Ex-مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل مایکل کوهن از دست می دهد تلاش برای اوایل زندان آزاد

نیویورک - سابق وکیل شخصی برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رد شد آزادی های اولیه از سه سال حکم زندا

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

نیویورک - سابق وکیل شخصی برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رد شد آزادی های اولیه از سه سال حکم زندان پنج شنبه پس از او التماس کرد گناه را به اتهامات متعدد از جمله مالی مبارزات انتخاباتی تقلب و دروغ گفتن به کنگره است.

ایالات متحده منطقه قاضی William H. Pauley سوم گفت: به نظر می رسید مایکل کوهن درخواست برای انتشار به خانه حبس پس از گذراندن 10 سال در زندان "به نظر می رسد فقط یکی دیگر از تلاش برای تزریق خود را به اخبار چرخه."

قاضی اشاره کرد که کوهن افزایش خطر ابتلا به کروناویروس در زندان به عنوان آخرین دلیل او معتقد بود به عنوان یک کاهش می یابد جمله است.

او همچنین با رد این درخواست در زمینه های دیگر از جمله این که دفاع وکلا بودند ساخت یک درخواست که تنها دادستان برخوردار بودند را.

Pauley اشاره کرد که کوهن اقدام به همکاری با دادستان پس از دسامبر 2018 صدور حکم در دادگاه فدرال منهتن در امیدوار است که او می تواند کسب درآمد کاهش می یابد جمله است.

اما او گفت: دادستان ها در باور او به اظهارات نادرست در مورد حقایق در جلسات خود با دادستان.

"قادر به بیان او چگونه پیشرفته هر گونه تحقیقات یا پیگرد قانونی کوهن و عملیاتی را عجیب مبنی بر اینکه وزارت دادگستری از دادستان کل را به خط دادستان — عمل در ایمان بد است. کسانی که ad hominem حملات فاقد هر گونه ماده و نه ماشه راست به درمان و یا یک جلسه قبل از این دادگاه" قاضی Pauley نوشت.

قاضی گفت: آن را برای او به دوم حدس بزنید دادستان' تصمیم گیری است که کوهن اظهارات نادرست و تلاش برای به حداقل رساندن جنایات خود را توجیه یک تصمیم نه به توصیه کاهش حکم برای کوهن.

در درخواست برای آزادی کوهن و وکلا گفت: مشتری خود را قربانی ادامه کمپین "ترور شخصیت" توسط دادستان.

آنها ادعا کرد که باراک اوباما در منهتن "سرسختانه" به اذعان وسعت دامنه و ارتباط بیش از 170 ساعت از شهادت او به نه سازمان های دولتی.

کوهن 53 ساله قرار دارد در یک زندان فدرال در Otisville نیویورک پس از شفاعت گناه در سال 2018 به مالی مبارزات انتخاباتی نقض و دروغ گفتن به کنگره در میان اتهامات دیگر. او شروع به خدمت حکم او در ماه مه گذشته.

کوهن حفظ او سزاوار آزادی برای گفتن محققان در مورد رئيس جمهور كرده است ،

در مدارک دادگاه, دادستان ها می گویند کوهن ارائه کرده است هیچ مدرکی وجود ندارد که او ارائه آنها را با کمک قابل توجهی از این نوع است که حکم یک کاهش قابل توجه در حکم. و آنها می گویند کنگره شهادت می کند کسب درآمد کاهش یا نه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

کوهن گناه التماس کرد در سال 2018 رها دیرین خود موقعیت وفاداری به مغلوب ساختن پیشی جستن. او بعد از ملاقات با فدرال و ایالتی دادستان در نیویورک و با دفتر مشاور ویژه رابرت مولر گفتن آنها او تا به حال به دروغ کنگره برای حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن.

قبل از کوهن جمله مولر تیم از محققان توضیح داده شده خود را برای کمک به خود پروب اما دادستان در منهتن روشن ساخته است که کوهن می خواستم به آنها کمک کند و تنها در شرایط تمایلی برای ارسال به خواسته است که او همه آشکار از جنایات خود و همکاری به طور کامل و صادقانه میگویم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب