مذاکره کنندگان نزدیک به 2 تریلیون دلار معامله برای فدرال ویروس کمک

واشنگتن - Top کنگره و مقامات کاخ سفید آمده از خسته کننده مذاکرات در کنگره بیش از 2 تریلیون دلار coronavirus بس

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

واشنگتن - Top کنگره و مقامات کاخ سفید آمده از خسته کننده مذاکرات در کنگره بیش از 2 تریلیون دلار coronavirus بسته نجات گفت: آنها انتظار می رود برای رسیدن به یک معامله سه شنبه.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر گفت: آنها تا به حال صحبت تلفنی با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در طول شب طولانی از مذاکرات است. در حالی که دو طرف را حل و فصل بسیاری از مسائل در گسترده بسته بندی, برخی باقی می ماند.

در نیمه شب دوشنبه, آنها پدید آمده به طور جداگانه می گویند مذاکرات ادامه خواهد داد به شب.

"ما نگاه به جلو به داشتن یک معامله فردا" Mnuchin به خبرنگاران گفت: پس از خروج شومر ،

"رئیس جمهور این است که به ما جهت ما در حال کار در مسیر خود و از رئیس جمهور می خواهم به یک معامله" Mnuchin گفت. "او امیدوار ما می توانیم نتیجه بگیریم این است."

لحظاتی بعد شومر توافق کردند که یک معامله بود و تقریبا در دسترس است. "این انتظار که ما آن را به پایان برساند فردا و امیدوارم رای در آن فردا شب" او گفت:.

این شب طولانی از شاتل مذاکرات پس از یک روز طولانی در تلاش برای بستن جارو بسته کمک در میان بحران رو به رشد. Mnuchin گفت: مذاکرات انتظار به سر در 9:30 a. m. EDT.

تنش هایش دوشنبه به واشنگتن تیره و تار برای پاسخ به بدتر شدن شیوع کروناویروس با کنگره استدلال بیش از یک نزدیک به 2 تریلیون دلار بسته نجات اقتصادی و بی تاب جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن غرق در افکار آشکارا در مورد اجازه دادن به 15 روز تعطیلی منقضی بعدی دوشنبه, مارس 30.

به عنوان ایالات متحده پرانتز برای یورش بیمار آمریکایی و میلیون ها نفر مجبور می شوند در داخل خانه برای جلوگیری از سنبله که خطرات قریب به اتفاق بیمارستان جاه طلبانه ترین فدرال مداخله در دوران مدرن تست شده است که آیا واشنگتن می تواند سرعت عمل برای مقابله با این بیماری همه گیر در مقابل خانه. توسط شب وجود دارد بیشتر رای برای روز شنبه به مذاکرات تحت فشار قرار دادند به شب.

"وقت آن است برای دریافت با برنامه زمان برای عبور تاریخی رهایی" گفت: عصبانی رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل در روز قبل از آن به او باز مجلسی پس از nonstop آخر هفته جلسه که موفق به تولید یک معامله است. "این ملی اضطراری است."

کالایی, مک کانل هشدار دموکرات ها — تیز مجلس نانسی پلوسی — به تاخیر انداختن ترک در "بازی های سیاسی" را به عنوان او توضیح داده دموکراتیک تلاش برای هدایت بیشتر از این کمک ها نسبت به بهداشت عمومی و کارگران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که تا حد زیادی شده است دست از مذاکرات وزن در اواخر دوشنبه از اتاق جلسه کاخ سفید اعلام کرد که کنگره باید رای "برای این لایحه در مجلس سنا به عنوان نوشته شده است:" رد هر دموکراتیک پیشنهاد.

"آن را باید به سرعت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این است که زمان برای برنامه های سیاسی."

رئیس جمهور همچنین صدا توجه داشته باشید از نا امیدی در مورد بی سابقه ای مدرن روز تلاش برای متوقف کردن ویروس مارس در اصل توسط تعطیل عمومی فعالیت های در راه است که در حال حاضر تهدیدی برای اقتصاد ایالات متحده.

حتی اگر تهمت به دولت توصیه می شود آمریکایی ها محدود کردن فعالیت های شروع یک هفته پیش رئیس جمهور گفت: "ما نمی توانیم اجازه درمان بدتر از مشکل خود را. در پایان از 15 روز ما تصمیم به راه که ما می خواهیم."

"اجازه دهید به کار," او گفت:. "این کشور ساخته شده بود و نه تعطیل شود. این یک شهرستان است که ساخته شده برای این کار است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او به زودی ممکن است اجازه می دهد تا بخش هایی از اقتصاد این کشور در مناطق کمتر شدت ضربه توسط این ویروس شروع به بازگشایی مجدد تناقض مشاوره پزشکی و کارشناسان بهداشت عمومی در سراسر کشور, اگر نه, جهان, به سرپا ایستادن کردن و حتی بیشتر بصورتی پایدار و محکم.

Pelosi هزینههای مغلوب ساختن پیشی جستن ایده و نوسان پاسخ به بحران است.

"او یک مفهوم بازرگان فقط حول چیزهایی که هیچ رابطه ای به خوبی هماهنگ و مبتنی بر علم با دولت اسرائیل را به" پلوسی گفت: در بهداشت و درمان-مراقبت از کنفرانس تماس بگیرید. "با تشکر از خدا برای فرمانداران که مصرف سرب در دولت خود را. با تشکر از خدا برای برخی از افراد در دولت که حقیقت را به قدرت است."

کاخ سفید تیم به رهبری Mnuchin مشغول به کار در کاپیتول هیل برای چهارمین مستقیم بعد از مذاکرات به عنوان مذاکره کنندگان محدود در یک توافق دو حزبی.

در تقریبا خالی ساختمان این ویروس همچنان به اعتصاب نزدیک است. جمهوری خواه ایالت رند پل از کنتاکی که اعلام کرد او آزمایش مثبت برای coronavirus است که در حال حاضر در میان پنج سناتور تحت خود شده است. چند تن از دیگر نمایندگان مجلس باید حدودا در داخل و خارج از انزوا. و از سوی دیگر ، ctq, D -, Minn. است که در یک بیمارستان با پنومونی بعد از تست مثبت, او گفت:.

بانوی اول Melania Trump, در ضمن آزمایش منفی برای coronavirus مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

با احتیاط جمعیت و انتظار واشنگتن سخت تحت اندازه و دامنه از یک بسته نجات — بزرگتر از سال 2008 کمک مالی بانک و 2009 بازیابی عمل ترکیب شده است.

دموکرات ها در حال برگزاری را به عنوان آنها استدلال می کنند که بسته است کج شده به سمت شرکت ها و باید کار بیشتری برای کمک به به طور ناگهانی بیکاری کارگران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی با وخیم نیاز دارد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

به طور خاص, شومر, D-n. y. می خواهد محدودیت در عمدتا جمهوری خواه به رهبری تلاش برای ارائه 500 میلیارد دلار برای شرکت های بزرگ که دموکرات ها را به نام "دوغاب صندوق است." شومر می خواهد لایحه ای را برای محدود کردن فروش سهام-پشت مدیر عامل شرکت پرداخت و اخراج.

در عین حال او گفت: "ما بسیار نزدیک به رسیدن به یک معامله." حتی پس از, یکی دیگر از تلاش برای حرکت بسته به جلو snagged مسدود شده به عنوان دموکرات ها حاضر به ترک مذاکره.

دموکرات ها موفق به کسب یک امتیاز به ارائه چهار ماه از گسترش مزایای بیکاری به جای فقط سه نفر به عنوان پیشنهاد به طور رسمی اعطا گمنامی به بحث خصوصی شد. این بیکاری نیز پرداخت خواهد به گسترش خود اشتغالی و به اصطلاح فرفره کارگران است.

اما شکایت جمهوری خواهان دموکرات برگزاری شد برای بیشتر کار برای حمایت از کارگران مایل اطمینان داد که شرکت های مصرف فدرال کمک را متعهد به حفظ کارکنان خود را.

پلوسی با آمریکا' را جارو 2.5 تریلیون دلار لایحه ای که ارائه می 1500 دلار به طور مستقیم به $200 میلیارد دلار به ایالات متحده به عنوان فرمانداران در حال التماس برای کمک. او خواست مجلس سنا مذاکره کنندگان "را به حرکت و نزدیک به ارزش" در آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن است خودداری کردند در استفاده از قدرت خود را در زیر به تازگی به استناد دفاع از قانون حفاظت از وادار کردن بخش خصوصی به تولید مورد نیاز تجهیزات پزشکی مانند ماسک و پنکه و حتی به عنوان او آنها را تشویق می کند به تحریک تولید. "ما یک کشور نه بر اساس ملی ما کسب و کار" گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است که بارها و بارها برافراشته در برابر سوسیالیسم در خارج از کشور و در میان دموکرات ها.

از خانه اش دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب جو بایدن با انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن برای توقف کوتاه با استفاده از نیروی کامل اضطراری فدرال قدرت .

"مغلوب ساختن پیشی جستن نگه می دارد گفت: او در زمان جنگ رئیس جمهور" جو بایدن گفت: در یک آنلاین آدرس. "خوب, شروع بازیگری مانند یک."

در جبهه اقتصادی فدرال رزرو روز دوشنبه اعلام کرد آن را به قرض دادن به کوچک و بزرگ کسب و کار و دولت های محلی و همچنین گسترش آن به خرید اوراق قرضه برنامه به عنوان بخشی از یک سری از جارو گام به حمایت از جریان های اعتباری از طریق یک اقتصاد ویران شده توسط ویروسی شیوع.

مرکزی به ظهور نجات بسته است تا آنجا که $350 میلیارد دلار برای کسب و کارهای کوچک برای نگه داشتن حقوق و دستمزد در حالی که کارگران مجبور به ماندن در خانه. این بسته همچنین پیشنهاد یک بار تخفیف در حدود 1200 $در هر فرد و یا 3000 $برای یک خانواده چهار و همچنین تمدید مزایای بیکاری.

بیمارستان را حدود 110 میلیارد دلار برای انتظار هجوم بیماران مبتلا به بیمار گفت: Mnuchin. اما دموکرات ها در حال هل دادن برای سلامتی بیشتر-مراقبت دلار برای خط مقدم بیمارستان ها و کارگران است.

ضرورت عمل به نصب است به عنوان مدعیان موشک وار رفتن و بازارهای مالی در حال مشتاق نشانه هایی است که واشنگتن می تواند نرم کردن ضربه سلامت-مراقبت از بحران و چه کارشناسان می گویند یک بلندی رکود است.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس جدید است. با توجه به سازمان بهداشت جهانی افراد مبتلا به بیماری خفیف بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته بهبود می یابند.

___

Bev بانک ها کمک کرده است. آسوشیتد پرس نویسندگان جیل Colvin, Colleen بلند, امید, ین, مری کلر Jalonick ریکاردو آلونسو-Zaldivar آلن فرهم و Padmananda راما کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب