چگونه دهه از ممنوعیت پلیس Chokeholds کاهش یافته است کوتاه

بزرگنمایی این تصویر واکر می گذرد نام جورج فلوید و اریک گارنر در املای پارچه در نصب و راه اندازی هنر

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

واکر می گذرد نام جورج فلوید و اریک گارنر در املای پارچه در نصب و راه اندازی هنر "می گویند نام خود را: دریاچه نقره ای یادبود" در دریاچه نقره ای مخزن در تاریخ 9 ژوئن در لس آنجلس. شده است وجود دارد اخیر فشار برای ممنوعیت در سراسر کشور در پلیس chokeholds زیر جورج فلوید مرگ است. کریس Pizzello/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کریس Pizzello/AP

در پی جورج فلوید مرگ یک flashpoint در بحث پلیس اصلاحات بوده است فشار به بان کی مون chokeholds در سراسر کشور. طرفداران این ایده معتقدند که حفظ ممنوعیت به قانون جلوگیری از خشونت پلیس.

و آن را به دست آوردن کشش: دموکرات کنگره پیشنهاد قانونی بسته است که خواستار ممنوعیت همه گردن محدودیت. رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن هر چند او را متوقف کوتاه از پشتیبانی کامل از بان کی مون گفت: در اواخر هفته گذشته که پلیس باید جلوگیری از استفاده از chokeholds. و ایالت نیویورک تصویب قانون ممنوعیت تاکتیک.

اما یک NPR بررسی ممنوعیت گردن محدودیت در برخی از این کشور بزرگترین ادارات پلیس آنها را تا حد زیادی بی اثر و موضوع را به سهل انگاری در اجرای. و هنگامی که chokeholds به طور خاص ممنوع شد, یک تنوع در گردن داری بود که اغلب به جای مجاز.

گردن محدودیت سقوط به دو دسته کلی: یک سبد که محدود هوایی هنگامی که فشار به جلوی گردن و خفه که محدود جریان خون به مغز هنگامی که فشار اعمال شده به طرف گردن.

"خط پایین این است که شما در حال قطع کردن کسی air supply [یا] جریان خون به مغز و در نهایت آنها را ناتوان" توضیح می دهد که لورنزو Boyd مدیر مرکز پیشرفته پلیس در دانشگاه نیوهیون.

برخی از بزرگترین ادارات پلیس در این کشور در حال حاضر برقرار ممنوعیت chokeholds. پلیس لس آنجلس ممنوع اعلام شد آنچه به نام 'نوار بازوی سبد' in1982. اداره پلیس نیویورک ممنوع chokeholds در نوامبر 1993 — به جز زمانی که یک افسر زندگی در خطر است. و اداره پلیس شیکاگو انجام همان در مه 2012. فیلادلفیا و هوستون سیاست های مشابه.

بزرگنمایی این تصویر

پلیس لاس وگاس Undersheriff کوین McMahill در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در لاس وگاس در تاریخ 17 مه سال 2017. در یک تغییر اعلام کرد در ماه سپتامبر 2017, Las Vegas, افسران پلیس دیگر نمی تواند به طور معمول استفاده از گردن محدودیت برای ارائه مبارز مردم ناخودآگاه. می آید تقریبا چهار ماه پس از مرگ Tashii S. Brown, شناخته شده به عنوان Tashii کشاورز-قهوه ای است. پلیس با استفاده از یک تفنگ بی حس کردن و یک سبد در دست او است ، جان Locher/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Locher/AP

و در عین حال بیش از دو دهه گذشته چندین حوادث که در آن مردم اند و هنگامی که گردن محدودیت استفاده شده است در بازداشت است.

اریک گارنر که پس از قرار دادن در سبد توسط افسر پلیس شهر نیویورک دانیل Pantaleo باقی می ماند یکی از مهمترین مشخصات بالا مرگ و میر.

اما وجود دارد بسیاری دیگر: جیمز تامپسون در شیکاگو بیمار است. آلن سیمپسون در دالاس تگزاس است. رادنی لینچ در گالوپ, N. M. داستین بون در لاس وگاس, Nev. راجر Owensby جونیور در سین سیناتی ، گلن کارل گندم در آماریلو تگزاس. جرالد آرتور در New Orleans, La. Torris هریس در Chattanooga, Tenn.

در مینیاپولیس که در آن فلوید کشته شد و که در آن chokeholds اجازه داده شده بود تا در این ماه پلیس با استفاده از گردن محدودیت حداقل 237 بار پس از 2015 و رندر 44 نفر ناخودآگاه از طریق روش بر اساس گزارش ان بی سی.

پل باتلر سابق دادستان فدرال و نویسنده کتاب 'سبد: Policing مردان سیاه و سفید' می گوید: بخشی از مشکل این است که عدم پاسخگویی.

"اگر ما نگاهی به این ممنوعیت در شهر نیویورک این نوع مانند یک قانون در یک کارمند handbook. "آیا استفاده از یک سبد.' ما نباید انتظار این نوع از نور ممنوعیت به کار" او می گوید.

در واقع زمانی که این شهر غیر نظامی شکایت بررسی هیئت مدیره بررسی استفاده از آن در سال 2014 آن را در بر داشت صدها شکایت در یک سال وی از سوی مامورین که افسران پلیس با استفاده از روش — و حتی به این نتیجه رسیدند که استفاده از chokeholds در آن زمان به نظر می رسد با وجود افزایش یک دهه ممنوعیت.

"وجود دارد یک تعصب در داخل اداره پلیس که در اداره پلیس است که انضباط مردم خود برای جلوگیری از تضعیف قدرت خاص هر افسر به استفاده و یا استخدام یک سبد می گوید:" ریچارد امری که در خدمت به عنوان رئیس غیر نظامی شکایت بررسی هیئت مدیره هنگامی که آن را بررسی استفاده از chokeholds در شهر نیویورک است.

او می گوید که فکر نمی کند در سراسر کشور منع گردن محدودیت منجر به تعقیب, اما می تواند منجر به نتایج بهتر.

"آن را باید یک اثر بازدارنده. این که آیا آن را در واقع در نتیجه نظم و انضباط بیشتر و بیشتر تعقیب است و تردید در ذهن من است. من فکر می کنم آن است که ارزش انجام," او می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

اریک گارنر را گوئن Carr در مراسم عزاداری جورج فلوید در چشمه ستایش کلیسا در هوستون در ژوئن 9. David J. فیلیپ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
David J. فیلیپ/AP

برخی می گویند که گردن محدودیت باید هدف خود را در مسئول پلیس و نباید موضوع به یک ممنوعیت آشکار.

"با آموزش صحیح و مناسب آموزش در ادامه من فکر می کنم آن است که یک روش امن برای کنترل کسی می گوید:" Michael david payne مدیر دانشگاه Illinois Police موسسه آموزش. او در آکادمی پلیس قطار بیش از 800 سازمان های پلیس در ایالت ایلینوی است.

"در واقع گاهی اوقات اگر شما می توانید کنترل کسی که در بسیاری از اوقات شما ممکن است کمتر صدمه به جای گرفتن در یک همه مبارزه و مردم فرصتی برای بیشتر آسیب به افسر یا به arrestee," او می گوید.

اما او اضافه می کند که "بدون آموزش مناسب و بدون آموزش در ادامه دانستن اینکه چه مقدار فشار را... آن نیاز به بسیاری از تکرار است که آن را به صورت خودکار برای شما. افسران انتظار می رود برای انجام این کار بسیار. اما مهارت های فیزیکی گاهی اوقات پشت سر سمت چپ فقط به دلیل کمبود بودجه توسط گروه."

افسران پلیس بازگشته اند در وقت و زمان دوباره به گردن داری به عنوان یک راه برای به دست آوردن انطباق.

"این آسیب پذیری از هر انسان به مهم ترین ارگان در بدن خود به راحتی آسیب دیده و به طور مستقیم تحت تاثیر محدودیت گردن" امری می گوید.

"و لذا بر خلاف دیگر قسمت های بدن این محل که در آن افسران پلیس رفتن به طور غریزی به طور خودکار و حتی موجب از فرهنگ خود برای تسلط بر هر فرد خاص به خصوص از افرادی که آنها احساس تهدید, که بزرگتر هستند و یا کسانی که قوی هستند و یا جایی که آنها احساس تهدید آمیز و حتی زمانی که آنها نیست."

و این که اساسا این چالش برای قانونگذاران: زمانی که ماموران نیاز به اقدام خشونت آمیز چگونه ممکن است آنها tamp پایین غریزه برای رفتن به این منطقه حیاتی از بدن: گردن.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب