آسیایی, سهام مخلوط به عنوان ویروس نگرانی ضد بازیابی امید

توکیو - سهام آسیا مخلوط شد روز شنبه به عنوان بازار waffled بین امید برای بهبودی به عنوان اقتصاد به تدریج بازگش

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

توکیو - سهام آسیا مخلوط شد روز شنبه به عنوان بازار waffled بین امید برای بهبودی به عنوان اقتصاد به تدریج بازگشایی و نگرانی بیش از این ویران wreaked با این بیماری همه گیر.

ژاپن معیار شاخص نیکی 225 در ژاپن افزایش یافت تقریبا 0.9% در معاملات صبح به 20,606.92 در انتظارات است که یک وضعیت اضطراری هنوز هم در اثر توکیو و هفت دیگر شهرها و استان ممکن است به زودی به پایان برسد. کره جنوبی Kospi به دست آورد 0.3% به 1,986.24. اما استرالیا S&P/ASX 200 برگ ریزان 0.2% به 5,548.60 و هانگ سنگ در هنگ کنگ تضعیف 0.2% به 24,328.95. شانگهای کامپوزیت افت 0.2 درصدی به 2,892.49.

ژاپن وضعیت اضطراری که خواسته مردم را به ماندن در خانه بود و به تازگی برداشته در بقیه ملت با اجتماعی محدودیت فاصله. ژاپن تا به حال هرگز یک بیماری همه گیر مستند.

Yoshimasa Maruyama اقتصاددان ارشد در SMBC Nikko Securities گفت: بلند کردن اجسام از اورژانس می تواند به عنوان به زودی به عنوان در اواخر این ماه. اما سخت ترین ضربه بخش ها از جمله گردشگری و رستوران ها بعید است که به بهبود برای برخی از زمان, او گفت:.

"هنوز معلوم نیست که آیا وجود خواهد داشت یکی دیگر از افزایش در coronavirus موارد اما اگر مراقبت های پزشکی سیستم های نگهداری شود می توان به تدریج به حالت عادی بازگشت فعالیت های اقتصادی نیز می تواند انتظار می رود," او گفت:.

ژاپنی الکترونیک و سرگرمی شرکت سونی Corp. سهام به دست آورده در مراسم افتتاحیه پس از اعلام آن پس از بازارها بسته سهشنبه بود که ساخت آن خدمات مالی واحد تماما متعلق به شرکت تابعه. اما نگرانی بیش از زمان و سهام معامله شد و کاهش اواخر صبح.

داده های قوی برای سفارشات ماشین آلات (همچنین به روح بلند.

وال استریت سهام به پایان رسید گسترده پایین تر به تجارت تبدیل لرزان یک روز پس از بازار بریده بزرگترین پرش به بیش از پنج هفته در خوش بینی در مورد واکسن از ماساچوست بر اساس مدرن, Inc.

مدرن اعلام مثبت موقت داده های بالینی برای ايمنسازی رمان coronavirus SARS-CoV-2. اما دانشمندان به ذکر است که نتایج در دسترس برای تنها تعداد انگشت شماری از کسانی که به شرکت در آزمون هر گونه نتیجه گیری معنی دار به احتمال زیاد زودرس.

S&P 500 با کاهش 1% پس از داشتن شده است توسط 0.4% در اوایل رفتن. ضرر و زیان در بانک های بهداشت و درمان, سهام و کالاهای خانگی شرکت اختصاص بخش عمده ای از فروش. اواخر روز اسلاید پاک اوایل قدرت در سهام تکنولوژی و شرکت هایی که تکیه بر هزینه های مصرف کننده.

سرمایه گذاران در حال شرط بندی که اقتصاد و سود شرکت خواهد شروع به بهبود یافتن از این بیماری همه گیر کوروناویروس به آمریکا و کشورهای سراسر جهان به آرامی باز کردن دوباره. اما نگرانی باقی می ماند که آرامش بخش از اقامت در خانه حکم و بازگشایی کسب و کار می تواند منجر به یکی دیگر از افزایش در عفونت های بالقوه طلوع در موج دیگری از خاموش شدن ناگهانی.

S&P 500 از دست 30.97 امتیاز به 2,922.94, خوراکی سه روز رگه برنده. شاخص Dow Jones Industrial Average با کاهش 1.6 درصدی به 24,206.86. شاخص Nasdaq composite با کاهش 0.5% به 9,185.10. این شاخص راسل 2000 کوچک-سهام شرکت داد تا 1.9% به 1,307.72.

فصلنامه نتایج حاصل از خرده فروشان بزرگ شنبه تاکید چالش های شرکت ها به عنوان طولانی به عنوان همه گیر بافندگی دلسرد هزینه های مصرف کننده و فوتی و فوری دولت به دستور محدودیت در تجارت است. شرکت هایی که قادر به باز باقی می ماند و یا به طور موثر خود را تقویت کسب و کار تجارت الکترونیکی باید شانس به مراتب بهتر از کسانی که تا به حال به طور موقت نزدیک درب.

خارج شده و گزارش 74 درصد افزایش در مالی سه ماهه اول فروش به عنوان مردم مواجه نگردند مهم منابع در حالی که پناه در محل با توجه به کوروناویروس. درآمد خود را یافت و آن را به عنوان صرف $900 میلیون دلار غرامت اضافی برای کارگران, اما هنوز هم در صدر وال استریت را پیش بینی. سهام خود را در ابتدا به رهبری بالاتر رسید اما 2.1% پایین تر است.

کول که در فروشگاه ها بسته شده اند و در طول شیوع کاهش 7.7% پس از گزارش که آن را چرخش به $541 میلیون فصلنامه به عنوان از دست دادن درآمد خود را غرق بیش از 40 درصد است.

معامله گران همچنین با چکش سهام در خانه انبار پس از بهبود صفحه اصلی زنجیره تامین در گزارش سه ماهه نتایج سقوط کرد که وال استریت را تخمین می زند. در حالی که این شرکت بهره مند از افزایش مالکان عجله برای خرید لوازم ضروری و افزایش هزینه های غرامت کارمند و هزینه های دیگر مربوط به کروناویروس کشیده و در سود آن است. این سهام کاهش 3 درصد است.

در دیگر معاملات معیار آمریکا نفت خام کاهش یافت و 4 سنت افزایش به $31.92 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. آن را به دست آورد 31 سنت افزایش به $31.96 در هر بشکه در روز سه شنبه. قیمت نفت خام برنت, نفت, استاندارد بین المللی, افزایش 8 سنت افزایش به $34.73 در هر بشکه رسید.

قیمت firmed به عنوان تولید کننده نفت سازمان ملل کاهش در خروجی و به عنوان تدریجی بازگشایی اقتصاد در سراسر جهان کمک می کند تا تحریک تقاضا که سقوط کرد در اوایل سال جاری با توجه به گسترده سفر و کسب و کار خاموش شدن ناگهانی مربوط به کوروناویروس. نفت خام از آغاز سال در حدود 60 دلار در هر بشکه رسید.

دلار آمریکا هزینه 107.83 ین ژاپن تا کمی از 107.71 ین در روز سه شنبه. یورو افزایش یافت به $1.0942 از $1.0926.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

AP کسب و کار نویسندگان الکس Veiga و دامیان J. Troise کمک کرده است.

یوری Kageyama است در توییتر https://twitter.com/yurikageyama



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن