هفته رشته در یک "کشتی ارواح" اغلب احساس بهشت تورنتو سرگرم می گوید

برای بیش از 50 روز تورنتو-بر اساس پیانیست و خواننده Arny Galoyo گیر کرده بود روی عرشه کشتی زمرد به عنوان شاهزا

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

برای بیش از 50 روز تورنتو-بر اساس پیانیست و خواننده Arny Galoyo گیر کرده بود روی عرشه کشتی زمرد به عنوان شاهزاده خانم کروز کشتی میره دریای کارائیب.

آن را یک "کشتی ارواح" می گوید Galoyo که با این نسخهها کار بر روی کروز به عنوان سرگرم کننده. پس از مسافران متحرك در مراحل اولیه این بیماری همه گیر کوروناویروس در مارس 15, 600 خدمه باقی مانده بر روی یک صخره به طور معمول بسته بندی شده با بیش از 4000 نفر است.

برای هفته کارکنان از کشورها در سراسر جهان در انتظار اخبار در مورد زمانی که آنها می تواند رفتن به خانه حلق آویز بر روی کاپیتان کلمات برای همیشه در حال تغییر به روز رسانی.

بنابراین Galoyo نمی تواند کمک کند اما احساس خالص تسکین شنبه خود را به عنوان هواپیما لمس کردن در فرودگاه بین المللی پیرسون, همراه با دیگر کانادا از اعضای خدمه که تا زمانی صرف کرده ام در برزخ است.

"این احساس واقعا خوب البته به بازگشت" Galoyo گفت: در یک مصاحبه ساعت پس از پیاده شدن از هواپیما.

شاهزاده Cruises تایید به کانادا مطبوعات که 53 کانادایی برنامه ریزی شده بود به ترک زمرد شاهزاده خانم در فورت لادردیل فلوریدا. در روز شنبه و گرفتن اجاره پرواز از میامی به تورنتو. مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری گفت: در ماه گذشته که حدود 80,000 خدمه باقی مانده در کشتی خاموش ساحلی ایالات متحده پس از بیشتر مسافران بود و دلپذیر است.

Galoyo که نظر خود را شیشه ای-نیم-کامل تایپ می گوید: وجود قدرت پردازش اصلی به وضعیت خود: بوفه بود "عجیب" و با مسافران کارکنان به روز رسانی شد از سطح پایین تر در مورد او یک مجموعه با یک "بزرگ بالکن."

قبل از خدمه بودند اخیرا دستور به خود منزوی کردن آنها نیز رایگان برای استفاده از امکانات رفاهی از جمله استخر و سالن ورزش Galoyo بازی موسیقی خود را با همکاران — teaming تا برای کارائوکه renditions "راه من" و "خانه از برآمدن خورشید" است.

در زمان او می گوید: این احساس "بهشت است." اما در کنار شاد روز رسانی در Facebook, Galoyo نوشت: در مورد عدم اطمینان از زمانی که او ممکن است بازگشت به تورنتو.

"هیچ خبری به عنوان زمانی که (ما) اجازه خواهد داشت به پیاده," او نوشت: در مارس 19.

"تنها فرصت برای ما آمریکایی شمالی به کشور ما منشور ما یک خانه پرواز" او نوشت: یک هفته بعد. "فقط زمانی که شما فکر می کنم شما یک گام نزدیک تر به پله به عقب بر روی زمین است."

Galoyo گفت: ستاره ای که به عنوان روشن شد که او و همکارانش برای رفتن به انتظار برای برخی از زمان او نگران بود که برخی را با چالش مواجه گرفتن خانه است.

"این بیماری همه گیر است و باعث هرج و مرج در زندگی هر کس," او گفت:.

وجود دارد چندین آلارم کاذب زمانی که Galoyo معتقد بود رهبری خانه تنها می شود گفت که برنامه تغییر کرده بود — از جمله یکی از هفته های گذشته است. خدمه از کانادا گفته شد برای آماده شدن برای پرواز در یک هواپیمای چارتر اما در پایان Bahamian دولت اجازه نمی دهد کشتی به اسکله.

Galoyo گفت: او می خواهم تا به حال کیسه های خود را بسته بندی شده در ماه گذشته, در حالی که همچنین نگرانی در مورد است که در 80s. بازگشت در ماه مارس Galoyo شریک شد و با او در زمرد, شاهزاده خانم, اما آنها تصمیم گرفتند او را به پرواز خانه با Galoyo مادر زندگی می کند که در نزدیکی زن و شوهر در تورنتو است.

Galoyo می گوید او هیجان زده می شود نزدیک به هر دو آنها را دوباره — اگر چه او خواهد بود جدا برای دو هفته دیگر تحت قرنطینه قوانین — و این که در پایان این تجربه مثبت به طور کلی. یوگا روزانه او می گوید: او را آرامتر. او تا به حال زمان برای قدردانی از پرندگان است که زمین در بالکن و به نوشتن دو جدید نشان می دهد او قصد دارد به انجام.

در حالی که تصدیق وجود عدم قطعیت در مورد آینده صنعت کروز به عنوان همه گیر ادامه Galoyo می افزاید: او با این وجود به دنبال به جلو به گرفتن بر روی زمرد شاهزاده و انجام دوباره روزی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"من آماده هستم" او می گوید.

با فایل های از کانادا مطبوعات

Wendy Gillis


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن