در بریستول سرنگونی برده معامله گر مجسمه عمده لحظه

بریستول انگلستان—بریستول تاریخ است که نوشته شده است در هوا نازک.در زبان انگلیسی شهرستان بندر که پس از راه اندا

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

بریستول انگلستان—بریستول تاریخ است که نوشته شده است در هوا نازک.

در زبان انگلیسی شهرستان بندر که پس از راه اندازی کشتی برده خالی ازاره تبدیل شدن به کانون بحث در مورد نژاد پرستی, تاریخ و حافظه است. برای بیش از یک قرن پایه برگزار شد مجسمه ادوارد Colston یک قرن 17 تاجر برده که ثروت کمک بریستول رشد. در یکشنبه, ضد نژادپرستی تظاهرات کشیده برنز شباهت پایین کشیده و آن را به نزدیکی بندر ریخته و آن را در رودخانه آون.

روز دوشنبه خالی پایه احاطه شده توسط Black Lives Matter پلاکارد کشید یک جریان از فعالان دفتر کارگران و تماشاچیان. برخی مطرح شده با افتخار در مقابل آن دیگران ایستاده بود و در سکوت چند استدلال کرد. برخی از Bristolians گفت: سرنگونی مجسمه تاریخی بود خرابکاری. دیگران استقبال حذف لکه در شهرستان خود را.

"این باید اتفاق خیلی وقت پیش گفت:" کاترینا Darke یک پزشک خانواده است.

Chyna لی 24 ساله استخدام مشاور گفت که او را پشتیبانی نمی کند و خرابکاری اما "من نمی بینم که چگونه آنها در اشتباه بودند به آن را انجام دهد."

"شده اند وجود دارد دادخواست و درخواست برای دریافت مجسمه برداشته شود," او گفت:. "من فقط فکر می کنم مردم نیست گوش دادن به هر چیزی در همه و همه بسیار خسته شده. من بسیار خوشحال آن را ریخته در رودخانه است."

تصاویر از معترضان سرنگونی مجسمه — یک نما با زانو خود را بر آن گردن فراخوانی مرگ جورج فلوید در دست پلیس مینیاپولیس — ساخته شده اخبار در سراسر جهان است. آنها طنین انداز به خصوص در ایالات متحده, که در آن فعالان به دنبال حذف مؤتلفه خاطرات.

پس از فلوید مرگ سیاه زندگی موضوع اعتراضات در سراسر آمریکا و کشورهای سراسر جهان از جمله بریتانیا. تظاهرکنندگان در لندن به گلاسکو, بریستول و دیگر شهرستانها بریتانیا — که تنوع فرهنگی است که ریشه در بریتانیا طولانی از بین رفته امپراتوری — ابراز همبستگی با ایالات متحده و همچنین خواستار تغییر و نزدیک به خانه.

تظاهرات شده اند عمدتا مسالمت آمیز اما پس از برخی از تظاهر کنندگان در لندن پرتاب اشیاء در پلیس و اسپری-رنگ آمیزی مجسمه وینستون چرچیل نخست وزیر بوریس جانسون را محکوم کرد شیوع "thuggery."

جانسون سخنگوی جیمز شل گفت: نخست وزیر مشاهده مجسمه-سرنگونی در بریستول به عنوان "یک عمل مجرمانه" و گفت: پلیس باید "نگه دارید و به حساب آن مسئول است." دبیر خانه Priti Patel, بریتانیا, وزیر کشور گفت: سرنگونی Colston مجسمه بود "محض خرابکاری" و "کاملا غیر قابل قبول است."

اما بریستول شهردار ماروین ریس گفت: این یک لحظه مهم در تاریخ این شهر.

"من نمی توانم چشم پوشی صدمه جنایی گفت:" ریس که این شهر برای اولین بار, سیاه, شهردار. "اما همچنین به عنوان نسل از جامائیکا که به بردگی گرفته شدند, در برخی از نقطه و این مرد بود, slaver, من نمی خواهد انکار کند که مجسمه شد, توهین به من است."

Colston شده است یک مشکل حضور در بریستول 120 مایل (195 کیلومتر) در جنوب غربی لندن است. او یک مقام ارشد در رویال شرکت آفریقایی است که در اواخر 1600s قاچاق 80,000 آفریقایی مردان و زنان و کودکان را به بردگی در آمریکا.

بریستول رفت و تبدیل به بریتانیا بزرگترین بندر برای کشتی برده در اوایل قرن 18. کشتی های مستقر در این شهر و حمل و نقل حداقل یک و نیم میلیون آفریقایی را به بردگی قبل از بریتانیا ممنوع تجارت برده در سال 1807. بسیاری از قرن 18 Bristolians کمک به تامین مالی تجارت و مشترک در سود آن نیز ساخته شده است خوش تیپ گرجی خانه ها و ساختمان ها که هنوز هم نقطه شهر.

Colston درگذشت در 1721 ترک ثروت خود را به خیریه. مدرن روز بریستول است Colston را almshouses چند Colston مدارس Colston خیابان Colston برج و Colston Hall محل برگزاری کنسرت. سالانه خدمات جشن Colston زندگی برگزار شد در این شهر کلیسای جامع تا چند سال پیش.

برخی از ساکنان این شهر احساس می کنید که سرنگونی مجسمه به مقدار airbrushing گذشته است.

"دلیل این مجسمه بنا نیست به همین دلیل شما باید برای حفظ آن گفت:" 66 ساله کلر رن.

"این فقط چاقوکشی و صدمه جنایی," او گفت: تعجب که آیا حامیان ساخت بریتانیا یک جمهوری می خواهم به پاره کردن مجسمه ملکه ویکتوریا. "کجا پایان می یابد."

بریستول شده است مبارزه با آنچه به انجام در مورد Colston برای سال. Colston Hall موافقت کرده است نام خود را به تغییر زمانی که آن را بازگشایی بعد از این سال پس از نوسازی. این شهر اقدام به تعویض پلاک در مجسمه ارج Colson فضائل با یکی که اشاره به نقش خود به عنوان یک تاجر برده. اما پس از چند سال کشمکش بین این شهر و فعالان جامعه تجاری Venturers — یک صد ساله انجمن صنفی که Colston شد یک عضو هیچ جمله بندی توافق شده است.

ریس شهردار گفت: مجسمه سرنوشت شد "تقریبا (یک) قطعه تاریخی شعر که در آن یک مرد که بدون شک تا به حال برده پرتاب کردن کشتی های خود را در طول عبور در برخی از نقطه به پایان رسید تا در زیر آب درست مثل بدن بردگی آفریقایی."

او گفت مقامات شهرستان برنامه ریزی برای ماهی مجسمه از بندرگاه و نصب آن در یک موزه به عنوان "بخشی از فراگیر داستان از شهر بریستول."

Colston مرگ نیز reinvigorated دانشگاه آکسفورد فعالان خواستار حذف مجسمه سیسیل رودز, ویکتوریا امپریالیستی در آفریقای جنوبی ساخته شده است که ثروت از معادن و وقف دانشگاه رودز کمک هزینه تحصیلی است. اعتراض برنامه ریزی شده است وجود دارد در روز سه شنبه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Simbarashe Tongogara یک نوازنده و دیرین فعال در بریستول امیدوار بود این اقدامات از معترضان که آورده مجسمه پایین برخی از سیاه و سفید می تواند علامت یک نقطه عطف در مبارزه با نژاد پرستی.

"دیدن است که آن را سفید مردم آورده است که مجسمه پایین که این پیام مهم به دلیل این بدان معناست که یادگیری زمانی اتفاق می افتد," او گفت:. "از آنجا که آن را به یک زمان طولانی برای رسیدن به آن نقطه است.

"این انگلیسی آمریکایی — جهان همه گیر است که ما نیاز به آدرس."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن