هنرمندان رنگ یک پرتره از یک بیماری همه گیر

"ضروری" یک پوستر طراحی شده توسط ماروین blogs moda & belleza پیش بینی بر روی ساختمان بیمارستان در ش

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

"ضروری" یک پوستر طراحی شده توسط ماروین blogs moda & belleza پیش بینی بر روی ساختمان بیمارستان در شهر نیویورک است. آن فرستاده شده به گروه هنر آمپلی فایر را باز تماس به صورت همه گیر هنر است. ژان Sonderand/ روشنگر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ژان Sonderand/ روشنگر

این یک تصویر از یک پرستار با دست او با هم فشرده نماز است. در حروف درشت در زیر دست او می گوید: "برکت شفادهندگان."

تصویر طراحی شده توسط هنرمند ماروین blogs moda & belleza شده است به اشتراک گذاشته شده در سراسر رسانه های اجتماعی. برخی از مردم ارسال داشته اند آن را در پنجره خانه خود را. شده است و پیش بینی شده در کنار یک ساختمان در قلب شهر نیویورک است.

بهداشت بحران مردم را تبدیل به هنر برای اطلاع رسانی و الهام بخش. در طول 1980s ایدز کلمات "سکوت = مرگ" چاپ شدند در پوستر پین و تکه. و در طول سال 2014 ابولا بحران های دیواری با شعار "ابولا واقعی است" رنگ شد در سراسر غرب آفریقا است.

Coronavirus همه گیر است هیچ تفاوتی ندارد. دو سازمان ملل متحد و آمپلی فایر, هنر, گروه, راه اندازی مستقل مبارزات در ماه مارس دعوت از هنرمندان برای ارائه آثار هنری در سراسر coronavirus. دهها هزار نفر از ارسالی بعد این گروه در حال حاضر در نمایشگاه انتخاب این آثار به مردم است.

Blogs moda & belleza آثار هنری ارائه شد به آمپلی فایر که با هماهنگی برخی از نمادین طراحی پوستر در اطراف زنان مارس در واشنگتن در سال 2016.

"در زمان قطعیت و هنر است و بیش از زیبایی و دکوراسیون — این یک ابزار است. هنر می تواند زخم التیام یابد, هنر می تواند صرفه جویی در زندگی, هنر می تواند ما را با هم — حتی زمانی که ما از هم جدا می گوید:" هارون Huey بنیانگذار آمپلی فایر. "این می تواند یک قطب نما ما را هدایت از طریق طوفان است."

ارسال به U. N. "این بسیار لازم به باقی می ماند در خانه های ما برای جلوگیری از گسترش COVID-19 درست مثل آن است که همچنین لازم است برای حفظ ثابت بهداشت شخصی" می نویسد: Noelia بلن Leguizamon در او هنرمند توجه داشته باشید. Noelia بلن Leguizamon پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Noelia بلن Leguizamon

در ماه مارس سازمان ملل را باز مختصر و یا درخواست, دعوت هنرمندان برای تولید "مختصر و تاثیرگذار تصاویری برای کمک به اشتراک گذاری زندگی-صرفه جویی در اطلاعات در COVID-19."

"ایده این بود که واقعا به تلاش و تکیه به خلاق جامعه را امتحان کنید و کمک به شناسایی و تفسیر و تقویت پیام است که نگه داشتن مردم امن می گوید:" Dawda Jobarteh از U. N. که به سازماندهی مبارزات انتخاباتی.

پس از آن را دریافت کرده است نزدیک به 17,000 طرح از هنرمندان در 143 کشور اعم از عکاسی به انیمیشن طراحی و گرافیک, به, دست کشیده, پوستر.

برخی از مطالب ارسالی تمرکز بر وحدت است. در یکی, مکزیکی, هنرمند لیزا Saldivar به تصویر می کشد نمای یک ساختمان به عنوان یک جمعیت از مردم صحبت کردن. حباب حروف قاب قطعه: "مهربانی لغو نمی شود."

ارسال به آمپلی فایر با عنوان "مثبت تبلیغات." Das فرانک پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Das فرانک

دیگر ارسالی مانند یکی از هنرمند روسی ایرینا Chaitsyna, تاکید بر مهم پیام های سلامتی. او تصویر را نشان می دهد افراد درگیر در فعالیت هایی مانند ورزش و نقاشی هجی کردن کلمات "در خانه بمانند" با بدن خود را.

Coronavirus: می دانید علائم

پس از فراخوان ارسال مقاله به پایان رسید در مارس 14, U. N. ارزیابی طرح های به اطمینان حاصل شود که آنها ترویج دقیق بهداشت پیام با توجه به سازمان بهداشت جهانی دستورالعمل های ایمنی. در 30 آوریل موجود را بررسی تصاویر موجود در یک پورتال آنلاین — و در حال حاضر تشویق مردم برای مشاهده, تصاویر, دانلود و به اشتراک گذاری. هیچ جایزه نقدی اما U. N. خواهد شد از ویژگی های برخی از آثار هنری خود را در کانال های رسانه های اجتماعی.

تقویت کننده های انتخاباتی تا به حال کمی متفاوت مختصر. در مه 8 آن به پایان رسید یک کمپین دعوت از هنرمندان برای ایجاد تصاویری که ارتقای سلامت روان و خوب بودن در میان همه گیر. آن را نیز به نام برای آثار هنری است که به دنبال زندگی پس از مستند.

ارسال به آمپلی فایر. "این قطعه را نشان می دهد و عشق و دوستی و جامعه غلبه بر فاصله ما باید بین ما در مبارزه ما برای کاهش گسترش COVID-19" می نویسد: کارل Cozier در خود هنرمند توجه داشته باشید. Holy Moly انگلستان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Holy Moly انگلستان

پس از آن را دریافت کرده است بیش از 4500 ارسالی با 60 هنرمندان انتخاب شده به هر یک از دریافت 1000 دلار جایزه نقدی. مانند U. N., تصاویر انتخاب شده نیز در دسترس هستند در آمپلی فایر وب سایت برای مردم به صورت رایگان دانلود و به اشتراک گذاری.

تقویت کننده است که همه چیز را یک گام بیشتر با تبدیل برخی از مطالب ارسالی به یک سری از هنر عمومی و تاسیسات در شهرستانها در سراسر جهان در همکاری با گروه هنر روشنگر. علاوه بر اینکه پیش بینی شده بر روی یک ساختمان در شهر نیویورک blogs moda & belleza پرستار پوستر نیز, تصاویر پس زمینه یک ساختمان در خیابان آکسفورد در لندن است.

رهگذران در حال گرفتن عکس از تاسیسات و ارسال آن به رسانه های اجتماعی. "این است که پیش بینی" می نویسد: Instagram user @where_bry_at از یک طرح به تصویر می کشد سیاه و سلامت زنان کارگر در یک ماسک. "من عاشق پیام, نمایندگی و تشویق."

ستایش تلاش های گلن نواک مدیر مرکز بهداشت و خطر ارتباطات و استاد تبلیغات در دانشگاه جورجیا می گوید: هنر عمومی کمپین مانند این می تواند کمک به درایو صفحه اصلی پیام های مهم در اطراف یک بحران بهداشتی. او به نقل از ایدز یادبود لحاف به عنوان مثال. برای اولین بار ایجاد شده در سال 1987 لحاف گسترده ای است آمیخته از بیش از 50 ، 000 پانل بزرگداشت زندگی از این بیماری همه گیر را قربانیان — در حالی که کمک به مردم در درک واقعیت از بحران است.

بر خلاف انواع دیگر از پیام, هنر, رنگارنگ جذاب و تحریک آمیز می گوید: نواک. و به همین دلیل آن را "می گرفتن توجه مردم" در یک راه خاص.

ارسال به آمپلی فایر با عنوان "در دست شما." جن شخص بالغ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جن شخص بالغ

ارسال به آمپلی فایر با عنوان "آینده بهتری در پیش روست." جارد یازی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جارد یازی

ارسال به U. N. هنرمند جیمز آشپز می نویسد که پوستر "بیانگر ضرورت شستن دستها به تصویر کشیده شده در زبان اشاره آمریکایی." جیمز کوک پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیمز کوک

ارسال به U. N. هنرمند می نویسد که در طراحی توجه به دیجیتال اتصالات "به عنوان یک امتیاز مثبت در راه حفظ و مراقبت از اوراق قرضه با اعضای خانواده است." Nubefy طراحی برای همه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Nubefy طراحی برای همه

ارسال به آمپلی فایر با عنوان "ماسک است." لیزا Vollrath پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لیزا Vollrath

ارسال به U. N. "شاهد اعمال محبت به تولید اکسی توسین گاهی اوقات مراجعه کننده به عنوان "هورمون عشق" که ایدز در کاهش فشار خون و بهبود کلی ما سلامت قلب است. اکسی توسین نیز افزایش می دهد ما اعتماد به نفس و خوش بینی" می نویسد: فرانکی بکلی در خود هنرمند توجه داشته باشید. فرانکی بکلی ، پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فرانکی بکلی ،


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن