مقامات بهداشت هشدار آمریکایی ها به شروع به برنامه ریزی برای گسترش کروناویروس در آمریکا

بزرگنمایی این تصویر یک زن که کاهش یافته است به نام او می پوشد یک ماسک در نیویورک از سر نگرانی برای ت

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک زن که کاهش یافته است به نام او می پوشد یک ماسک در نیویورک از سر نگرانی برای تازه پدید آمده coronavirus. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

مقامات بهداشت فدرال صادر بلانت پیام سهشنبه: آمریکایی ها نیاز به شروع به آماده سازی در حال حاضر برای این احتمال که تهاجمی تر و مخرب اقدامات ممکن است مورد نیاز برای جلوگیری از گسترش جدید کروناویروس در آمریکا

این به شدت دقت کنید هشدار در پاسخ به شیوع این ویروس در خارج از چین از جمله در ایران و ژاپن و کره جنوبی و ایتالیا که مقامات می گویند افزایش احتمال شیوع بیماری اتفاق می افتد stateside.

"این بسیار یک سوال اگر این اتفاق خواهد افتاد کنه اما واقعا یک سوال که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد و چگونه بسیاری از مردم در این کشور خواهد شد که بیماری شدید" دکتر نانسی r. schultze ، از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به خبرنگاران گفت: در طول یک جلسه.

از شیوع کروناویروس
آنچه شما باید بدانید

  • که در آن ویروس
  • Coronavirus 101
  • Coronavirus پرسش و پاسخ
  • NPR مداوم پوشش

اشتراک بز و نوشابه خبرنامه به صورت هفتگی به روز رسانی در زمان وقوع.

در حالی که اقدامات تهاجمی مانند محدودیت های مسافرتی و قرنطینه فدرال در نیم قرن احتمالا آهسته ورود به کروناویروس در آمریکا r. schultze ، گفت: حتی بیشتر سرزده مراحل به احتمال زیاد مورد نیاز خواهد بود.

"ما در حال درخواست آمریکا برای همکاری با ما برای آماده شدن با این انتظار که این می تواند بد" r. schultze ، گفت:.

"من تا به حال یک گفتگو با خانواده من بیش از این صبحانه صبح. و من فرزندان من گفت که در حالی که من فکر نمی کنم که آنها در معرض خطر در حال حاضر ما به عنوان یک خانواده نیاز به آماده شدن برای مهم اختلال در زندگی ما," او گفت:.

کسانی که اقدامات می تواند شامل بسته شدن مدرسه محل کار خاموش شدن ناگهانی و لغو اجتماعات بزرگ و رویدادهای عمومی, او هشدار داد.

"من درک می کنم کل این وضعیت ممکن است به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان و اختلال در زندگی روزمره ممکن است شدید اما اینها چیزهایی است که مردم نیاز به شروع به فکر کردن در مورد در حال حاضر" r. schultze ، گفت:.

بنابراین آمریکایی ها باید برای انجام کارهایی مانند شروع به ساخت برنامه ای برای مراقبت از فرزندان خود را باید از مدارس و مراکز مراقبت روزانه نزدیک, او گفت:. آنها باید بحث را به کارفرمایان خود را در مورد چگونه آنها می تواند کار از خانه. و آنها باید پیدا کردن اگر ممکن است وجود دارد یک راه برای دریافت مراقبت های پزشکی از راه دور از جمله از طریق پزشکی از راه دور, r. schultze ، گفت:.

او تاکید کرد که در حال حاضر در معرض خطر باقی می ماند. تقریبا تمام مواردی که رخ داده است در ایالات متحده شده است در میان مسافران که کامپیوتر آلوده در خارج از کشور.

علاوه بر این همیشه وجود دارد شانس است که coronavirus می تواند شروع به فروکش عنوان بهار و تابستان می رسند.

اما از آنجا که بسیاری از ناشناختهها دولت و مقامات محلی و آمریکایی به طور متوسط نیاز به آماده می شود, او گفت:.

"من همچنان به این امید که در پایان ما را نگاه و احساس ما overprepared. اما بهتر است به جای در از underprepared," r. schultze ، گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب