NYPD رئیس پلیس صدمه زدن به درگیری در پل بروکلین

نیویورک - چند شهر نیویورک افسران پلیس مورد حمله قرار گرفتند و مجروح چهارشنبه با معترضان و پلیس ضد پلیس و معترض

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

نیویورک - چند شهر نیویورک افسران پلیس مورد حمله قرار گرفتند و مجروح چهارشنبه با معترضان و پلیس ضد پلیس و معترضان روی پل بروکلین.

حداقل چهار افسر صدمه دیده بودند از جمله رئیس گروه ترنس موناهان و 37 نفر دستگیر شدند, پلیس گفت:. اطلاعات در مورد اتهامات عنوان شده بود فورا در دسترس است.

نظارت تصویری پست شده در رسانه های اجتماعی توسط اداره پلیس نشان داد یک مرد روی پل عابر پیاده گردشگاه عجله به سمت یک گروه از افسران و رسیدن به بیش از یک حصار به هم زدن سر خود را با یک عصا.

پلیس عکس پس نشان داد ستوان با چهرهی خون آلود یک کارآگاه برگزاری یک پانسمان به سر خود و یک دوچرخه افسر کمک به یک همکار افسر لباس یک سر زخم.

موناهان که ماه گذشته به زانو در همبستگی با معترضان به صدمات پایدار به دست او است.

او و دیگر مجروح افسران راهپیمایی با pro-پلیس گروه به رهبری روحانیون محلی زمانی که آنها ملاقات کرد در پل توسط ضد پلیس در اعتراض به برخی از آنها شده اند کمپینگ در خارج شهر هال در هفته های اخیر به تقاضای شدید به کاهش بودجه پلیس.

برخی از مردم در نرم افزار-پلیس گروه راهپیمایی با یک بنر که گفت: "ما از NYPD." رهبر این گروه گفت: آنها خواستار پایان دادن به های اخیر موجی از خشونت از جمله تیراندازی مرگ 1-year-old boy در بروکلین.

روز چهارشنبه تظاهرات شد و آخرین در یک موج اعتراض به فعالیت در سراسر کشور پس از جورج فلوید کشته شد مارس 25 توسط پلیس مینیاپولیس.

چند شب اول از تظاهرات در شهر نیویورک خدشه دار شد, سرقت, ناآرامی و خشونت تحمیل کرده و افسران پلیس. از آن زمان به بعد اعتراضات تا حد زیادی شده است صلح آمیز است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب