به عنوان برگ برنده سر به مین ایران سناتور. سوزان کالینز نمی خواهد وجود داشته باشد به او خوش آمد می گوید

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت تصویر در سال 2017 با سنسور. سوزان کالینز. R-مین و لیزا Murkowski

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت تصویر در سال 2017 با سنسور. سوزان کالینز. R-مین و لیزا Murkowski R-آلاسکا است. کالینز است پیوستن به مغلوب ساختن پیشی جستن در سفر به مین جمعه در حالی که Murkowski روز پنجشنبه گفت او دیگر مطمئن شوید که او می تواند بازگشت تهمت انتخابات. نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه خواهد شد بازدید از یکی از مین حداقل شهرهای پرجمعیت ترین آن محافظه کار شهرستان که او تورهای یک کارخانه تولید پزشکی سواب برای coronavirus تست.

آشکارا وجود ندارد و در طول سفر خواهد بود که دولت تنها عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا به مردم ایران ، سوزان کالینز.

کالینز که چهره سخت انتخاب مجدد مبارزه برای امن او پنجمین دوره متوالی باقی می ماند, در واشنگتن, d. C. هنگامی که رئیس جمهور در سفر به پیوریتن محصولات پزشکی در Guilford مین.

در اوایل این هفته کالینز گفت: مین رادیو عمومی او می تواند کار در واشنگتن جمعه و که او می تواند برگزاری یک مجازی جمع آوری کمک با داکوتای جنوبی جمهوری خواه ایالت جان Thune در بعد از ظهر.

کالینز بازدید پیوریتن پزشکی کارخانه در مه, اما تصمیم او به تور کنار یک رئیس جمهور که در انتخابات و اقبال می تواند بر خود او کشیده شده است قابل بررسی. مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به صورت پژمرده انتقاد خود را برای دست زدن به این بیماری همه گیر کوروناویروس و ادامه بازداشت معترضان به خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

کالینز تا حد زیادی هدایت و روشنی از اظهار نظر در مغلوب ساختن پیشی جستن همه گیر پاسخ اما این هفته او به دیگران در انتقاد از دولت تصمیم به استفاده از مواد شیمیایی محرک به زور روشن معترضان مسالمت آمیز از یک مربع در مقابل کاخ سفید به طوری که رئیس جمهور می تواند ژست برای عکس در مقابل یک کلیسا وجود دارد.

"این دردناک بود برای تماشای مسالمت آمیز معترضان به معرض گاز اشک آور به منظور رییس جمهور برای رفتن در سراسر خیابان به یک کلیسا من اعتقاد دارم که او را با حضور تنها یک بار" کالینز به خبرنگاران گفت: در کنگره در روز سه شنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان اخطار با استناد به Collins زمانی که او به یک ستون در توییتر از یک سایت محافظه کار که مکرر کاخ سفید ادعا می کند که گاز اشک آور نیست استفاده می شود.

کالینز اعلام کرد که او نمی خواهد حضور رئيس جمهور در سفر به خانه دولت قبل از داد و بیداد بر خود و دست زدن به تظاهرات. اما تصمیم او در ادامه به رسم حدس و گمان به عنوان دیگر خود شناسایی میانه از جمله دیرین متحد لیزا Murkowski R-آلاسکا انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن را انجام.

در روز پنج شنبه Murkowski گفت که او مطمئن بود که او می تواند حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد برای انتخاب مجدد این سال است.

کالینز میانه شهرت دارد به مدت طولانی انجام او را به توجهی دوباره انتخابات پیروزی حتی در سال زمانی که حزب جمهوری خواه نامزد ریاست جمهوری از دست داده اند از جمله در سال 2008 دموکراتیک موج انتخابات.

اما برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری همراه با بحث رای Collins گرفته در حمایت از دستور کار خود را تهدید می کند, که با نام تجاری.

لیبرال و گروه های خارج از بارها و بارها لعنتی او را برای رای برای سال 2017 ایران قانون مالیات به عنوان به خوبی به عنوان او رای به تایید ایالات متحده دیوان عالی کشور قاضی برت Kavanaugh. در حالی که کالینز اعلام تهمت نا مناسب برای ریاست جمهوری قبل از انتخابات 2016 او انتقاد شده است توسط کسانی که در سمت چپ برای انجام نمی دهد به اندازه کافی برای صحبت کردن در برابر او. در ضمن سرسخت اوباما و رئیس جمهور حامیان سرسخت ترین نمایش او به طرز مشکوکی با وجود تاییدیه از محافظه کار آتشپاره ایی مانند سابق مین رژیم صهیونیستی است. پل LePage.

قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری Collins بالا بردم favorability رتبه بندی. اما در اوایل سال جاری یک نظرسنجی از صبح مشورت ثابت خود را به عنوان محبوب ترین سناتور در کشور بیش از سنا میچ مک کانل رهبر.

در حالی که شده است وجود دارد کمی مستقل انتخابات از مین آمریکا مسابقه اما نشانه های بسیاری وجود دارد که کالینز است که در یک مسابقه با سارا گیدئون مین مجلس که در نظر گرفته شده است frontrunner برای نامزدی حزب دموکرات.

حزب دموکرات به امید برنده شدن در اتاق ماه نوامبر با پیروزی چهار تا پنج عربستان-برگزار می شود کرسی است. کالینز' یکی از حداقل نه کرسی دموکرات ها در حال هدف قرار دادن.

رئيس جمهور در سفر به مین ممکن است کمک به Collins شانس صرف نظر از تصمیم او برای حضور نداشت.

در یک کنفرانس تلفنی با ملت فرمانداران در دوشنبه مین رژیم صهیونیستی است. جانت میلز گفت: رئیس جمهور که حضور خود را در دولت می تواند بیشتر شعله ور تنش که منجر به تظاهرات در دو دولت بزرگترین شهرستانها.

رئیس جمهور که دامنگیر تک رای دادن در انتخابات مین 2nd کنگره منطقه در سال 2016 شد متقاعد نمی کند.

او گفت: میلز که او انتظار می رود یک "فوق العاده ای" جمعیت زمانی که او می رسد در بنگور فرودگاه بین المللی بعد از ظهر جمعه.

"آنها دوست دارند رئیس جمهور خود," او گفت: میلز.

تظاهرات علیه رئیس جمهور و حمایت خود را — انتظار می رود در روز جمعه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب