درس اجتماعی فاصله گرفتن از سال 1918 flu pandemic: St. Louis تعطیل کرد به سرعت. فیلادلفیا برگزار شد رژه و دیدم میزان مرگ سنبله

این آخر هفته گذشته مارک Lipsitch مدیر هاروارد مرکز بیماری مسری دینامیک شنیده ام که بوستون در حال برنامه ریزی ب

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398

این آخر هفته گذشته مارک Lipsitch مدیر هاروارد مرکز بیماری مسری دینامیک شنیده ام که بوستون در حال برنامه ریزی برای رفتن پیش با رژه سنت پاتریک.

"یک میلیون و انتظار می رود مردم در یک همایش بزرگ است نه آنچه که ما باید به عنوان یک بیماری همه گیر است که با شروع" او توییتی در 8 مارس. "فیلادلفیا این تلاش در سال 1918."

Lipsitch یک استاد اپیدمیولوژی و در سال 2007 او یکی از نویسندگان یک مطالعه که در نگاه مداخلات بهداشت عمومی در طول سال 1918 همه گیر آنفلوآنزا. در زمان او و نویسندگان بودند نوشتن مقاله وجود دارد نگرانی در مورد چگونه جهان را اداره کند بعد از همه گیر. چرا که یک واکسن موثر و داروهای ضد ویروسی شد و به احتمال زیاد نمی تواند "به طور گسترده ای در دسترس" آنها می خواستند برای اندازه گیری اثربخشی "nonpharmaceutical مداخلات" — ممنوعیت تجمعات عمومی, مدرسه, تعطیلی, و دیگر اعمال اجتماعی فاصله. Lipsitch و همکاران او نگاه کرد در شهرهای آمریکا و چگونه آنها واکنش نشان داد به عنوان Spanish influenza ضربه جوامع خود را در پاییز 1918. آنها دریافتند که شهرستانها که عمل به سرعت به تعطیل کردن مدارس و کلیساها و ممنوعیت گردهمایی های اجتماعی تا به حال اوج نرخ مرگ و میر حدود 50 درصد پایین تر از شهرستانها که نیست و تا به حال "کمتر-شیب منحنی اپیدمی."

مداخله زود هنگام "قبل از این احساس بد" قطعات یدکی نظام سلامت از استرس شدید "مانند فیلادلفیا در مقابل "سنت لوئیس" Lipsitch در توییتر نوشت.

فیلادلفیا در مقابل سنت لوئیس تبدیل به یک مختصر در اپیدمیولوژی محافل این روز است. شما ممکن است دیده می شود نمودار مقایسه بیش از حد نرخ مرگ و میر در اواخر سال 1918. St. Louis بسته زندگی اجتماعی آن شهر دو روز پس از اولین مورد از این ویروس گزارش شده است. زمان فیلادلفیا در زمان مشابه مراحل 16 روز گذشته بود از این شهر اولین مورد گزارش شده است. آن را خیلی دیر شده بود. فیلادلفیا بود نمایی سنبله در حد مرگ, در اواسط ماه اکتبر 1918 در حالی که سنت لوئیس نشان داد بسیار پایین تر از منحنی.

مقامات در فیلادلفیا را ندارد سر و صدا بسیار برای اولین بار در. "بسیاری از افراد مبتلا به نه به شدت مورد حمله قرار گرفت و پزشکان هیچ دلیلی برای ترس" خواندن یکی از اوایل تیتر خود را از این شهر اولین موارد گزارش شده در سپتامبر. 17, 1918. اسپانیایی آنفلوانزا مقالات گفت: تا به حال ساخته شده و صدها نفر از ملوانان بیمار در این شهر نیروی دریایی حیاط و مقامات جداسازی بیمار و ترغیب مردم به شرکت در "قاعده عطسه." وجود دارد هیچ قانون در مورد اجتناب از جمعیت زیادی.

در اواخر ماه سپتامبر به عنوان داستان در مورد تمام خانواده ها از بین برود توسط ویروس به نظر می رسد در, اخبار شهرستان برگزار شد میهنی رژه به جمع آوری پول برای جنگ وام. آن را "قویترین و زیبا ترین جدی ترین و قانع کننده ترین از جشنوارههای فیلادلفیا در عین حال تا به حال" روزنامه gushed با اشاره از زنگ. انتظار می رفت که 10,000 را نشان می دهد "اما شهر آن افتخار با آوردن بیست بار این تعداد به خیابان." توسط هفته آینده Oct. 3 فیلادلفیا اعلام کرد و تئاتر مدارس تعطیلی و ممنوعیت تجمعات عمومی. اما این ویروس در حال حاضر رشد سنگین.

بیمارستان های سرریز و morgues نمی تواند تحمل بدن: "فیلادلفیا تا به حال بیشترین میزان مرگ ناشی از هر گونه عمده آمریکایی شهرستان در طول همه گیر" این موتر موزه کالج پزشکان فیلادلفیا یادداشت های خود را آنلاین نمایشگاه در مورد این بیماری همه گیر. "بیش از 12000 نفر در شش هفته; بیش از 20 ، 000 فوت در شش ماه."

St. Louis, Missouri شد حدود 1400 متر غرب و تا به حال استفاده از هشدار. St. Louis مقامات تماشا اپیدمی گسترش با "هشدار دهنده سرعت" در شرقی. دو روز پس از اولین موارد گزارش شده در سنت لوئیس در اوایل ماه اکتبر در این شهر محدودیت بودند جلو-صفحه اخبار. اسپانیایی آنفلوانزا — "بدخیم عفونی و مسری بیماری" بود که در حال حاضر در اینجا. با یک بیماری بود که "سریع در آن نابسامانی," مقامات بهداشت عمومی که آن را تبدیل به یک بیماری همه گیر به طوری که آنها تصویب قوانین برای جلوگیری از "تلفات که این بیماری در حال حاضر شروع به دقیق در شهرستان ما است." این شهر کمیسیون بهداشت و درمان و شهردار دستور داد تمام, تئاتر, مدارس, تصاویر متحرک را نشان می دهد, سالن بیلیارد, کلیساها, پنج شنبه مدارس, کاباره های, لژ جوامع عمومی مجالس ترحیم, open-air جلسات و سالن رقص و کنوانسیون تا اطلاع ثانوی بسته. شهردار می دانستم که وجود دارد خواهد بود ضرر اقتصادی و ناراحتی اما این وضعیت بود "آنقدر نگران کننده" او به عمل می کنند.

2007 مطالعه تایید کرد که لوئیس اولیه و مداخله آن اثر مورد نظر. در فیلادلفیا اوج هفتگی بیش از حد میزان مرگ و میر 257 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است. در سنت لوئیس زمانی که محدودیت در محل اوج بیش از حد میزان مرگ و میر 31 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر است.

اکثر شهرهای آرام محدودیت های خود را در اطراف پایان ماه اکتبر و نوامبر است. این ویروس تا به حال نرفته دور و موج دوم این بیماری همه گیر رخ داده است. از اوایل سپتامبر تا پایان دسامبر تجمعی بیش از حد میزان مرگ و میر 719 در هر 100000 نفر در فیلادلفیا و 347 در هر 100000 نفر در سنت لوئیس. این تجزیه و تحلیل در این مطالعه نشان می دهد که به شدت با تصویب مداخلات "منجر به تملق گفتن اپیدمی منحنی و یک روند به سمت بهتر نتایج کلی در پاییز 1918."

دکتر جف Kwong متخصص اپیدمیولوژی و استاد دانشگاه تورنتو زده شد که موج دوم که آمار شهرستانها پس از این محدودیت برداشته شد و در سال 1918. او می گوید هیچ سوال وجود دارد که اجتماعی فاصله اقدامات می تواند و باید به تصویب خوب بدن از شواهد و نمونه های اخیر در کشورهای دیگر مانند چین نشان می دهد که آنها قادر به تعدیل COVID-19 شیوع. او فقط نگران "لگد زدن می توانید در پایین جاده."

"ما می توانید انتخاب کنید به درد ما در اوایل و یا ما می توانید انتخاب کنید به آن را داشته باشد بعد از آن درد در راه است" گفت: Kwong. "من فکر می کنم تنها سوال این است که چقدر از کل مرگ و میر می تواند ما را کاهش می دهد از طریق این اجتماعی فاصله اقدامات?"

این مطالعه نشان داد که به طور کلی شهرستانها با اوایل و تهاجمی محدودیت "حاکی از یک روند به سمت کاهش تجمعی بیش از حد مرگ و میر" در اواخر سال 1918 اما تفاوت در این بود که کوچکتر و کمتر از نظر آماری قابل توجه از داده برای اوج نرخ مرگ و میر.

نویسندگان این مطالعه تأکید "نیاز به اقدام فوری توسط مقامات بهداشت عمومی" و "نیاز به بسیار سریع مداخلات برای جلوگیری از گسترش این بیماری است." روز بعد از Lipsitch ساخته شده خود را به نقطه مورد بوستون زیر فیلادلفیا فاجعه رژه مثال بوستون رژه لغو شد. تورنتو رژه بود نیز لغو شد در این هفته به پیوستن به یک لیست در حال رشد از توقیف حوادث و موسسات به عنوان آمریکای شمالی شهرستانها اقدامات احتیاطی را به منظور محدود کردن گسترش COVID-19 و صاف منحنی اپیدمی.

Kwong می گوید اجتناب از سنبله های تیز در بیماری کمک خواهد کرد که سیستم مراقبت های بهداشتی. اگر فرضی بیمارستان تنها 10 هواکش بهتر است به موارد پخش شده در طول زمان به عنوان مخالف به آنچه اتفاق می افتد در ایتالیا در حال حاضر. در حالی که بسیاری از مردم در حال کار بر روی واکسن و ضد ویروس داروها Kwong معتقد است یک واکسن برای COVID-19 می تواند به یک واقعیت در یک یا دو سال اگر ما خوش شانس هستید. در عین حال او نمی داند چه توصیه باید وقتی که می آید به تعطیلی و محدودیت در دراز مدت. "مشکل این است که وزن چه عملی است," او می گوید. "من نمی دانم که من می توانم بگویم با کمی منصفانه به یقین این است که ما در حال صحبت کردن در مورد هفته اینجا حتی ماه. این می تواند برای چند سال ما فقط باید به خودمان آماده شدن برای این واقعیت است."

دریافت داستان های بیشتری مانند این یکی در صندوق پستی خود را

وقت خود را با ستاره بزرگترین و بهترین امکانات با ما آخر هفته طولانی می خواند خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

همانطور که نیویورک تایمز اخیرا در مقاله, در حالی که نگرانی عمومی در اطراف این ویروس گسترش مشابه سال 1918 پزشکی ما جهان را از هم جدا. محققان در چین در حال حاضر توالی ژنوم COVID-19 اما در سال 1918 از میکروسکوپ الکترونی وجود نداشت. به عنوان تایمز گزارش داد: "این غیر ممکن است به آزمایش افراد با علائم خفیف به طوری که آنها می تواند خود شده است. و آن را تقریبا غیر ممکن است برای انجام تماس ردیابی به دلیل آنفلوآنزا به نظر می رسید به آلوده — و وحشت — در تمام شهرستانها و جوامع همه در یک بار."

1918 آنفولانزای همه گیر شد "کاملا متفاوت ویروس" Kwong می گوید و آن را هدفمند مختلف جمعیتی. "در سال 1918 وجود دارد بسیاری از جوانان و افراد سالم بسیار بیمار و در حال مرگ از آن در مقابل آن بسیار قدیمی است و افرادی که در حال گرفتن بیشتر بیمار و افراد با شرایط مزمن."

Katie Daubs
کتی Daubs است که یک خبرنگار و نویسنده از ویژگی های مستقر در تورنتو است. او در توییتر دنبال کنید: @kdaubs


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب