چه شده است بهترین راه برای صاحبان وب سایت در ادامه با لینک ساخت ؟

[ad_1] روابط عمومی بالا کلی سایت و یا کم روابط عمومی سایت مربوطهبا گوگل در نظر گرفتن هدف در محلی با کیفیت وب

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399
[ad_1]

روابط عمومی بالا کلی سایت و یا کم روابط عمومی سایت مربوطه

با گوگل در نظر گرفتن هدف در محلی با کیفیت وب سایت مطابقت دقیق دامنه سایت (EMD) و هر گونه سایت های پرداخت برای لینک وب صاحبان ممکن است به اشتباه به عنوان به آنچه که بهترین راه برای ایجاد لینک به سایت خود را.

به شدت مورد بحث و بررسی موضوع در مرجع تخصصی SEO و بازاریابی اینترنتی وبلاگ است که به پیوند بهتر است - غیر مرتبط رتبه صفحه بالا و یا مربوط به پایین صفحه سایت های رتبه.

در اینجا یک لیست از نظرات شده اند که ابراز شده از سراسر خالص.

1. بیش از حد بسیاری از رتبه صفحه بالا لینک خود آسیب سایت

اگر شما بوده ام به آمار توسط پاندا یا پنگوئن و متمرکز بر تولید تنها روابط عمومی بالا لینک کلیک کنید, شما می دانید که این استراتژی قطعا آسیب به سایت خود ، یک عضو معتبر SEO فروم ذکر شده که من به توافق برسند که سطح زیادی از روابط عمومی بالا لینک صدمه دیده است می تواند وب سایت خود را بیشتر از کم pr لینک کلیک کنید. همچنین استدلال کرد که چون این وب ساخته شده است بیشتر pr0 صفحات و سپس با داشتن تعداد زیادی از سایت روابط عمومی بالا باعث خواهد شد که زنگ زنگ.

2. در سایت های فارسی دریافت باید فارسی لینک کلیک کنید

OK. من فکر می کنم هدر آن را همه می گوید. که یک سایت انگلیسی دریافت یک تعداد انگشت شماری از لینک ها از سایت در بیایید می گویند, فرانسوی, ممکن است نگه داشتن در خط با ربط. اما به یک درصد زیادی لینک از سایت های غیر انگلیسی می توانید با تنظیم کردن زنگ آلارم.

3. لینک های مرتبط لینک مربوطه ترافیک

ساختمان لینک های مربوط به سایت خود را مانند تولید نوع مناسب از ترافیک برای وب سایت. ساختمان لینک کلیک کنید برای خاطر آن است که پشتیبانی نمی کند سایت شما در چه مورد خواهد شما زمین در آب گرم. اما چه استفاده از بک لینک ارسال شما نامربوط ترافیک? چه استفاده اگر خوانندگان نمی استناد به سایت شما ؟

4. ساختمان پیوند طبیعی است کلید

مخلوطی از روابط عمومی بالا و لینک از سایت های با مضمون است نه طبیعی backlink مشخصات. به خصوص زمانی که آنها می آیند از سایت های نامربوط به وب سایت خود را.

5. موضوع لینک های مرتبط

داشتن تعداد زیادی از لینک دهنده نیست فقط به اندازه کافی. شما نیاز به یک جامد مشخصات لینک که تعدادی از لینک ها از سایت های در تو رفتگی در دیوار. موتورهای جستجو در نظر گرفتن این نوع از لینک ها به عنوان نشانه ای از قدرت و جدیت و محبوبیت خود را کسب و کار در صنعت. همانطور که می دانید این نوع از لینک ها را به سادگی از آنجا که بسیاری از سایت ها در همان صنعت با یکدیگر به رقابت بپردازند.

گرفتن ذکر شده در دایرکتوری مربوط به صنعت خود را یک استراتژی توصیه می شود به این لینک. اینجا سایت ها را مشاهده کنید به انتخاب تو رفتگی در دیوار و یا صنعت خاص و دایرکتوری ها که به طور انحصاری فهرست وب سایت.

نتيجه گيری

استراتژی های بسیاری وجود دارد و ديدگاه آنها در مورد آنچه که خوب است backlink و آنچه که بهترین است برای سایت شما. استراتژی هر کس می تواند توافق بر این است که لینک مربوطه از گسترش وب سایت های با کیفیت بسیار بهتر از لینک از سایت های با کیفیت بالا و یا از سایت های با کیفیت پایین.

[ad_2]
آخرین مطالب