هواپیما حامل بازگشت به دریا پس از شیوع کروناویروس

واشنگتن - پس از نزدیک به دو ماه کنار در گوام با کروناویروس شیوع یو اس اس تئودور روزولت رفته به دریا برای آموزش

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399

واشنگتن - پس از نزدیک به دو ماه کنار در گوام با کروناویروس شیوع یو اس اس تئودور روزولت رفته به دریا برای آموزش در آماده سازی برای بازگشت به وظیفه خود در اقیانوس آرام.

این کشتی شده است لنگر انداخت در گوام از تاریخ 27 مارس به عنوان 4,800 خدمه رفت و از طریق چرخش قرنطینه و بیش از 1000 نفر از آنها را آزمایش مثبت برای این ویروس بیش از آن زمان است.

"این احساس بسیار خوبی به پشت در دریا" عقب Adm. استو بیکر فرمانده اعتصاب حامل گروه 9 در بیانیه ای گفت:. "گرفتن تئودور روزولت و ناو Air Wing 11 یک گام نزدیک تر به بازگشت به ماموریت خود در اقیانوس هند و آرام است و یک دستاورد بزرگ برای خدمه."

در خبر مربوط به مصاحبه از ناو هواپیمابر در اوایل این هفته, نیروی دریایی, سروان. کارلوس Sardiello گفت: کشتی بادبان با مدرج-بازگشت خدمه حدود 3000 ترک در مورد 1800 ملوانان در ساحل که هنوز در قرنطینه و یا کار کردن با کسانی که هستند. ملوانان در قرنطینه شامل تا 14 که به تازگی آزمایش مثبت دوباره برای این ویروس تنها چند روز بعد از پاک شدن برای بازگشت به حامل.

گیج کننده COVID-19 ظهور در ملوانان می افزاید: مشکل در گرفتن خدمه کشتی دوباره سالم و سوخت, سوال در مورد کیفیت و تست چقدر طولانی ملوانان باقی می ماند ممکن است عفونی یا مسری است.

این کشتی قصد دارد برای انجام مورد نیاز حامل مدارک حدود دو هفته از جمله recertification از عرشه پرواز و اسکادران جنگنده مانند پرواز و فرود روی ناو. کشتی خواهد شد و سپس بازگشت به گوام و انتخاب کنید تا سالم خدمه. اگر همه می رود و آن را به مجموعه ای از دوباره برای انجام عملیات در نهایت قبل از رفتن به خانه به سن دیگو.

کشتی اتحاد گسترده شده و تمیز و خدمه در نظر گرفتن طیف گسترده ای از اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از یکی دیگر از شیوع بیماری از جمله اجتماعی فاصله مکرر پزشکی چک با پوشیدن ماسک و اجازه می دهد کمتر ملوانان در ظروف سرباز یا مسافر سالن در یک زمان.

"من فکر می کنم ما باید مجموعه شرایط را برای بالا احتمال موفقیت ما در حال رفتن به رفتن به دریا و انجام ماموریت ما" Sardiello گفت: AP.

روزولت بود که در مرکز یک اختلاف که منجر به شلیک از کشتی های قبلی کاپیتان استعفای وزیر نیروی دریایی و گسترش تحقیقات به آنچه باعث شیوع و چگونه به خوبی بالا نیروی دریایی فرماندهان آن را به کار گرفته.

"این یک چالش بی سابقه ای برای رسیدن به این نقطه و من افتخار خشن سوار تیم سرسختی و تاب آوری در صورت قطعیت" Sardiello گفت: در بیانیه صادر شده به عنوان حامل چپ گوام. "ما بسیار خدا را شکر برای پشتیبانی اختصاصی و مهمان نوازی از رژیم صهیونیستی است. لئون Guerrero کارکنان خود و مردم گوآم."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب