پسر 9 است 1st, فرانسوی, مرگ از احتمال COVID مرتبط با بیماری

LE PECQ, فرانسه - پزشکان در یک بیمارستان که تحت درمان فرزند اول به مرگ در فرانسه با یک گیج کننده بیماری التهاب

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

LE PECQ, فرانسه - پزشکان در یک بیمارستان که تحت درمان فرزند اول به مرگ در فرانسه با یک گیج کننده بیماری التهابی به ظاهر مرتبط با جدید کروناویروس در ابتدا فکر می کردم که 9 ساله بود تب مخملک و فرستاده او را به خانه.

این پسر بچه پس از آن دچار یک حمله قلبی در خانه آن شب و در نتیجه آسیب مغزی که بعدا منجر به مرگ او شد.

جزئیات این مورد منتشر شد جمعه با لا Timone بیمارستان در شمال شهر مارسی است. کودک شش روز در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان پس از حمله قلبی در شب ممکن است 2.

قبل از آن که بعد از ظهر پسر گرفته شده بود به اورژانس در بخش دیگری از این شهر بستری است. وجود دارد با تجربه پزشک متخصص اطفال بررسی کودک و تشخیص علائم "شبیه به تب مخملک," گفت: دکتر فابریس Michel که سر pediatric intensive care unit در لا Timone. تب مخملک است به طور کلی خفیف معمولا ابتدا با یک دما و گلو درد است و به راحتی تحت درمان با آنتی بیوتیک.

"فرزند ندارد, نشانه های جدی توجیه خود را بازگشت به خانه" میشل گفت.

اما پسر دچار حمله قلبی چند ساعت بعد و با عجله به مراقبت های ویژه در لا Timone. وجود دارد, آزمایش خون نشان داد پسر بچه به حال شده است شما با COVID-19 در هفته گذشته اگر چه او نمی باید علائم آن و دیگر مثبت برای این ویروس زمانی که در بیمارستان بستری.

به جای برخی از علائم شبیه به کسانی که از کاوازاکی, بیماری نادر رگ های خونی اختلال میشل گفت. حدود 125 کودکان در فرانسه توسعه داده اند کاوازاکی-مانند علائم در طول coronavirus شیوع برانگیختن سوء ظن از لینک.

مرگ در لا Timone اول مرگ و میر در فرانسه مرتبط با این سندرم است. پسر درگذشت, on May 8.

"آنچه مسلم است این است که این بیماری است که خوشبختانه بسیار نادر" میشل گفت.

پزشکان در خارج از فرانسه نیز گزارش شده کوچک اما قابل توجه upticks از موارد اما تعداد بسیار کمی از مرگ و میر مربوط به کودکان مبتلا به التهاب که نیاز به مراقبت های ویژه و علائم دیگر. علائم دیده می شود در کودکان آسیب دیده در فرانسه شامل مداوم بالا تب شدید و خستگی و خارش و درد معده میشل گفت.

تنها برخی از کودکان آزمایش مثبت برای COVID-19 بنابراین دانشمندان مطمئن نیستید که آیا این علائم ناشی از کروناویروس جدید و یا چیز دیگری.

سازمان بهداشت جهانی روز جمعه گفت که این مطالعه بیماری که از آن به عنوان داشتن "برخی از ویژگی های مشابه به کاوازاکی بیماری و سندرم شوک سمی."

___

AP پزشکی نویسنده ماریا چنگ در لندن کمک کرده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن