همه مسافران از سرزمین اصلی چین تحت نظارت برای coronavirus در L. A. شهرستان

لس آنجلس سلامت عمومی پرستاران از نزدیک نظارت بر تمام ساکنان که به تازگی از سفر به چین بدون در نظر گرفتن اینکه

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

لس آنجلس سلامت عمومی پرستاران از نزدیک نظارت بر تمام ساکنان که به تازگی از سفر به چین بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها هر گونه علائم سویه جدید از coronavirus با توجه به شهرستان های برتر سلامت رسمی.

بیش از 1000 نفر اختصاص داده شده است یک پرستار بهداشت عمومی و خواسته خود جدا و برای رفتن به محل کار یا مدرسه برای 14 روز وزارت بهداشت مدیر باربارا فرر گفت: هیئت ناظران در روز دوشنبه.

"این یک مهاجم تلاش برای لمس تمام افرادی که آمده ام به L. A. شهرستان" فرر گفت.

وزارت بهداشت نیز رسیدن به کارفرمایان و مدارس و درخواست آنها را به جای مسافران با ترک و توانایی مدیریت وظایف از خانه.

تبلیغات

"این تعداد بسیار کمی از مردم ... اما با این وجود کسانی که مردم باید همه از ما حمایت" فرر گفت.

فدرال دستورات مؤثر مسافران به اثر رفت Feb. 2 و اعلامیه در مورد علائم به تماشای ارسال شده و دو هفته و نیم پیش. فرر گفت: هر مسافر که هر گونه نگرانی و نمی شد به نمایش در فرودگاه می توانید تماس بگیرید 211 به اختصاص یک بخش بهداشت عمومی تماس بگیرید.

سرپرست هیلدا سولیس گفت که او نگران بود در مورد تبعیض و اضطراب ناشی از این بیماری همه گیر به خصوص برای ساکنان با خانواده در چین است.

"بسیاری از ترس کشت بوده است بر اساس پروفایل نژادی" Solis گفت.

تبلیغات

Coronavirus — در حال حاضر دوبله COVID-19 سازمان بهداشت جهانی — نخستین بار شناسایی شده توسط دولت چین در دسامبر. 31 زمانی که مقامات نشان داد ناشناخته نوع پنومونی تحت تاثیر قرار بود ساکنان ووهان در استان هوبئی.

در سطح جهان بیش از 43 ، 000 مردم باید قرارداد این ویروس و 1,018 نفر — دو نفر از آنها در خارج از سرزمین اصلی چین — درگذشت و به عنوان یک نتیجه.

"اعداد متناوب" فرر گفت: اما او تاکید کرد که بیمار مجموع پایین باقی مانده در ایالات متحده با 13 مورد تأیید در سراسر کشور. از آن هفت در کالیفرنیا از جمله در لس آنجلس و اورنج و سن دیگو شهرستان.

دو نفر از 13 متحده موارد هستند افرادی که به چین سفر کرده. دیگران همسران از مسافران است. کمتر از 1 ٪ از موارد تایید شده در سراسر جهان هستند که در خارج از چین است.

فرر گفت: شهرستان, بهداشت عمومی کارگران در حال هماهنگی در "تماس های متعدد هر روز با ما فدرال و ایالتی همکاران" از جمله مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و وزارت دفاع است.

او اذعان کرد که موارد اضافی در حال احتمال داده می شود در ادامه سفر از چین است. فرر نیز اشاره کرد که اکثر مرگ و میر ناشی از COVID-19 که با آنفولانزا مربوط به یک بیماری زمینهای. در چین یک موضوع دیگر به نظر می رسد که مردم مشکل دسترسی به مراقبت او گفت: هر چند اطلاعات از چین محدود است و دولت وجود دارد خودداری کرده است کمک به از CDC.

"در استان هوبئی آنها در حال غرق با افرادی که بیمار هستند" فرر گفت.

تبلیغات

اتباع خارجی که به تازگی از سفر به چین و دیگر اجازه ورود به ایالات متحده است. شهروندان ایالات متحده و اعضای خانواده که سفر از چین مجاز به ورود به کشور تنها از طریق یکی از 11 فرودگاه کشور از جمله فرودگاه بین المللی لس آنجلس, جایی که آنها در حال نمایش را به یکی از سه گروه.

کسانی که با علائم بیماری تنفسی یا تب — تعداد بسیار کمی با توجه به فرر — در حال انتقال به یک مرکز پزشکی برای بیشتر غربالگری و تست.

کسانی که شده اند در هوبئی استان که در ووهان است یا کسانی که تا به حال تماس نزدیک با شخص دیگری با این ویروس به موضوع اجباری قرنطینه در یکی از چهار آمریکایی از پایگاه های نظامی از جمله پایگاه هوایی رزرو مارس در ریورساید و Marine Corps Air Station میرامار در سن دیگو.

یک گروه از 195 نفر برگزار شد و در مارس منتشر شد از 14 روز در قرنطینه صبح روز سه شنبه. هیچ کدام تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس. مقامات در پایه گفت: دو نفر دیگر از مسافران که از طریق سهل انگاری و آورده بودند به پایه به طور جداگانه از اصلی گروه باقی می ماند تحت قرنطینه.

شهروندان ایالات متحده سفر از هر نقطه دیگری در چین که تماس نزدیک با ویروس ها و نشان می دهد هیچ نشانه مجاز به اقدام به مقصد نهایی خود که در آن آنها به طور فعال نظارت محلی بخش بهداشت و درمان گفت: برای دور ماندن از عموم مردم.

شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان همچنان به محدود کردن پروازها به مقصد چین است. خطوط هوایی آمریکا تمدید لغو به سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ از طریق حداقل مارس 23. دو کشتی کروز در آسیا با بیش از 5000 بهانه گیر هستند در دریا. در یکی از 135 مسافر باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و در حال قرنطینه در هیئت مدیره. در کشتی دیگر هیچ مورد از این ویروس تایید شده است اما این کشتی شده است و ورود آنها به بنادر ژاپن و تایوان و فیلیپین.

هیئت ناظران درخواست کرده است یک به روز رسانی هفتگی در ویروس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن