'جمهوری خواهان عصبی هستند': برخی در ایران چشم تظاهرات با احتیاط

MADISON, Wis. - آخرین تظاهرات گروه های جناح راست در برابر اقدامات شامل coronavirus برگزار خواهد شد جمعه در ویس

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

MADISON, Wis. - آخرین تظاهرات گروه های جناح راست در برابر اقدامات شامل coronavirus برگزار خواهد شد جمعه در ویسکانسین که در آن صدها و احتمالا هزاران نفر از مردم قصد فرود در دولت و کنگره آمریکا در اعتراض به فرماندار دموکرات اقامت-صفحه اصلی فرمان.

این انتظار را در میان بزرگترین تظاهرات که ظهور در سراسر ایالات متحده در روزهای اخیر. اما با برخی زودتر حوادث یک گروه خواهد بود به طرز محسوسی وجود ندارد: دولت برجسته ترین جمهوری خواهان.

که شامل بهداشت ، ران جانسون یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد که می گوید او خواهید بود پناه در محل در خانه خود را در اشکوش حدود 90 مایل از مدیسون.

"من نه تشویق و نه دلسرد آنها گفت:" جانسون 65 که حرفه ای راه اندازی شد توسط جنبش حزب چای, اعتراض با تلاش روابط به یک جریان است. او خواست هر کسی که تصمیم به شرکت در اعتراض به عمل خوب بهداشت شخصی و اجتماعی فاصله.

جانسون فاصله و تردید است که به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از جمهوری خواهان به عنوان آنها با احتیاط تماشای تظاهرات — با تصاویر خود را از اسلحه toting فعالان گاه به گاه مؤتلفه پرچم و معترضان با پوشیدن تهمت کلاه اما هیچ ماسک صورت. شش ماه دور از انتخابات, تظاهرات مجبور هستند برخی از جمهوری خواهان به روی چیزی حساب کردن با یک بی قرار جناح راست دفاع منفور نظر حتی به عنوان حزب به دنبال ایجاد سود با میانه و حومه رای دهندگان.

نظرسنجی ها نشان می دهد احساسات پشت این گروه است که در حال حاضر محبوب. یک نظرسنجی که توسط آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش تنها 12 درصد از آمریکایی ها می گویند این اقدامات در جایی که آنها زندگی می کنند برای جلوگیری از گسترش coronavirus بیش از حد هر چند جمهوری خواهان تقریبا چهار بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان دموکرات ها می گویند پس از 22 درصد به 5 درصد است. اکثریت آمریکایی ها — 61% — احساس اقدامات انجام شده توسط مقامات دولتی در منطقه خود هستند ،

هنوز شبکه ای از محافظه کار گروه های فعال برای حمایت از تلاش های — تصرف در اضطراب و بی اعتمادی می آید که با یک لحظه از آشفتگی. محافظه کار گروه با شبکه های ملی از جمله FreedomWorks و چای حزب میهن پرستان تحت فشار قرار دادند "بازگشایی" پیام در رسانه های اجتماعی.

روز جمعه تجمع ترویج شد توسط توماس Leager برجسته ویسکانسین تفنگ مدافع حقوق. کسانی که اعضای Facebook گروه رویداد و یا حمایت برای وحدت به بازگشایی دولت شامل مت Batzel مدیر اجرایی ویسکانسین فصل برای آمریکا اکثریت یک گروه کمک می کند که محافظه کار و نامزد دریافت منتخب; Christian گومز, پژوهش, مدیر پروژه در جان و توس و جامعه و استفان مور یک شخص محافظه کار در بنیاد میراث.

"انتخابات بسیار روشن است. به همین دلیل من فکر می کنم جمهوری خواهان عصبی هستند در این مورد گفت:" مور که در مغلوب ساختن پیشی جستن اقتصادی نیروی کار و ترویج برخی از اعتراضات ارائه شده شرکت کنندگان باید به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل. "اما این چیزهایی که می توانید تغییر دهید. که نقطه ای از این اعتراضات به تغییر افکار عمومی است."

بسیاری از مجهولات از بیماری همه گیر از جمله آنچه در مرگ و میر ممکن است اگر محدودیت مانند اقامت-صفحه اصلی سفارشات در حال برداشته — پیچیده سیاسی محاسبات. و تهمت خودش را قرار خود را در هر دو طرف شکاف در این حزب است. پس از صدور دستورالعمل متحده برای بازگشایی, او توییتی برای حمایت از معترضان بودند که نقض آنها را به "آزاد" سه متحده با فرمانداران دموکرات. او empathized با معترضان گفت: آنها باید "cabin fever" و "می خواهم زندگی خود را پشت" سپس با انتقاد گرجستان فرماندار برای بازگشایی دولت خود را خیلی زود.

که سمت چپ ترین جمهوری خواهان — به خصوص کسانی که در سختی انتخاب مجدد دعوا این سقوط — بازی آن را امن با دور ماندن از اعتراضات و یا از بودن بیش از حد آوازی در مورد بازگشایی همه چیز.

در کارولینای شمالی دیابت تهم Tillis که در میان اوباما که انتخابات می تواند تعیین اگر حزب را نگه می دارد کنترل سنا را بارها و بارها تعریف عمومی از لیبریا روی کوپر و تصمیمات خود را.

"ما باید به مردم اجازه می دانم که در حال حاضر زمان به اجازه گارد خود را," Tillis گفت: در طول یک coronavirus کنفرانس تماس با ترکیبات. او گفت که او فکر می کند یک یا دو کشور دیگر صحبت کردن در مورد بازگشایی هستند "انجام فقط یک کمی بیش از حد به زودی بر اساس داده ها و دستورالعمل ریاست جمهوری."

"مردم نیاز به پوشیدن ماسک ، آنها باید برای جلوگیری از بیرون رفتن اگر آنها نیازی به" Tillis گفت. "این تنها راهی است که ما در نهایت رفتن به ضرب و شتم این ویروس و اقتصاد ما پشت در صدای پا."

برای برخی از نامزدهای جمهوری خواه و مقامات منتخب تظاهرات شده اند یک راه برای گرفتن توجه از آوازی جناح از حزب. گفت: ویسکانسین مبتنی بر ناظر انتخابات چارلز فرانکلین.

در مینه سوتا سابق اوباما در کنگره و سنا نامزد Jason Lewis ساخته شده اعتراض در خارج از فرماندار عمارت یکی از اولین توقف در RV تور از دولت که در آن او تلاش برای پایان دادن به خاموش شدن ناگهانی. لوئیس گفت که او شک و تردید از رای گیری در این سوال با اشاره به مردم بوق در حمایت و دادن شست خود را به عنوان RV می گذرد به خصوص در شهرهای کوچکتر که در آن مردم احساس محدودیت های ناعادلانه و کشتن کسب و کار خود و امرار معاش.

"مردم می گویند در نهایت کسی است گفت: آنچه که من احساس می کنم" او گفت: پیش بینی خاموش شدن ناگهانی خواهد بود "تعریف مسئله" در مسابقه خود را در برابر دیابت تینا اسمیت.

در ایالت مین که در آن متوسط جمهوریخواه ایالت سوزان کالینز است که در صورت انتخاب مجدد روستایی ساکنان شد پشت یک تظاهرات روز شنبه در شهر آگوستا. این رویداد تقسیم عربستان رقیب در کنگره اولیه: یکی جمهوری خواه اریک Brakey پیوست معترضان در حالی که یکی از مخالفان خود را رد این رویداد اما به نام دیگران برای پیوستن به او را در یک "مجازی" در اعتراض به استفاده از رسانه های اجتماعی.

جمهوری خواه آدرین بنت گفت: این مهم به "امن و مسئول است." کالینز نمی پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد اعتراض.

جمهوری خواهان ویسکانسین در ابتدا به طور کلی حمایت از لیبریا تونی Evers رویکرد به مبارزه با کروناویروس اما آنها را شکست هفته گذشته هنگامی که او تمدید اقامت در خانه سفارش برای یک ماه دیگر و تا آوریل 26 بود که آخرین در میانه و یکی از آخرین در کشور است. این هفته جمهوریخواه قانونی رهبران خواسته ویسکانسین دیوان عالی کشور به بلوک نظم و نیروی وزارت امور خارجه از خدمات بهداشتی و درمانی به کار با آنها در یک رویکرد جدید به بازگشایی دولت است.

"در بسیاری از سرخوردگی در خارج وجود دارد" گفت: دولت جمهوری مجمع سخنران رابین Vos در میان کسانی که واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر Evers. "واقعیت این است که فرماندار Evers" صوتی کامل است و مردم در حال گرفتن یک پاسخ به ایمیل های خود باعث می شود مردم احساس می کنند مانند آنها شنیده می شود."

Vos که عناوین ساخته شده برای اعلام ویسکانسین رای گیری مکان امن برای رای دهندگان در دنده محافظ نمی گویند که آیا او را به حضور روز جمعه تظاهرات کردند. همتای خود در پر کردن طرح دعوی در دادگاه و نامزد کنگره, دولت, رهبر اکثریت سنا اسکات فیتزجرالد نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

یکی از این تجمع را برگزار Madison, المر گفت: آنها با نزدیک شدن حداقل یک دفتر دارنده که می خواست به صحبت می کنند اما سازمان دهندگان آنها را رد کرد. Elmer نمی خواهد شناسایی فرد است. به جای این تجمع را از ویژگی های سخنرانی از صاحبان کسب و کار کشاورزان و یک دکتر و یک پرستار است.

___

برنت گزارش از شیکاگو است. آسوشیتد پرس خبرنگاران دیوید شارپ در پورتلند مین و گری رابرتسون در رالی کارولینای شمالی کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن