L. A. شهرستان کلانتر می گوید جدید ضد عفونی مرکز اجازه خواهد داد که N95 ماسک برای استفاده مجدد قرار 20 بار

Los Angeles County Sheriff الکس بیانوبا اعلام کرد یک ابتکار دوشنبه به الودگی N95 ماسک است که اجازه خواهد داد ک

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

Los Angeles County Sheriff الکس بیانوبا اعلام کرد یک ابتکار دوشنبه به الودگی N95 ماسک است که اجازه خواهد داد که اولین پاسخ دهندگان و کارکنان بهداشت و درمان countywide با خیال راحت به استفاده مجدد از آنها را تا 20 برابر آنها نبرد coronavirus.

جدید آلودگی مرکز می آید به عنوان بیمارستان دست و پنجه نرم کردن با سراسر کشور کمبود دنده محافظ و افزایش ماسک تقلبی در بازار است.

تمیز کردن اتاق در این سیبیل نام موسسه در مونتری پارک برنامه ریزی شده است برای شروع عملیاتی این هفته است. از آن خواهد شد قادر به تمیز کردن تا 30000 ماسک هر روز و صرفه جویی در بخش کلانتر و دیگر سازمان های ده ها میلیون دلار بیانوبا گفت.

"ما در حال حاضر در تلاش برای پیدا کردن راهی برای دراز کردن موجودی ما و این آلودگی خواهد بود که سحر و جادو راه حل" بییانوئبا گفت: در اخبار جلسه.

تبلیغات

با پاکسازی سیستم با استفاده از یک دستگاه به اندازه یک ماشین ظرفشویی است که تبخیر پراکسید هیدروژن و ضربات غبار است که حل و فصل و پاک ماسک دار در قفسه.

این محلول پراکسید هیدروژن هزینه 1000 $برای یک روز استفاده کنید و اتاق نگه دارید می توانید بیش از 10 ، 000 ماسک در یک چرخه گفت: سروان. کریس Kovac که پیشگام این طرح است. او گفت که او انتظار تسهیلات برای اجرای چندین چرخه هر روز.

"ما می خواهیم اطمینان حاصل شود که هر کسی که دریافت یک ماسک را از این آلودگی تسهیلات می توانید مطمئن باشید که این ماسک فقط به عنوان خوب و موثر به عنوان یک ماسک که آنها را دریافت جدید گفت:" Welsey Grose مدیر کلانتر بخش خدمات علمی اداره است.

تبلیغات

کریستینا Ghaly مدیر شهرستان در بخش خدمات سلامت گفت: بهداشت و درمان کارکنان از طریق اجرای 10,000 N95 ماسک روزانه در این شهرستان را چهار بیمارستان های دولتی, 26 درمانگاه و در L. A. شهرستان برگزار شود.

"این می تواند به سرعت به تشدید کمبود بحرانی است که می توانید با قرار دادن کارکنان ما در معرض خطر" او گفت:.

به دست آوردن اضافی N95 ماسک برای پاسخگویی مداوم تقاضا ثابت شده است دشوار است, او گفت:.

"عرضه واقعی از این ماسک هر چند که ما قادر به در است که هنوز هم دور از قادر بودن به ما مطابقت اجرای نرخ" Ghaly گفت. "با توجه به این که محدودیت عرضه است که این آلودگی واحد می آید به جای خود."

تبلیغات

بخش کلانتر را جمع آوری و توزیع مجدد استفاده از ماسک در توزیع مراکز Kovac گفت.

در سطح ایالت بیش از 2500 بهداشت و درمان کارگران کاهش یافته است بیمار مبتلا به کروناویروس عفونت موجب نگرانی در میان ارائه دهندگان خدمات.

همانطور که از صبح روز دوشنبه 61 کلانتر کارکنان و 71 L. A. زندان شهرستان زندانیان دارای آزمایش مثبت برای ویروس. یکی از کارکنان پرستاری عضو که مشغول به کار در زندان درگذشت.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن