گزارش: ایران سابق قاضی می میرد در رومانی پس از هتل سقوط

بخارست, رومانی - یک قاضی سابق از ایران به دنبال کشور خود را به صورت فساد اتهامات درگذشت جمعه پس از سقوط در یک

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

بخارست, رومانی - یک قاضی سابق از ایران به دنبال کشور خود را به صورت فساد اتهامات درگذشت جمعه پس از سقوط در یک هتل رومانیایی رسانه های روز جمعه گزارش داد.

پلیس رومانی گفت که تنها یک مرد در حال سقوط از طبقه بالا در یک هتل در بخارست پایتخت رومانی و مرده پیدا شد در 2:30 p. m. (1130 به وقت تهران). آنها نمی شناسایی او.

رومانیایی رسانه های شناسایی قربانی به عنوان غلامرضا منصوری که فرار کرد ایران در سال گذشته پس از آنکه مقامات وجود دارد اتهام او در زمان حدود 500 ، 000 یورو ($560,000) در رشوه.

منصوری بود که رو به استرداد درخواست شده توسط ایران بود را رد اتهامات. او گفت: هفته گذشته در یک بیانیه ویدئویی که او چپ ایران نامشخص پزشکی و درمان است که coronavirus محدودیت های مسافرتی مانع او را از بازگشت به اتهامات عنوان شده علیه.

در اوایل این هفته, روزنامه نگار حقوق گروه و ناراضیان ایرانی خواست رومانی به اخراج منصوری گفت که او باید تحت تعقیب در اروپا برای سفارش جرم بازداشت خبرنگاران در حالی که خدمت به عنوان یک قاضی در شهر تهران است.

آلمانی فصل از گزارشگران بدون مرز شکایت دادستان فدرال در آلمان هفته گذشته در نشستی که منصوری بود مورد بررسی قرار گرفت اتهام شکنجه و نقض حقوق بشر برای سفارش دستگیری 20 خبرنگاران در ایران در سال 2013.

دادستان های آلمان تایید شنبه آنها به دنبال شکایت و گزارشگران بدون مرز گفته است: در حال حاضر ثبت یک دومین شکایت در رومانیایی مقامات پس از یادگیری منصوری تا به حال رفتی از آلمان در حال حاضر.

معلوم نیست زمانی که منصوری سفر به رومانی, اما دستگاه قضایی ایران سخنگوی غلامحسین اسماعیلی گفت: ژوئن 13 که منصوری دستگیر شده بود وجود دارد و انتظار می رود به بازگشت به ایران "در روزهای بعد."

با توجه به رومانیایی مقامات منصوری منتشر شده بود از زندان نگهداری می شوند اما تحت "قضایی کنترل" که در طی آن او ممنوع خروج از کشور بود و موظف به ارائه خود را به مقامات در درخواست خود را.

منصوری بهترین و شناخته شده برای سفارش جرم بازداشت خبرنگاران در سال 2013 نسبت به پایان hard-خط رئیس جمهور محمود احمدی نژاد است.

اما در سال 2012 او نیز ممنوع اصلاح طلب شرق روزنامه و بازداشت آن editor-in-chief بیش از یک منتشر شده کارتون که مقامات تلقی توهین به کسانی که مبارزه در جنگ ایران و عراق.

___

آسوشیتد پرس نویسنده David افزایش در برلین و Andreea Alexandru در بخارست کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن