گروه پزشکی بپرسید FDA برای سهولت دسترسی به سقط جنین قرص در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر در این عکس تصویر یک فرد به نظر می رسد در سقط جنین قرص (RU-486) برای حاملگی ناخوا

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در این عکس تصویر یک فرد به نظر می رسد در سقط جنین قرص (RU-486) برای حاملگی ناخواسته از Mifepristone نمایش داده شده بر روی یک کامپیوتر در مارس 8 در آرلینگتون ، اولیویه DOULIERY/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه DOULIERY/خبرگزاری گتی ایماژ

حقوق باروری طرفداران suing مغلوب ساختن پیشی جستن دولت, درخواست یک دادگاه فدرال به حالت تعلیق محدودیت در سقط جنین دارو mifepristone در طول coronavirus بیماری همه گیر.

این دارو mifepristone شد و تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا 20 سال پیش برای استفاده در دارو سقط جنین در اوایل بارداری است. آن نیز استفاده می شود برای کمک به مدیریت سقط جنین برای برخی از زنان در تلاش برای جلوگیری از عمل جراحی است.

در یک طرح دعوی در دادگاه فدرال در مریلند به نمایندگی از کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (ACOG) و دیگر گروه های اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا درخواست اضطراری جهت لغو مقررات نیاز بیماران در ایالات متحده به انتخاب کنید تا مواد مخدر در یک بیمارستان یا مرکز پزشکی.

جولیا کی وکیل اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گفت که مورد نیاز است قرار دادن بیماران در معرض خطر در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"یک بیمار که در حال حاضر ارزیابی شده است توسط یک پزشک یا از طریق پزشکی از راه دور و یا در قبل در فرد بازدید, هنوز هم باید این را به طور کامل غیر ضروری سفر فقط برای خود را انتخاب کنید تا نسخه" کی گفت: در طی یک کنفرانس تلفنی اعلام کرد که طرح دعوی در دادگاه.

ACOG پشتیبانی از لغو محدودیت ها به نام این ارزیابی خطر و کاهش استراتژی یا REMS و گفت: آنها از نظر پزشکی غیر ضروری برای حفظ ایمنی بیمار. در سال 2017 ACLU واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در هاوایی به دنبال نیروی FDA برای حذف REMS برای mifepristone.

اما این دعوی در دادگاه است که بیشتر باریک کی گفت: در درخواست از دادگاه به حالت تعلیق در قوانین در طول همه گیر تنها. طرح دعوی در دادگاه می پرسد برای مواقع اضطراری به منظور اجازه می دهد mifepristone توزیع می شود از طریق پست الکترونیکی و یا توسط داروخانه. این اشاره می کند که در دیگر زمینه های پزشکی, سازمان های فدرال "گرفته اند اقدام قابل توجهی ... برای تشویق استفاده از پزشکی از راه دور" و "چشم پوشی غیر ضروری در شخص بازدیدکننده داشته است" در طول coronavirus بحران است.

سقط جنین و حقوق مخالفان خواسته اند FDA برای حفظ قوانین و مقررات در محل در گیر این استدلال که زنان باید در مورد نیاز به یک دکتر مراجعه کنید و قبل از مصرف سقط جنین قرص.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن