به عنوان دادگاه انتاریو دریافت مجموعه به بازگشایی اتحادیه می گوید COVID-19 اقدامات ایمنی کافی نیست

فرد در دادگاه در حال تنظیم به سر در 44 انتاریو courthouses هفته آینده حتی به عنوان اتحادیه به نمایندگی تاج وکل

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

فرد در دادگاه در حال تنظیم به سر در 44 انتاریو courthouses هفته آینده حتی به عنوان اتحادیه به نمایندگی تاج وکلای مدافع می گویند اقدامات ایمنی ناکافی و تاریخ شروع باید به تاخیر افتاد.

وزارت دادستان کل کتاب راهنما می گوید: پلکسی گلاس موانع نصب شده در اطراف وکیل میز شهادت ایستاده و قاضی افتا. تعداد افرادی که می توانید به دادگاه محدود خواهد شد. وجود خواهد داشت تمیز کردن مکرر هیچ سالن های غذاخوری و فراوان ضد عفونی کننده دست. و هر کسی که نیست دادگاه کارکنان و یا یک قاضی را مجبور به پوشیدن ماسک به جز در حالی که شهادت.

"همانطور که ما در حال باز کردن ما در حال حاضر به قرار دادن قطعات با هم برای باز کردن با خیال راحت و ما انجام داده ایم که در کنسرت با ما عدالت بخش همکاران در سراسر سیستم" گفت: دادستان کل داگ داونی در مصاحبه روز دوشنبه با اذعان به "چالش مهم" مطرح شده نیاز به برنامه ریزی مجدد هزاران مورد به تعویق افتاد و در طول سه ماه گذشته.

"ما بهترین مشاوره در دسترس ما هستند و در نظر گرفتن تمام اقدامات ما در حال حرکت با احتیاط و به آرامی ما مطمئن شوید که به آنها بازگشت که آنها را امن برای فرد در رسیدگی به," او گفت:.

اما در نامه ای به وزارت روز دوشنبه اتحادیه به نمایندگی ارشد تاج وکلای گفت: به اندازه کافی در حال انجام است که تنها یک هفته باقی مانده به رفتن آنها هنوز فاقد اطلاعات مهم در مورد چگونگی اقدامات کار می کنند و چگونه آنها را اجرا نخواهد شد.

"شما به ما داده اند هیچ آموزشی در چرا برخی از خطرات قابل قبول هستند و دیگران نیستند" نامه متحده به دنبال تاخیر در جولای 6 تاریخ. "ما نگران سلامت خود و سلامت کارکنان ما. شما در حال درخواست ما را بیمار گیری آگاهانه در یک منطقه که در آن ما هیچ تخصص و زندگی کارکنان ما حلق آویز در تعادل است. ما احساس نمی توانیم به درستی پیاده سازی هر "حسن نیت" یا " سعی و کوشش به دلیل سطح از ارزیابی ایمنی در زمان بسیار کوتاه قاب ما باقی مانده است."

نگرانی در نامه اکو کسانی مطرح شده در هفته گذشته توسط اتحادیه ها به نمایندگی تاج وکیل و دادگاه کارکنان با وزارت. انتاریو تاج وکلای' Association (OCCA) در زمینه اطلاع از برنامه با دادگاه روز جمعه برای یک دستور برای به تاخیر انداختن از سرگیری فرد در دادگاه و شکایت با وزارت بیش از OCCA نه درگیر شدن در کمیته های مسئول دادگاه ایمنی. این دستور برنامه متوقف شده است در انتظار یک ملاقات با معاون دادستان کل در این هفته با توجه به روز جمعه نامه ای از OCCA.

این نگرانی ها عبارتند از: برخی از ارزیابی ریسک از courthouses انجام شده توسط افراد بدون تجربه چگونه courthouses کار; بدون نیاز به پوشش برای کارکنان که در آن فاصله فیزیکی ممکن نیست; هیچ راهی برای اجرای فیزیکی فاصله و یا استفاده اجباری از ضد عفونی کننده دست; عدم شفافیت در مورد کسی که می خواهد پاک کردن فضاهای بین شاهدان; نه به اندازه کافی پلکسی گلاس موانع و ناکافی ارزیابی ریسک از سیستم های تهویه.

"من مصرانه از شما را به گام و آهسته کردن روند بازگشایی طوری که ما می تواند همه راحت باشد که ما همه کار را در یک مکان امن و خطر زندگی ما به انجام کار ما گفت:" نامه ای به معاون دادستان کل از رابرت پارسونز رئیس اتحادیه نمایندگی ارشد تاج وکلای مدافع. پارسونز کاهش یافته است به نظر دوشنبه ،

در ضمن در صبح روز دوشنبه قضات شروع به تایید دادگاه خرما برای هفته آینده در ویژه COVID-19 آزمایشی آمادگی دادگاه. حداقل یک مورد باقی مانده بود در برزخ به عنوان تاج گفت: زمان بیشتری مورد نیاز بود به می دانم که اگر ایمنی و بهداشت مسائل حل و فصل خواهد.

یک جلسه مقدماتی بود و الآن در دسترس نباشد چرا که دفاع وکلای درگیر در گروههای در معرض خطر برای COVID-19 و احساس خطر از بازگشت به دادگاه بیش از حد بالا است. در برخی از جلسات که در آن هر دو تاج و دفاع توافق برای ادامه اقامت ساخته شد اجازه می دهد تا برخی از شرکت کنندگان در یک مورد متهم و در یک مورد قاضی — به نظر می رسد از راه دور.

"ما می خواهیم بازگشت به دادگاه اما البته ما می خواهیم این دادگاه به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است" گفت: Daniel Brown, معاون رئیس جمهور از قانون وکلا' Association. او گفت: وجود دارد نیاز به روشن روش در محل به طوری که مردم متهم یا شهود را مجبور به حضور در دادگاه در صورتی که علائم. "ما در حال تشویق مداوم گفتگو ... به اطمینان حاصل شود که دادگاه می تواند با خیال راحت باز برای همگان را به شرکت در آنها است."

او افزود که مجازی جایگزین های بسیار مهم برای وکلا هستند که در معرض خطر یا که اعضای خانواده که در معرض خطر.

داونی گفت: بازگشایی تدریجی در فرد جلسات متوقف خواهد شد سرمایه گذاری در دادگاه مجازی از طریق استفاده از ویدئو کنفرانس و سایر اشکال از فن آوری است.

"آن را به طور بالقوه اجازه می دهد تا ما را به انجام آزمایش های که ترکیبی ... تا حدودی مجازی و تا حدودی در فرد است. قضات باید به کار کردن آنچه که آنها راحت هستند ، اما از آن باز می شود تا بسیاری از امکانات همه چیز را به حرکت در امتداد سریعتر و موثر تر ارزان تر است."

جنایی دفاع وکیل دانیل لرنر تا به حال یک دادگاه مجموعه ای برای شروع هفته آینده در 1000 سهره دادگاه, برنامه ریزی قبل از همه گیر. در صبح روز دوشنبه موافقت خود را برای رفتن پیش با آن گفت: به اندازه کافی اطلاعات ارائه شده در مورد آنچه که دقیقا در حال انجام است به اطمینان حاصل شود courthouses و دادگاه در حال امن ترک وکلای متهم شهود و قربانیان قادر به تصمیم گیری آگاهانه.

"من یک مشتری است که مطمئن شوید که اگر آن را امن یا امن نیست," او گفت:. "ما واقعا در تاریکی است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در ضمن معلوم نیست زمانی که یک بعدی دادگاه می تواند تنظیم شود اگر زمان محاکمه خرما رها شده داده شده و این پرونده از موارد.

لرنر به عنوان یک وظیفه مشاور در طول روزهای اولیه از این بیماری همه گیر که وثیقه جلسات نمی شد و در عین حال عامل از راه دور و دادگاه هنوز دست و پنجه نرم کردن با قرار دادن مناسب اقدامات ایمنی در محل. او به پایان رسید تا نیاز به خود منزوی پس از یک فرد در دادگاه آزمایش مثبت برای COVID-19.

"من یک متخصص پزشکی. من باید به تکیه بر حق مردم حق تصمیم گیری و حق توصیه," او گفت:. "این بسیار دشوار است برای تصمیم گیری با کمبود اطلاعات است."

Alyshah Hasham


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن