Buttigieg و ساندرز سرب پس از اولین دسته از آیووا نتایج منتشر شده است

بزرگنمایی این تصویر Troy, قیمت صندلی, آیووا, حزب دموکرات, آدرس, رسانه ها در مورد تاخیر در نتایج از آ

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

Troy, قیمت صندلی, آیووا, حزب دموکرات, آدرس, رسانه ها در مورد تاخیر در نتایج از آیووا قفقاز. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

پیت Buttigieg سابق شهردار South Bend, Ind., توسط گردن و گردن با ایالت ورمونت برنی ساندرز در آیووا قفقاز با توجه به بخشی از انتشار نتایج از دولت حزب دموکرات است.

با 62% از نتایج در Buttigieg حدود 27 درصد از هيئت دولت معادل تعداد Sanders, از پشت با 25 درصد از نماینده پشتیبانی می کند.

در حال بارگذاری...

ساندرز است که در واقع آینده — همیشه-تا-کمی — در خام آرا اما نماینده تعداد چیزی است که دولت با استفاده از تعيين برنده قفقاز.

آیووا حزب دموکرات منتشر شد دسته ای از نتایج بعد از ظهر سه شنبه پس از گزارش مسائل که منجر به 20 ساعت تاخیر در انتشار بخشی مجموع رای.

روشن نیست که نتایج کامل خواهد بود ساخته شده است. وجود دارد باقی می ماند بیش از حد بسیاری از هيئت دولت معادل مردد به اعلام برنده.

ماساچوست ایالت الیزابت وارن است که تا کنون حمل سوم با توجه به نتایج قسمی فرمانده در حدود 18 درصد از نماینده معادل توسط معاون سابق رییس جمهور و جو بایدن که مسافت است و در حال حاضر نزدیک به 16 درصد است.

در روز سه شنبه, آیووا, حزب دموکرات صندلی Troy قیمت به نام تاخیر در گزارش نتایج در این کشور در انتخابات ریاست جمهوری نامزدی مسابقه "به سادگی غیر قابل قبول است."

"ما با چند گزارش چالش ها و تصمیم های فراوانی از احتیاط برای حفاظت از یکپارچگی آیووا قفقاز و نتایج خود را به گرفتن گام های لازم برای بررسی و تایید اطلاعات," او گفت:. "کامل و شفاف و مستقل بررسی آنچه رخ داده است [دوشنبه شب] را به دنبال خواهد داشت."

قیمت افزود: "خط پایین این است که ما به یک سد در به عقب پایان گزارش داده است."

پرسش های در حال چرخش در مورد دقیقا چگونه دولت حزب دموکرات bungled آیووا قفقاز. حوزه کاپیتان در برخی از دولت بیش از 1700 حزبی محل شکایت کرده است که یک برنامه جدید طراحی شده برای گزارش برگه رای تا به حال درستی کار. دیگر حوزه مقامات توصیف ساعته تماس بگیرید: اصلاحات را بازگشت به بالا خط تلفن برای گزارش شب نتایج.

دوشنبه شب مسائل قرار می گیرد سنگین موشکافی در آیووا حزب دموکرات و تصمیم خود برای ارائه برنامه به گزارش نتایج حتی پس از NPR و دیگر رسانه های برجسته دیرینه نگرانی با برنامه منتهی به جلسه شب.

هنوز هم زبان خود را به حامیان مبارزات دموکراتیک با هدف قرار دادن یک چرخش مثبت در قفقاز با وجود عدم به موقع دولت نتایج.

برخی از قرار دادن نتایج خود و همه صحبت در مورد نامزدی روند حرکت های آینده به, New Hampshire. در واقع جایی که آنها روز شنبه به دنبال به جلو به هفته آینده اولیه وجود دارد که انجام شده است به عنوان یک استاندارد در انتخابات.

پس از نیوهمشایر, بعد از نامزدی مسابقه ای است که در فوریه. 22 در نوادا و دولت حزب دموکراتیک وجود دارد و امیدوار است که آن caucusing روند را نمی خواهد تکرار آیووا.

"ما نمی خواهد به کارگیری همان برنامه یا فروشنده مورد استفاده در آیووا انجمن," صندلی ویلیام کوردی II در بیانیه ای گفت. "ما در حال حاضر توسعه یک سری از پشتیبان گیری و کار برکنار گزارش سیستم و در حال حاضر در حال بررسی بهترین راه رو به جلو است."

خواست روز سه شنبه اگر حزبی شب بحران می تواند به این معنی است که آیووا خود را از دست بدهند محل برگزاری این کشور در انتخابات ریاست جمهوری نامزدی, مسابقه قیمت, حزب دموکرات صندلی متمرکز فوری کار در دست.

"این یک گفتگو است که اتفاق می افتد هر چهار سال. بدون شک وجود دارد که گفتگو برگزار خواهد شد دوباره. اما در حال حاضر تمرکز من این است که مطمئن شویم این نتایج آمد" قیمت گفت. "ما باید نتایج را به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم."

NPR بنیامین Swasey کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن