تغییر آب و هوا و جنگل زدایی به معنی زمین درختان جوان تر و کوتاه تر

بزرگنمایی این تصویر باستان گندوانا جنگلهای استرالیا آسیب دیده بودند اخیر آتش سوزی. یک مطالعه جدید می

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

باستان گندوانا جنگلهای استرالیا آسیب دیده بودند اخیر آتش سوزی. یک مطالعه جدید می یابد جهان از دست داده و تقریبا یک سوم از ارزش ها و رشد جنگل در قرن گذشته. ناتان رت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ناتان رت/NPR

جنگل های امروز نمی خواهد در این جنگل ها از فردا.

افزایش درجه حرارت جنگل زدایی و توسعه و آب و هوا ناشی از بلایای طبیعی در حال تبدیل بسیار, آرایش, زمین, جنگل, تحقیقات جدید منتشر شده در مجله علم می یابد.

خانه بزرگتر درختان — مدافعان خودشان به اکوسیستم — از دست داده در نرخ هشدار دهنده در ساخت این سیاره جمعی جنگل های کوتاه تر و کوچکتر.

تغییر است رانده می شود در نرخ های مختلف با علل مختلف در مکان های مختلف از نویسندگان این پژوهش می گویند اما پیامدهای جهانی خواهد بود.

قدیمی, جنگل رشد جذب و ذخیره مقادیر عظیم آب و هوا گرم دی اکسید کربن. آنها ارائه زیستگاه های نادر و انقراض گونه های جانوری و پرورش تنوع زیستی غنی. و آنها در حال ناپدید شدن سریع.

محققان دریافتند که جهان از دست داده و تقریبا یک سوم از آن رشد قدیمی, جنگل, بین 1900 و 2015. در آمریکای شمالی و اروپا که در آن داده های بیشتر در دسترس بود آنها دریافتند که درخت مرگ و میر دو برابر شده است و در 40 سال گذشته.

گرم شدن دمای آتش سوزی, ورود به سیستم و حشرات و شیوع بیماری در میان بسیاری از علل این افت می گوید: Nate مک داول این مطالعه منجر نویسنده.

"شاید بیشتر مربوط به این است که مسیر همه این اختلالات به طور کلی افزایش در طول زمان و انتظار می رود برای ادامه افزایش به آینده" او می گوید.

مک داول که با این نسخهها کار با دپارتمان انرژی آزمایشگاه ملی شمال غربی اقیانوس آرام است که یک درخت فیزیولوژیست توسط آموزش. تمرکز خود را در, چگونه درختان تحت تاثیر افزایش درجه حرارت مسلما بزرگترین راننده جنگل تغییر دهید.

برای به دست آوردن یک درک وسیع تری از نحوه جنگل ها در حال تغییر جهانی هر چند او به ارمغان آورد و در بیش از 20 دیگر محققان با تغییر تخصص. با هم الک کرده ی ریزی از طریق بیش از 160 مطالعات قبلی در مورد درخت و مرگ و جهانی آن باعث استفاده از زمان داده های ماهواره ای و مدل سازی برای ایجاد و شاید جامع ترین نگاه در زمین تغییر جنگل به تاریخ.

"این یک شوک است, اما آن را بسیار غمگین می گوید:" کریستینا اندرسون-Teixeira یک بوم شناس و رهبر ForestGEO اکوسیستم & برنامه آب و هوا در اسمیتسونیان, زیست شناسی حفاظت, موسسه که کمک کرد با این پژوهش است.

فقط در سال گذشته جهان شاهد آتش سوزی گسترده پاره سراسر سیبری آمازون و استرالیا است. جنگل زدایی و ورود غیر قانونی در جنوب شرقی آسیا و برزیل همچنان در دامداری سرعت.

انسان محور تغییر آب و هوا نیز ساخت آن را دشوار است برای بسیاری از جنگل ها به طور کامل بهبود می یابند از نوع طبیعی اختلالات — باد حوادث سیل و یا آتش سوزی — که به طور معمول رخ می دهد.

"ما به عنوان یک انسان در جامعه در حال ضربه زدن به این جنگل ها به سرعت در حال با بسیاری از تغییرات مختلف است که آنها نمی تواند نگه دارید تا" او می گوید.

محققان را پیدا شواهدی وجود دارد که افزایش دی اکسید کربن در جو می تواند به افزایش رشد درخت در برخی از نقاط, اما نه به حدی که در این امر سنگین تر بودن از آسیب انجام می شود با افزایش درجه حرارت. مهم روند یکی از دست دادن.

"من توصیه می کنم که مردم سعی می کنید به بازدید از مکان های با درختان بزرگ در حال حاضر در حالی که آنها می توانند با بچه های خود را" مک داول می گوید. "از آنجا که وجود دارد برخی از خطر قابل توجهی است که ممکن است ممکن است زمانی در آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن