Havergal مدرسه خصوصی موفق به جلوگیری از 'امان' قلدری در برابر دختر $38 میلیون طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند

یک مادر و دختر نوجوانش در حال پیگرد Havergal کالج برای $38 میلیون و ادعا تورنتو مدرسه خصوصی قادر به محافظت از

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

یک مادر و دختر نوجوانش در حال پیگرد Havergal کالج برای $38 میلیون و ادعا تورنتو مدرسه خصوصی قادر به محافظت از دختر از "امان" قلدری و اخراج او اقدام به خودکشی به عنوان "contrivance."

قلدری که گفته می شود توسط دو دبیرستان دانش آموزان در مدرسه معتبر رخ داده است در فرد و در رسانه های اجتماعی و از جمله "تحریک آمیز incitements به خودکشی" طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

کالج مقامات آگاه ساخته شده از قلدری و اصرار داشت آن را "نوجوان عادی رفتار" طرح دعوی در دادگاه مدعی.

"کالج هرگز در زمان هر مرحله ... به بررسی این رفتارها" طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

اتهامات آزمایش نشده در دادگاه و Havergal را انکار می کند و آنها را به عنوان "طاس بی اساس و نادرست" استدلال می کند که کت و شلوار در نظر گرفته شده است برای آسیب رساندن به مدرسه.

این دو متهم از قلدری آن را تکذیب می کند. با توجه به وکیل شان Laubman به اتهام قربانی کسی است که "آزار و ارعاب" آنها را.

ادعا حوادث رخ داده است که سه نفر در نمرات 9 و 10. یک دادگاه در آوریل ممنوعیت انتشار اطلاعات است که شناسایی دختران از جمله این سال دانش آموزان در مدرسه حضور داشتند.

"هر دو طرف ادعا می کنند دیگر مشغول مضر شدید رفتار قلدری در مدرسه" دادگاه عالی عدالت فردریک مایرز نوشت: در او حاکم جزئیات ممنوعیت. "من نمی دانم که کدام طرف پیروز در نهایت."

شاکیان — شناسایی شده توسط مستعار جین سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان حفاظت محیط زیست — ثبت خود را اصلاح بیانیه ای از ادعا با انتاریو دادگاه عالی عدالت در مارس 20. آن نام Havergal دو دانش آموزانی که به اتهام اذیت جین سازمان حفاظت محیط زیست و Havergal رسمی به عنوان متهمان.

Havergal هنوز ظ پاسخ با دادگاه است اما یک وکیل برای همه دختران مدرسه رد این اتهامات در 12 صفحه نامه به ستاره. "Havergal عمیقا متعهد به جلوگیری و معنی پرداختن به قلدری" وکیل لیندا Rothstein نوشت: اضافه کردن مدرسه "سیاست های جامع و منابع" به انجام این کار.

در نامه Rothstein متهم از شاکیان وکیل اندرو راجرسون از "رفتار نامناسب و عناد در برابر Havergal." او اشاره می کند که راجرسون است تحت پیگرد Havergal در یک جداگانه 7 میلیون دلار طرح دعوی در دادگاه در سال گذشته راه اندازی شد و ادعا مدرسه قادر به محافظت از خود را 7 سال از قلدری.

وکیل آنجلا Salvatore, که با این نسخهها کار در راجرسون را شرکت حقوقی است که به نمایندگی از شاکیان در پرونده های حقوقی.

Rothstein ادعا راجرسون آشکار قصد دارد به "علت شهرت قابل توجهی آسیب به تمام متهمان."

در یک ایمیل به ستاره راجرسون توصیف حملات علیه او به عنوان "لام" به معنای "منحرف کردن توجه دور" از اتهامات جین سازمان حفاظت محیط زیست و مادرش.

Rothstein می گوید که "نه دانشجو و نه مادر او تا کنون گزارش شده به مدرسه که جین سازمان حفاظت محیط زیست شد berated در مدرسه و یا که او دریافت کرده بود هر نوع تحریک به خودکشی توسط هر دانش آموز دیگر."

در طرح دعوی در دادگاه جین سازمان حفاظت محیط زیست را می گوید دخترش در بیمارستان بستری شد در درجه 9 بعد از فکر خودکشی به دلیل اتهام قلدری. او تشخیص داده شد که مبتلا به اضطراب و افسردگی قرار می گیرد و در دارو.

در درجه 10 او "تلاش برای پایان دادن به زندگی خود را با در نظر گرفتن مصرف بیش از حد قرص" را به عنوان قلدری ادامه داد و مسئولان مدرسه سوار بر یک کمپین "طراحی شده برای (Jane Doe) و تجربه در کالج به عنوان غیر قابل تحمل که ممکن است" به امید آن خواهد او را متقاعد به ترک مدرسه طرح دعوی در دادگاه مدعی

Havergal ادعا می کند تنها زمانی که مادر و دختر با نگرانی به مدرسه بود که در کلاس 9 پس از جین سازمان حفاظت محیط زیست در بیمارستان بستری شد به دلیل مسائل مربوط به سلامت روان.

"این بود پس او را بستری که جین سازمان حفاظت محیط زیست گزارش شده که او در حال سقوط بود با برخی از اعضای دوست او که در ترکیب با تعدادی از دیگر عوامل استرس زا از جمله یک انبار بزرگ از برجسته ترم باعث شده بود او برای تبدیل شدن به احساسی مضطرب به دنبال مراقبت های پزشکی" Rothstein نامه ادعا می کند.

"نه جین سازمان حفاظت محیط زیست و نه مادر او می خواست برای به اشتراک گذاشتن جزئیات خاص در مورد سقوط بین جین سازمان حفاظت محیط زیست و دوستان او; و نه آنها مایل به مدرسه به هر گونه اقدام با توجه به گزارش جنگ است.

"این مدرسه در زمان هر احتیاط به پشتیبانی جین سازمان حفاظت محیط زیست و ارائه خود را با گسترده تسهیلات به منظور اجازه به او برای تکمیل او درجه 9 سال از جمله در نهایت با معافیت او از نوشتن امتحانات نهایی," Rothstein می افزاید.

در طول کلاس 10, Jane Doe و مادر او "به صراحت توصیه مدرسه که جین سازمان حفاظت محیط زیست را در درگیری با گروه شده بود حل و فصل شود" Rothstein مدعی.

هنگامی که جین سازمان حفاظت محیط زیست بیانیه ای از ادعا در ابتدا ظ — به دست آمده و توسط Star — آن را شامل نام ادعا قلدر هر دو از آنها افراد زیر سن قانونی. هنگامی که در ابتدا به ستاره تماس Havergal برای پاسخ آن را روشن ساخته دختران را نمی توان نام برد در این داستان یک موقعیت این مقاله همچنین در زمان در یک جلسه دادگاه در مورد انتشار بان.

در این جلسه عدالت مایرز گفت: تهدید به انتشار نامهای "است که توسط شاکیان به عنوان یک تاکتیک ارعاب." او در توصیف این رفتار به عنوان "سزاوار سرزنش است."

Havergal یک 22 هکتار پردیس در تورنتو مرفه Lytton پارک محله می آموزد دختران از مهد کودک تا کلاس 12.

جین سازمان حفاظت محیط زیست طرح دعوی در دادگاه توصیف نوجوانان به عنوان achiever بالا در هر دو دانشگاهیان و دو و میدانی اضافه کرد او یکی از تنها 20 دختران از بیش از 100 متقاضیان پذیرفته می شود برای کلاس 9 در مدرسه. او شهریه بیش از $30,000.

طی مصاحبه ای با ستاره های جین سازمان حفاظت محیط زیست و مادرش ایستاده بود اتهامات خود را.

نوجوان گفت: او و او ادعا قلدر به سرعت تبدیل شد دوستان در درجه 9. طرح دعوی در دادگاه می گویند چه چیزی باعث سقوط است. اما در این مصاحبه جین سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از آن زمانی شروع شد که او محبوب تر از یکی از این دو.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"آنها به دنبال منزوی کردن او از دوستان و به کاهش عزت نفس با گسترش شایعات نادرست در مورد او عبور ناخواسته سخنان در مورد داخلی ترتیبات stigmatizing خانواده و barraging او با تحریک آمیز incitements به خودکشی" طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

طرح دعوی در دادگاه نیست نقل قول ادعا incitements. جین سازمان حفاظت محیط زیست در مصاحبه ای گفت: او هرگز نشان داد آنهایی که از طریق رسانه های اجتماعی به مادرش. طرح دعوی در دادگاه می گوید: برخی از "مزاحمت سایبری" رخ داده است از طریق اسنپ چت یک سرویس است که به طور خودکار حذف پیام پس از آنها مشاهده شده است.

برخی از قلدری رخ داده است در راهروها و کلاس های درس در حضور دانش آموزان و معلمان طرح دعوی در دادگاه مدعی. شاکیان ادعا می کنند این مدرسه موفق به بررسی دلیل یک ادعا قلدر می آید از یک خانواده برجسته و مدرسه می خواستم برای باقی می ماند در آن "زینت های خوب" — شمار Havergal را انکار می کند.

"در هیچ زمان بود که مدرسه به حداقل رساندن شدت تضاد اجتماعی جین سازمان حفاظت محیط زیست گزارش داده بود" در درجه 9, Havergal وکیل ادعا می کند با اضافه کردن آن را داد و او را "گسترده" حمایت از آن هدایت تیم و مددکار اجتماعی.

هنگامی که جین سازمان حفاظت محیط زیست از دست رفته شروع کلاس های مدرسه مقامات در زمان و موقعیت است که او را "متزلزل عملکرد تحصیلی بود از خود ساخت" طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند. Havergal به جای ادعای او تلاش می کرد با مدرسه و حضور و غیاب از شروع.

در ژانویه درجه 10 مدرسه مقامات مطلع او در مشروط شدن و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا او می تواند مجاز به ثبت نام برای سال تحصیلی آینده خواهد بود ساخته شده در مارس به طرح دعوی در دادگاه می افزاید.

از آن نقطه مسئولان مدرسه انجام همه آنها می تواند به نیروی جین سازمان حفاظت محیط زیست به ترک شاکیان ادعا می کنند. او مانع از پیوستن به یک مدرسه و برای دیگری قرار داده شد در یک تیم با یک قلدر طرح دعوی در دادگاه مدعی.

مدرسه ادعا می کند آن را مورد نیاز جین سازمان حفاظت محیط زیست برای انتخاب بین یک یا ورزشی دیگر به دلیل علمی مبارزات و می گوید که نمی دانم در مورد درگیری با دوستان در زمان. آن را بیشتر ادعا می کند مادر دختر پشتیبانی مورد نیاز را انتخاب کنید.

اقدام به خودکشی در ماه مارس منجر به جین سازمان حفاظت محیط زیست در بیمارستان بستری شده و از دست رفته مدرسه برای یک ماه. او ادعا harassers گسترش یک شایعه غیبت او به دلیل داشتن "قرارداد یک بیماری مقاربتی از طریق غیر اخلاقی رفتار" طرح دعوی در دادگاه مدعی.

هنگامی که او بازگشت طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند Havergal رسمی نام در طرح دعوی در دادگاه "سوال صحت اقدام به خودکشی" و شروع به وسیله جین سازمان حفاظت محیط زیست در مدرسه. رسمی خواهد ایستاده در داخل دانش آموز کلاس "به منظور خیره او را برای یک چهارم از یک ساعت" شاکیان ادعا می کنند. Havergal تماس کسانی که اتهامات "نادرست و کاملا مضحک." مدرسه ادعاهای رسمی تعامل با جین سازمان حفاظت محیط زیست در تنها دو بار در طول دو سال گذشته, نوجوانان مدرسه حضور داشتند.

طرح دعوی در دادگاه نیز مدعی کالج مورد نیاز جین سازمان حفاظت محیط زیست مورد بررسی قرار گیرد و توسط یک روانپزشک مشغول به کار به عنوان یک مشاور برای مدرسه — یک لینک به اشتراک گذاشته نمی شود با دانش آموز یا مادر خود را — که قبلا داده شده اطلاعات در مورد مدرسه. این روانپزشک گزارش به کالج "ساخته شده چندین مخاطره اندازد مشاهدات" در مورد جین سازمان حفاظت محیط زیست و استفاده می شد برای پایان دادن به حضور او در مدرسه طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

طرح دعوی در دادگاه در دادگاه می پرسد برای جلوگیری از روانپزشک گزارش از استفاده به عنوان شواهد و بیشتر به آن نابود شده است.

Rothstein نامه ادعا جین سازمان حفاظت محیط زیست را به اجازه کتبی برای مدرسه به مشورت با روانپزشک در مورد ارزیابی خود از دخترش. مدرسه ادعا می کند آن را پس از دریافت هر گونه گزارش پزشکی از روانپزشک. آن را اضافه می کند که جین سازمان حفاظت محیط زیست را به وکیل ثبت گزارش پزشکی به عنوان یک نمایشگاه در جداگانه طرح دعوی در دادگاه در برابر Havergal ثبت توسط اندرو راجرسون پاییز گذشته.

در ماه ژوئن شاکیان ادعا می کنند این مدرسه گفت: جین سازمان حفاظت محیط زیست و مادر او که "دانشگاه را ارائه نمی دهد ثبت نام برای شاکی" یا برای تکمیل کلاس 10 یا برای درجه 11. مدرسه و در نهایت به او اجازه داده شد برای تکمیل تکالیف برای کلاس 10 در ماه اکتبر به تاخیر انداختن شروع او را در یک مدرسه دولتی در درجه 11 طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند.

جین سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه به رنج می برند از حملات هراس پایین, اعتماد به نفس, بی خوابی, اضطراب اجتماعی و افکار خودکشی این ادعا.

در استشهاد زمینه را برای استدلال بر ممنوعیت انتشار پدر یکی از اتهام قلدر گفت: یک داستان کاملا متفاوت. او گفت: "fallout" دختر خود را در دوستی با جین سازمان حفاظت محیط زیست "تا به حال تاثیر فوق العاده ای" دختر خود را به سلامت روانی ،

"به عنوان یک نتیجه از جین سازمان حفاظت محیط زیست رفتار دختر من بود طرد و جدا شده توسط دوستان خود و در معرض انواع دیگر روحی و روانی و ارعاب" پدر گفت. "در بسیاری از موارد من دختر به نام خانه درخواست می شود گرفته شده از Havergal با توجه به سمی محیط زیست ایجاد شده توسط Jane Doe."

پدر اضافه شده او "قاطعانه" رد "جدی و التهابی" اتهامات علیه دختر خود "از جمله این که او را وادار جین سازمان حفاظت محیط زیست به خودکشی."

Sandro Contenta


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب