نحوه بارگذاری و آن سواران در حال تطبیق با جدید 'اجتماعی'

بزرگنمایی این تصویر پس از خاموش شدن ناگهانی که آسیب دیده اند سوار-نقطه صنعت بارگذاری می گوید آن را م

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از خاموش شدن ناگهانی که آسیب دیده اند سوار-نقطه صنعت بارگذاری می گوید آن را می بیند نشانه هایی از احیای. دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

حال بارگذاری است دیدن نشانه هایی از بهبود به عنوان شهرستانها ایالات متحده و کشورهای آسانسور مستند محدودیت ها و کسب و کار بازگشایی با توجه به یکی از سوار-نقطه شرکت مدیران بالا.

مسافران هستند افرادی که برای اولین بار بازگشت به بارگذاری به عنوان کسب و کار بازگشایی, اندرو مک دونالد معاون ارشد رئیس جمهور از تحرک و عملیات کسب و کار گفت: NPR در مصاحبه.

"صبح و شب ساعت شلوغی بخش از کسب و کار است که آمده اند برای اولین بار و پس از آن شما تمایل به دیدن اجتماعی ساعت شروع به بازگشت و پس از آن," او گفت:.

در بخش هایی از جهان که افتتاح شده است تا به صورت دیگر و در جایی که موارد جدیدی از کروناویروس کاهش دارد مردم با استفاده از بارگذاری برای رسیدن به مکان های دیگر از کار بیش از حد.

"مردم هنوز هم تطبیق با آنچه 'اجتماعی' به معنی" مک دونالد گفت. در استرالیا "به جای [در] شنبه شب رفتن به یک نوار یا رستوران ما شاهد بسیاری از مردم استفاده از آن را برای رفتن به خانه یک دوست برای صرف شام یا نوشیدنی است."

36-year-old Macdonald, شناخته شده به عنوان "مک" شده است نظارت بر شرکت سواری کسب و کار از خانه خود را در تورنتو در طول بیماری همه گیر.

ماه گذشته او پیشنهاد شد از سر جهانی سواری را به اتهام یک "تحرک" تیم که شامل حمل و نقل عمومی و مشارکت. که بخشی از یک سازماندهی مجدد در اطراف بارگذاری هسته کسب و کار — حرکت مردم و ارائه محصولات و پوسته پوسته شدن پشت پروژه های دیگر این شرکت با هدف بریده بریده $1 میلیارد دلار در هزینه های.

"همانطور که بسیاری از شرکت ها طی چند ماه گذشته ما تا به حال به برخی از تصمیم گیری سخت به راست-اندازه ما هزینه ساختار و مجموعه خودمان را برای موفقیت و رفتن به جلو" مک دونالد گفت. او می گوید: Uber باقی می ماند متعهد به آن هدف بلند پروازانه بودن "آمازون حمل و نقل" — یک برنامه برای گرفتن در اطراف.

اما وجود دارد هیچ انکار که در مقیاس گسترده ای خاموش شدن ناگهانی از بارگذاری بزرگترین بازارهای گرفته اند یک شیب تلفات در این شرکت در این سال است. در بدترین نقطه در آوریل تقاضا برای بارگذاری سواری پایین بود 80% از یک سال پیش در حالی که رقیب Lyft گزارش 75% افت.

هر دو شرکت در حال حاضر در حال از دست دادن پول قبل از coronavirus رسید. در حال حاضر آنها را گذاشته و یا furloughed هزار نفر از کارکنان و به شدت در حال کاهش هزینه ها. میلیون ها نفر از رانندگان در سیستم عامل خود را نیز عمیقا تحت تاثیر از دست دادن درآمد و خطرات بهداشتی باقی مانده در پشت چرخ.

هفته گذشته مدیر عامل شرکت Uber دارا Khosrowshahi گفت: کسب و کار شروع به دوباره بجای اول برگشتن با سواری رزرو در حال حاضر 70 درصد از سال گذشته است. برخی از پیش همه گیر اساسی تقاضا مانند سفر به فرودگاه در حال گرفتن دیگر به بهبود می یابند.

در هفته های اخیر این حکومت است که شهرها از جمله نیویورک و سان فرانسیسکو تصویب در سراسر کشور تظاهرات قتل جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس انداخت یک مانع جدید در راه سوار-نقطه بازیابی. Uber کاهش یافته است به نظر تاثیر مالی از حکومت که بیشتر آن برداشته شده است.

مانند دیگر شرکت ها در های اقتصاد از Airbnb به لباس خدمات اجاره اجاره باند و به اشتراک گذاری خودرو خدمات زیپ کار و Turo حال بارگذاری در حال آماده سازی برای کسب و کار به بازگشت در راه است که منعکس کننده یک بحران بهداشتی که جهان خواهد بود برای مقابله با آینده نامحدود.

"واقعیت این است که جهان در حال رفتن به باز کردن دوباره و ما را در جریان سلامت ملاحظات و من فکر می کنم به احتمال زیاد امواج از این ویروس" مک دونالد گفت. "اما مردم در حال رفتن به نیاز به بازگشت به کار. مردم تمایل به معاشرت برای دیدن خانواده به دیدن دوستان است. و آنها در حال رفتن به نیاز به گزینه های حمل و نقل به آن را انجام دهد."

Uber عمل در بیش از 65 کشور است که با توجه به آن یک نگاه اجمالی از چگونگی رفتار مشتری در حال تغییر است و در مکان هایی که بیشتر در طول حاوی همه گیر و بازگشت به حالت نرمال خود را از زندگی است.

در هنگ کنگ مک دونالد گفت: در حال بارگذاری است دیدن سواری بیشتر از قبل از کروناویروس که مربوط به "گردشگری داخلی" مقصد مانند مسیرهای پیاده روی پیاده روی.

آن است که در حال حاضر نیاز به تمام رانندگان و مسافران در ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر به پوشیدن ماسک و استفاده از صورت اسکن به مطمئن شوید که درایور های منطبق.

برخی از رانندگان گفته اند NPR آنها نگران هستند این شرکت ممکن است به قطع دسترسی آنها به Uber اگر آنها حاضر به انتخاب کنید تا سواران که آیا پوشیدن ماسک.

مک دونالد گفت: "در [درایور] حق رد مسافران که حاضر به پوشیدن ماسک" و بارگذاری خواهد لگد کردن مسافر یا راننده که بارها و بارها نه پایبند به سیاست.

یادداشت سردبیر: Uber در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب