مدرسه توسعه برنامه ناوبری برای بینایی

اگر Matei Gardea است راه خود را مرور پیاده در محلات مسکونی به زودی تبدیل خواهد شد بسیاری امن تر برای بینایی اف

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

اگر Matei Gardea است راه خود را مرور پیاده در محلات مسکونی به زودی تبدیل خواهد شد بسیاری امن تر برای بینایی افراد.

Gardea یک دبیرستان تاریخ در دانشگاه تورنتو مدارس در حال آماده سازی برای راه اندازی یک برنامه تلفن همراه در ماه ژوئن امسال است که او می گوید را تا حد زیادی بهبود راه افراد نابینا حرکت در اطراف شهرستان. برنامه است که به نام خلبان نابینا خواهد شد و در ابتدا به صورت رایگان برای دانلود برای هر کسی که با استفاده از آی فون 8 یا گوگل صفحه 2 یا مدل های جدیدتر.

"این ایده پس از من شاهد یک عابر پیاده نگاه کردن به تلفن خود را برخورد با یک بینایی فرد" گفت: Gardea که کارورزان به عنوان یک هوش مصنوعی محقق در دانشگاه شبکه بهداشت و درمان و دارای یک پس زمینه در برنامه نویسی کامپیوتر.

"من می خواستم ببینم اگر کسی فکر استفاده از یک گوشی هوشمند برای نابینایان, ناوبری, اما من فقط می تواند پیدا کردن beacon/GPS بر اساس برنامه های که نمی تشخیص موانع است."

این برنامه با استفاده از تابع دوربین عقب گوشی به ضبط آنچه که در مقابل کسی که راه رفتن. در زمان واقعی در این برنامه با استفاده از ساخته شده است در آفلاین با سرعت بالا AI مدل برای شناسایی مناطق امن در پیش است. سپس تلفن ارتعاش در جهت است که امن و پاک از هر گونه موانع نشان می دهد که در آن امن برای فرد با استفاده از این برنامه به راه رفتن.

Gardea می گوید این برنامه خواهد بود انقلابی برای مردم در بصری-اختلال در جامعه خواهد شد که دیگر در صورت ترس از قابل توجه نهان اشیاء و موانع در حالی که راه رفتن. برنامه او می گوید می تواند یک گزینه بهتر از تکیه بر "دست و پا گیر عصای سفید" یا یک سگ راهنمای.

تاکید بر پتانسیل برای این پلت فرم جدید Gardea با استفاده از یک ایده پس از موعظه توسط بنیانگذار اپل استیو جابز زمانی که او گفت که آیفون یک ابزار قدرتمند به دلیل آن چیزی را انجام دهید فردا که آن را نمی توانید امروز انجام دهید.

"من فکر می کنم که یک راه خوب به دنبال در این برنامه گفت:" Gardea که در حال حاضر در درجه 11. "این می تواند به روز شده برای کار در هر محیط برای استفاده در فرم های دیگر از تحرک مانند پیدا کردن یک صندلی خالی در یک قطار یا مرور یک فروشگاه مواد غذایی است. یک گوشی هوشمند مبتنی بر ابزار ناوبری است که تنها محدود به آنچه در جامعه می تواند تصور کنید."

Gardea و تیم او در حال حاضر مشغول به کار با یک نمونه انجام آزمایشات گسترده برای اطمینان از ایمنی آن برای کاربران است. برنامه های خود را برای حضوری تست شده اند بطوریکه در حال انجام جسمی فاصله اقدامات برای مبارزه با گسترش COVID-19 اما مردم می توانند با ثبت نام در وب سایت (https://www.blindpilot.org/) برای دریافت اطلاعیه ها در حال پیشرفت است.

نیز وجود دارد یک طرح به دنبال همکاری با گروه هایی مانند کانادا موسسه ملی نابینایان (CNIB) برای برنامه برای رسیدن به مردم بیشتر.

دریافت بیشتر از امروز داستان بالا در صندوق پستی خود را

برای ثبت نام در ستاره صبح, عناوین خبرنامه ایمیل برای یک جلسه از روز بزرگ ،

ثبت نام به صورت رایگان در حال حاضر
Gilbert Ngabo


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن