AP واقعیت را بررسی کنید: مغلوب ساختن پیشی جستن در بایدن 'عذرخواهی' ویروس تست اسطوره

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است mischaracterizing جو بایدن موقعیت در آمریکا همه گیر پاسخ

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است mischaracterizing جو بایدن موقعیت در آمریکا همه گیر پاسخ کشش حقایق خود را در سیاست های بحران و بازی کردن خطر ابتلا به بسته بندی گوشت می آمد کارکنان که در حال نامیده می شود به عنوان عفونت های بالا اجرا می شوند.

مغلوب ساختن پیشی جستن پوش آخر هفته با در نظر گرفتن سوال از فاکس نیوز مجریان و بینندگان در یک فضای باز در جلسه شب یکشنبه در مقابل افت یادبود لینکلن. بیش از گذشته در هفته مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه لاف زدن در مورد ایالات متحده آمریکا coronavirus تست رغم این کشور را ضعیف ضبط است.

نظرات خود را در میان بسیاری که سقوط کوتاه از واقعیت در هفته گذشته فدرال اجتماعی فاصله دستورالعمل های منقضی شده و برخی از کشورها در زمان مراحل بازگشایی کسب و کار. ملت تلفات همچنان رو به صعود است.

مغلوب ساختن پیشی جستن جدیدترین سخنگوی Kayleigh McEnany برگزار شد برای اولین بار در کاخ سفید جلسه توسط دبیر مطبوعاتی در بیش از یک سال حمایت او را "هرگز دروغ به شما سخن من است." او سپس چند misstatements.

مغلوب ساختن پیشی جستن و امور جانبازان, منشی, در ضمن اغراق آمیز پیشرفت در تست خط مقدم سلامت کارگران در طول بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن بارها اصرار داشت که هر کسی که نیاز به یک آزمون می توانید یک, اما این چیزی نیست که و می گوید: در مورد کارکنان خود را.

یک بررسی:

در بایدن

تهمت و ادعا بایدن نام خود را به محدودیت های مسافرتی در چین بیگانه: "بایدن نوشته است یک نامه عذرخواهی." ... "او در واقع عذرخواهی کرد (و گفت:) من به سمت راست حرکت می کند." — فاکس نیوز سهشنبه شب.

حقایق: وجود چنین نامه ای در چشم. علاوه بر این بایدن پشتیبانی مغلوب ساختن پیشی جستن محدودیت در سفر از چین — بله اساسا خواستار آنها را به سمت راست حرکت می کند.

مغلوب ساختن پیشی جستن دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب را متهم او را از داشتن یک رکورد از بیگانه ستیزی اما نه به صراحت در این زمینه از رئیس جمهور تصمیم به محدود کردن سفر از چین در طول بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان تماس با ویروس "چین ویروس" و "خارجی ویروس" در یک نقطه باعث بایدن به اصرار این کشور را به یک به نوبه خود نسبت به بیگانه ستیزی و یا نژاد پرستی در این بیماری همه گیر.

___

گیاهان گوشت

مغلوب ساختن پیشی جستن در اورژانس به منظور بازگشایی گیاهان گوشت پس از بسته چون کارگران بیمار توسط COVID-19. "من فکر می کنم این همه کار کردن. ... این افراد در حال رسیدگی بهتر به سرعت." — فاکس نیوز سهشنبه شب.

حقایق: او ارائه شده هیچ پشتیبانی برای مشاجره حقوقی واجد شرایط که در گیاهان گوشت به سرعت در حال بازگشت به سلامت.

در گزارش روز شنبه, مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: بیش از 4,900 کارگران در پردازش گوشت و مرغ و امکانات تشخیص داده شده اند با coronavirus 20 از آنها فوت کرده اند.

این بیماری رخ داده است در میان 130,000 کارگران در 115 امکانات در 19 متحده با توجه به CDC. برخی از ایالت ها نمی ارائه اطلاعات واقعی تعداد اعتقاد بر این است بالاتر است.

CDC گفت: کارگران کارخانه ممکن است در معرض خطر برای تعدادی از دلایل از جمله مشکلات فیزیکی فاصله و بهداشت و شلوغ زندگی می کنند و حمل و نقل شرایط. محققان پیشنهاد شده است که ضد عفونی افزایش یافته است و کارگران غربالگری به طور منظم برای این ویروس فضای بیشتری از همکاران و مواد آموزشی در زبان مادری خود.

___

دبیر مطبوعاتی

McENANY: "ما یک دست نوشته FBI توجه داشته باشید که می گوید: نقل قول: "ما نیاز به دریافت (فلین) به دروغ' قول و او را از کار اخراج شدند.' وجود دارد ناعادلانه هدف در پشت ژنرال مایکل فلین." — اخبار توجیهی جمعه.

حقایق: او misquoting و mischaracterizing تازگی منتشر شده FBI یادداشت ها و ایمیل های مرتبط با مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی.

پیام های موجود در یک صفحه از یادداشت های دست نویس که به نظر می رسد به روکش داخلی FBI بحث در مورد چگونه به بهترین روش فلین می خواند: "آنچه ما هدف ؟ حقیقت/پذیرش یا به او دروغ, بنابراین ما می تواند به تعقیب او و یا او را از کار اخراج شدند؟"

این یادداشت ها همچنین می گویند: "اگر ما دیده می شود به عنوان بازی WH خشمگین خواهد بود. محافظت از موسسه ما با بازی کردن بازی ها."

فلین التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی در مورد گفتگو با سفیر روسیه در ایالات متحده است. وکلای او هفته گذشته منتشر شد مکاتبات داخلی به دست آمده از طریق وزارت دادگستری بررسی از دست زدن به صورت. آنها ادعا اسناد تقویت اتهامات آنها که فلین که به دروغ وقتی از او سوال شد در کاخ سفید سه سال پیش.

___

McENANY: "من دیده ام یک کل بسیاری از اندک اطلاعات در مورد مایکل فلین هنگامی که وجود دارد یک کل بسیاری از حدس و گمان در مورد 'روسیه, روسیه, روسیه به اوج خود رسید در ... کامل و مجموع exoneration از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن." — اخبار توجیهی جمعه.

حقایق: نادرست است. مشاور ویژه رابرت مولر روسیه را بررسی نمی کند در نتیجه یک "کامل و در کل exoneration" از مغلوب ساختن پیشی جستن. مولر به صراحت اعلام کرد که گزارش خود نمی تبرئه رئیس جمهور.

در این گزارش مولر گفت: تیم خود را کاهش یافته است به دادستانی قضاوت در مورد اینکه آیا به اتهام تهمت تا حدودی به دلیل از وزارت دادگستری نظر حقوقی که گفت: نشستن رئیس جمهور را نمی توان تحت تعقیب.

این گزارش مفصلی در واقع گذاشته موارد که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است مانع عدالت است. در یک پتانسیل توطئه بین روسیه و مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین مولر گفت: این تحقیقات را جمع آوری شواهد کافی برای ایجاد اتهامات جنایی است.

___

تست

مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به یک دانشگاه هاروارد مطالعه که 5 میلیون آزمایشات مورد نیاز خواهد بود با خیال راحت به بازگشایی این کشور: "آن را افزایش می دهد و آن را افزایش می دهد بسیار بیشتر از آن است که در آینده بسیار نزدیک. ما در حال راه جلوتر از همه در تست. ... ما در حال رفتن به آنجا بسیار به زودی. اگر شما نگاهی به این اعداد می تواند باشد که ما در حال گرفتن بسیار نزدیک است." — اظهارات روز سه شنبه برای کمک به کسب و کارهای کوچک.

حقایق: در واقع تهمت است که هیچ جا در پیشبینی خود را ارائه 5 میلیون نفر آزمون در روز, با توجه به فدرال "تست تزار."

"کاملا وجود دارد هیچ وجه بر روی زمین در این سیاره و یا هر سیاره دیگری که ما می توانیم 20 میلیون آزمون در یک روز و یا حتی 5 میلیون نفر آزمون در روز," دکتر برت Giroir فدرال سلامت رسمی نظارت بر آمریکا, تست, گفته مجله تایم در همان روز.

تهمت بود پرداختن به یک دانشگاه هاروارد مطالعه گفت: برای اطمینان از امن بازگشایی ایالات متحده 5 میلیون نفر آزمون در روز مورد نیاز خواهد بود در ماه ژوئن و 20 میلیون یک روز در اواخر ماه جولای.

Giroir گفت: زمان این اعداد نمی تواند پشتیبانی شده توسط فن آوری کنونی. ایالات متحده به تازگی آزمایش به عنوان بسیاری از 300,000 یک روز و Giroir گفت: او قصد دارد به آمار 8 میلیون در هر ماه با ماه آینده.

دوباره پرسید در مورد آن روز بعد تهمت عقب نشینی کرد و گفت ایالات متحده می تواند آمار 5 میلیون آزمایشات شاید در نهایت. او گفت: "ما در حال رفتن به آنجا در یک نقطه خاص."

___

مغلوب ساختن پیشی جستن: "من به شما گفتم که ما به ارث برده بسیار شکسته آزمون — سیستم های شکسته و شکسته تست." — اظهارات روز سه شنبه.

حقایق: او تکرار یک ادعای نادرست که او به ارث برده "شکسته" COVID-19 آزمون از دولت اوباما. رمان coronavirus وجود نداشت تا اینکه در اواخر سال گذشته پس هیچ آزمون به ارث می برند.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری به جای تلاش برای توسعه خود آزمون برای coronavirus در ماه ژانویه بعد از کشف مشکلات در آن کیت ارسال به دولت و county public health labs در اوایل فوریه.

آن زمان سی دی بیش از دو هفته به آمده تا با یک راه حل به کیت های آزمایش منجر به تاخیر در تشخیص از طریق فوریه انتقادی ماه هنگامی که این ویروس ریشه گرفت در آمریکا تا فوریه. 29 آیا غذا و دارو تصمیم به اجازه می دهد labs به منظور توسعه و استفاده از خود را coronavirus تست های تشخیصی قبل از بررسی این سازمان آنها را سرعت بخشیده و عرضه است. قبلا FDA تنها مجاز به استفاده از یک حکومت آزمون طراحی و توسعه توسط CDC.

ضمن ایالات متحده در کنار یک تست است که سازمان بهداشت جهانی به سرعت در دسترس ساخته شده در سطح بین المللی. مغلوب ساختن پیشی جستن گفته است که تست ناقص بود; آن نبود. ایالات متحده کاملا عقب مانده بسیاری از کشورها در توانایی خود را به آزمون مردم به طور گسترده و به سرعت با وجود افزایش ظرفیت آن پس از یک فصل برای اولین بار است که مقامات بهداشت عمومی اذعان یک شکست بود.

بیش از 6 میلیون نفر آزمایش شده اند در ایالات متحده بیش از 1 میلیون شده اند بیمار توسط ویروس و بیش از 60 ، 000 فوت کرده اند. آمریکا تجربه کرده است و در حدود 1 در 4 گزارش شده مرگ و میر ناشی از این ویروس در سراسر جهان است.

___

جانبازان

مغلوب ساختن پیشی جستن در دولت مراقبت های بهداشتی تلاش در طول شیوع کروناویروس: "ما همچنین سرعت عمل خود را به امن ما جانبازان امکانات مراقبت های بهداشتی. ... و ما در حال کمک بسیار زیادی با عبور از همه چیزهایی که ما رو در گذشت رابرت, خصوص انتخاب, به طوری که مردم می رفتن و دیدن دکتر خود را هنگامی که آنها را به." —سخنان روز شنبه با وزیر امور جانبازان رابرت Wilkie در حضور.

حقایق: مغلوب ساختن پیشی جستن اشتباه است در دو جبهه. او نمی تصویب جانبازان انتخاب برنامه و آن برنامه تا به حال تاثیر کمی در طول شیوع ویروس. در واقع از ماه مارس VA به حالت تعلیق برنامه کلیدی مقررات است که اعطا جانبازان گزینه به خصوصی پزشکان اگر آنها را تحمل انتظار طولانی برای مراقبت در دولت اجرا خواهد شد.

کنگره اول تصویب برنامه در سال 2014 و باراک اوباما آن را امضا و به قانون. مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش آن است.

این برنامه اجازه می دهد تا دامپزشکان برای دیدن پزشک خصوصی به صورت اولیه یا مراقبت از سلامت روان خود را و صبر است 20 روز (28 برای مراقبت های تخصصی) و یا خود درایو است که تنها 30 دقیقه یا بیشتر.

اما از آنجا که برنامه توسعه در ژوئن 2018 VA دیده است و نه یک افزایش عمده ای در جانبازان به دنبال مراقبت خارج و تا حدودی به دلیل زمان انتظار در بخش خصوصی به طور معمول طولانی تر از در و.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

VA نیز گام خود را در اواخر ماه مارس برای محدود کردن جانبازان دسترسی به مراقبت خصوصی و با استناد به آن اضافه شده خطرات ناشی از کوروناویروس قرار گرفتن در معرض و ظرفیت محدود در بیمارستان های خصوصی.

تحت محدودیت های موقت VA حال بررسی ارجاع عروق کرونر, مراقبت "در یک مورد به صورت فوری بالینی نیاز و با توجه به ایمنی از جانباز هنگامی که دیده می شود در فرد بدون در نظر گرفتن زمان انتظار و یا زمان واجد شرایط بودن" گفت: VA سخنگوی کریستینا نوئل. او گفت: "VA در حال گسترش است با استفاده از پزشکی از راه دور به آدرس بسیاری از جانبازان معمول پزشکی نیاز دارد.

قانونگذاران جمهوری خواه و محافظه کاران مانند رادیو فردا میزبان پیت Hegseth یک متحد نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن را که در نظر گرفته شد برای VA وزیر کار در سال 2018 باید استدلال کرد که گسترش انتخاب برنامه ارائه شده است بی اثر در طول شیوع کروناویروس — نه سرآمد به عنوان یک مدل از مراقبت.

"این زمانی است که VA باید همه چیز ممکن است به گسترش مراقبت های بهداشتی انتخاب برای جانبازان و نه خودسرانه محدود کردن آنها گفت:" مقابله اندرسون مدیر اجرایی نگران جانبازان برای امریکا است.

___

WILKIE, وقتی پرسیده شد که چگونه بسیاری از و کارکنان آزمایش شده اند برای coronavirus: "ما تست کردم به خوبی بیش از 60 ، 000." — MSNBC مصاحبه در تاریخ 22 آوریل.

حقایق: او بیش از حد آن ، و در واقع آزمایش 32,155 از 390,000 کل کارکنان با توجه به اداره آمار و ارقام ارائه شده جمعه به کنگره است.

Wilkie شد در پاسخ به نگرانی در مورد کمبود تجهیزات حفاظت فردی در, VA مراکز درمانی مانند ماسک و دستکش. او استدلال کرد که و کارکنان خوب انجام شده است به دلیل کم عفونت نرخ اما VA پرستاران صحبت کرد که در ماه گذشته به آسوشیتد پرس گفت: آن را دشوار است برای گرفتن یک تست از این اداره به می دانم که اگر آنها را به ویروس.

با توجه به VA کارکنان که در معرض تماس با بیماران مبتلا به COVID-19 و نشان دادن علائم ممکن است آزمایش می شود "در یک VA پزشکی مرکز بهداشت محلی ادارات یا منابع جامعه بسته به اینکه از چه منابعی برای تست در دسترس هستند." این گروه روز جمعه گفت که همه کارکنان در آن خانه های پرستاری در حال حاضر تست شده و آن را گسترش آزمایش دیگر "آسیب پذیر" کارکنان این هفته است.

تا به امروز حدود 2000 نفر از کارکنان و امکانات باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و اضافی 3,500 شده اند قرنطینه و قادر به کار کردن نگرانی آنها آلوده, با توجه به سازمان اسناد و مدارک. حدود 20 کارکنان فوت کرده اند.

VA اشاره کرده است در بخشی از آن به سازمان مدیریت اضطراری فدرال برای تهیه آن به اندازه کافی با تجهیزات پزشکی. در آن به روز رسانی جمعه به کنگره و گفت: آن را به اندازه کافی تست برای هر کارمند که می خواستند اما آن باقی مانده است یک هدف برای این بخش است.

بیش از یک دوجین دموکرات به رهبری سناتور. جان تستر نماینده دموکرات سنا Veterans' Affairs کمیته نامیده اند در مغلوب ساختن پیشی جستن به استناد دفاع تولید عمل به اطمینان حاصل شود که و کارکنان کافی تامین تجهیزات حفاظتی.

___

محدودیت های مسافرتی

برگ برنده: "زندگی نجات داده شده توسط من در اوایل بان کی مون از چین به کشور ما است." — صدای جیر جیر یکشنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن: "من بسته به کشور چین است." — در فاکس نیوز سهشنبه شب.

مغلوب ساختن پیشی جستن: "من چیزی است که کارشناسان فکر می کردم باید انجام شود: من تعطیل کشور ما و مرزهای ما. من ممنوعیت چین است." — اظهارات روز سه شنبه.

حقایق: این یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن شایع ترین مبالغه. تهمت نمی "بان کی مون" تمام افراد آلوده به ویروس coronavirus از ورود به ایالات متحده از چین است. وجود دارد در واقع بسیاری از شکاف ها در مهار و اولیه تاخیر در آزمایش منجر به آمریکا افزایش به شماره 1 در سطح جهانی در تعدادی از افراد آلوده با COVID-19. این آمار 1 میلیون علامت عفونت در این هفته.

و نه تهمت تصمیم خود را یا در مقابل توصیه های کارشناسان به اعمال محدودیت های مسافرتی در چین است. او به دنبال یک اجماع توصیه های خود را در بهداشت عمومی و مشاوران.

سفارش خود را در اواخر ماه ژانویه به طور موقت به منع ورود اتباع خارجی که تا به حال سفر در چین در عرض قبلی 14 روز با استثنا برای این خانواده از شهروندان ایالات متحده و اقامت دائم و همچنین شهروندان آمریکایی است.

___

مغلوب ساختن پیشی جستن: "چگونه می توانم به شما در حفظ و شهروندان آمریکایی — شما می گویند که آنها در حال آمدن از چین, آنها می خواهند به بازگشت به کشور خود. وجود دارد یک مشکل فوق العاده ای در چین; آنها می خواهند به بازگشت. قرار ما برای گفتن به یک شهروند آمریکایی 'شما نمی توانید به بازگشت به کشور خود را'? و ما انجام تست." — سخنان روز شنبه با فرماندار فلوریدا.

مغلوب ساختن پیشی جستن: "افرادی که به ما اجازه داده بودند به شدت بررسی و آزمایش شهروندان آمریکایی است." — صدای جیر جیر یکشنبه.

حقایق: او نادرست است که آمریکایی ها از بازگشت از چین مورد آزمایش قرار گرفتند برای coronavirus به عنوان بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن سفر از محدودیت های اعمال شده در اواخر ماه ژانویه است.

آمریکایی ها از بازگشت از چین اجازه داده شد پس از افزایش غربالگری در انتخاب پورت ورودی است که می تواند شامل یک چک دما و مشاهدات علائم.

که همان است که گرفتن یک آزمون که در تامین کوتاه مدت در ماه فوریه به دلیل مشکلات با CDC تشخیصی کیت. دانشمندان آمریکایی می گویند نمایش می توانید از دست افرادی که هنوز نمی نشان می دهد علائم COVID-19. در حالی که علائم اغلب به نظر می رسد ظرف پنج یا شش روز از قرار گرفتن در معرض دوره کمون 14 روز است.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان اریک تاکر و جیل Colvin کمک به این گزارش.

___

یادداشت سردبیر — نگاهی به صحت ادعا توسط چهره های سیاسی.

___

پیدا کردن AP واقع چک در http://apnews.com/APFactCheck

Follow @APFactCheck در توییتر https://twitter.com/APFactCheck



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب