J. Alexander Kueng توماس خط و Tou Thao — و آنها به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل.

از افسران سابق یک آزمایشی trial تاریخ 8 مارس.

Crump گفت: در ژوئن 5 یادبود که عدالت برای فلوید شامل بیش از فقط تعقیب ماموران درگیر است.

"ما به دنبال گسترده تر دگرگون عدالت" او گفت:. "فقط درمان از مردم از رنگ. فقط سیستم عدالت کیفری. ایجاد قانون اساسی و واقعی برای همه آمریکایی ها است."

این استار تریبیون گزارش داد که Crump برنده بیش از 200 خشونت پلیس مناسب از جمله طرف خانواده Trayvon مارتین و مایکل براون.

در علاوه بر این به فلوید Crump در حال حاضر نیز به نمایندگی از خانواده های Breonna تیلور و Ahmaud Arbery.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن