تسلا Elon Musk, مطالب دوباره تماس مستندات اجباری حبس و فاشیستی'

بزرگنمایی این تصویر مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk رفت و در یک unscripted سخنرانی دراز وشدیداللحن در

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk رفت و در یک unscripted سخنرانی دراز وشدیداللحن در برابر stay-at-home سفارشات در روز چهارشنبه. Kenzo Tribouillard/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kenzo Tribouillard/خبرگزاری گتی ایماژ

تسلا میلیاردر مدیر عامل Elon Musk است که در آن دوباره. در این زمان او به نام coronavirus مستندات خلاف قانون اساسی ظالمانه و فاشیستی.

"من می خواهم آن را به زور زندانی کردن مردم در خانه های خود در برابر همه حقوق قانونی خود — که به نظر من" مشک گفت: در تماس با سرمایه گذاران در روز چهارشنبه.

معروف چالاک مدیر عامل شرکت گفت: این پناهگاه در محل سفارشات از مقامات — طراحی شده برای کاهش گسترش coronavirus — آیا "شکستن مردم آزادی در راه است که در حال وحشتناک و اشتباه و چرا مردم به امریکا و یا ساخته شده در این کشور است." او به دنبال آن است که با یک عبارت شامل expletive.

مشک را unscripted سخنان آمد در طول یک تماس بگیرید به بحث در مورد نتایج مالی قوی با تسلا گزارش سوم آن متوالی سود سه ماهه با وجود اختلال عمده ناشی از کوروناویروس.

تسلا خودرو کارخانه در فرمونت کالیفرنیا در حال حاضر تعطیل, همراه با دیگر عمده ایالات متحده اتوماتیک مونتاژ گیاهان. تسلا متوقف تولید در ابتدا پس از هجوم آالمدا کانتی را پناهگاه در محل که به نام برای همه غیر ضروری کسب و کار به تعلیق عملیات.

مشک عنوان ویروس در ماه گذشته به tweeting در 19 مارس که بر اساس این روند در زمان وجود دارد که "احتمالا" بود "نزدیک به صفر رساندن موارد جدید" در ایالات متحده آمریکا "تا پایان مارس" که را به مورد نبوده است.

اخیرا او را تشویق تگزاس برای لغو برخی از محدودیت در کسب و کار و پرسیدم رایگان امریکا در حال حاضر."

مشک را عدم توانایی در کنترل تکانه است گاهی اوقات فرود آمد و او را در مشکل. یک زن و شوهر از سال پیش, او پرداخت 20 میلیون دلار جریمه برای به tweeting که او امن بودجه را به تسلا خصوصی. او یک بار به نام فروشندگان کوتاه "پرشهای که می خواهند [تسلا] به مرگ" و او tussled با برجسته فروشندگان کوتاه در توییتر.

و در روز چهارشنبه, مشک آن را به نام فاشیستی و "دموکراتیک" به سفارش مردم به ماندن در خانه های خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب