هنرمندان رنگ یک پرتره از یک بیماری همه گیر
این یک تصویر از یک پرستار با دست او با هم فشرده نماز است. در حروف درشت در زیر دست او می گوید: "برکت شفادهندگان."
تصویر طراحی شده توسط هنرمند ماروین blogs moda & belleza شده است به اشتراک گذاشته شده در سراسر رسانه های اجتماعی. برخی از مردم ارسال داشته اند آن را در پنجره خانه خود را. شده است و پیش بینی شده در کنار یک ساختمان در قلب شهر نیویورک است.
بهداشت بحران مردم را تبدیل به هنر برای اطلاع رسانی و الهام بخش. در طول 1980s ایدز کلمات "سکوت = مرگ" چاپ شدند در پوستر پین و تکه. و در طول سال 2014 ابولا بحران های دیواری با شعار "ابولا واقعی است" رنگ شد در سراسر غرب آفریقا است.
Coronavirus همه گیر است هیچ تفاوتی ندارد. دو سازمان ملل متحد و آمپلی فایر, هنر, گروه, راه اندازی مستقل مبارزات در ماه مارس دعوت از هنرمندان برای ارائه آثار هنری در سراسر coronavirus. دهها هزار نفر از ارسالی بعد این گروه در حال حاضر در نمایشگاه انتخاب این آثار به مردم است.
Blogs moda & belleza آثار هنری ارائه شد به آمپلی فایر که با هماهنگی برخی از نمادین طراحی پوستر در اطراف زنان مارس در واشنگتن در سال 2016.
"در زمان قطعیت و هنر است و بیش از زیبایی و دکوراسیون — این یک ابزار است. هنر می تواند زخم التیام یابد, هنر می تواند صرفه جویی در زندگی, هنر می تواند ما را با هم — حتی زمانی که ما از هم جدا می گوید:" هارون Huey بنیانگذار آمپلی فایر. "این می تواند یک قطب نما ما را هدایت از طریق طوفان است."
در ماه مارس سازمان ملل را باز مختصر و یا درخواست, دعوت هنرمندان برای تولید "مختصر و تاثیرگذار تصاویری برای کمک به اشتراک گذاری زندگی-صرفه جویی در اطلاعات در COVID-19."
"ایده این بود که واقعا به تلاش و تکیه به خلاق جامعه را امتحان کنید و کمک به شناسایی و تفسیر و تقویت پیام است که نگه داشتن مردم امن می گوید:" Dawda Jobarteh از U. N. که به سازماندهی مبارزات انتخاباتی.
پس از آن را دریافت کرده است نزدیک به 17,000 طرح از هنرمندان در 143 کشور اعم از عکاسی به انیمیشن طراحی و گرافیک, به, دست کشیده, پوستر.
برخی از مطالب ارسالی تمرکز بر وحدت است. در یکی, مکزیکی, هنرمند لیزا Saldivar به تصویر می کشد نمای یک ساختمان به عنوان یک جمعیت از مردم صحبت کردن. حباب حروف قاب قطعه: "مهربانی لغو نمی شود."
دیگر ارسالی مانند یکی از هنرمند روسی ایرینا Chaitsyna, تاکید بر مهم پیام های سلامتی. او تصویر را نشان می دهد افراد درگیر در فعالیت هایی مانند ورزش و نقاشی هجی کردن کلمات "در خانه بمانند" با بدن خود را.
Coronavirus: می دانید علائم
اعتبار: Fuzzco
پس از فراخوان ارسال مقاله به پایان رسید در مارس 14, U. N. ارزیابی طرح های به اطمینان حاصل شود که آنها ترویج دقیق بهداشت پیام با توجه به سازمان بهداشت جهانی دستورالعمل های ایمنی. در 30 آوریل موجود را بررسی تصاویر موجود در یک پورتال آنلاین — و در حال حاضر تشویق مردم برای مشاهده, تصاویر, دانلود و به اشتراک گذاری. هیچ جایزه نقدی اما U. N. خواهد شد از ویژگی های برخی از آثار هنری خود را در کانال های رسانه های اجتماعی.
تقویت کننده های انتخاباتی تا به حال کمی متفاوت مختصر. در مه 8 آن به پایان رسید یک کمپین دعوت از هنرمندان برای ایجاد تصاویری که ارتقای سلامت روان و خوب بودن در میان همه گیر. آن را نیز به نام برای آثار هنری است که به دنبال زندگی پس از مستند.
پس از آن را دریافت کرده است بیش از 4500 ارسالی با 60 هنرمندان انتخاب شده به هر یک از دریافت 1000 دلار جایزه نقدی. مانند U. N., تصاویر انتخاب شده نیز در دسترس هستند در آمپلی فایر وب سایت برای مردم به صورت رایگان دانلود و به اشتراک گذاری.
تقویت کننده است که همه چیز را یک گام بیشتر با تبدیل برخی از مطالب ارسالی به یک سری از هنر عمومی و تاسیسات در شهرستانها در سراسر جهان در همکاری با گروه هنر روشنگر. علاوه بر اینکه پیش بینی شده بر روی یک ساختمان در شهر نیویورک blogs moda & belleza پرستار پوستر نیز, تصاویر پس زمینه یک ساختمان در خیابان آکسفورد در لندن است.
رهگذران در حال گرفتن عکس از تاسیسات و ارسال آن به رسانه های اجتماعی. "این است که پیش بینی" می نویسد: Instagram user @where_bry_at از یک طرح به تصویر می کشد سیاه و سلامت زنان کارگر در یک ماسک. "من عاشق پیام, نمایندگی و تشویق."
ستایش تلاش های گلن نواک مدیر مرکز بهداشت و خطر ارتباطات و استاد تبلیغات در دانشگاه جورجیا می گوید: هنر عمومی کمپین مانند این می تواند کمک به درایو صفحه اصلی پیام های مهم در اطراف یک بحران بهداشتی. او به نقل از ایدز یادبود لحاف به عنوان مثال. برای اولین بار ایجاد شده در سال 1987 لحاف گسترده ای است آمیخته از بیش از 50 ، 000 پانل بزرگداشت زندگی از این بیماری همه گیر را قربانیان — در حالی که کمک به مردم در درک واقعیت از بحران است.
بر خلاف انواع دیگر از پیام, هنر, رنگارنگ جذاب و تحریک آمیز می گوید: نواک. و به همین دلیل آن را "می گرفتن توجه مردم" در یک راه خاص.
tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de